Wat je even kwijt wilt #22

bij ons is in de CAO vastgelegd dat je alleen de dag van de uitvaart recht hebt op een vrije dag, tenzij je (verplicht, in de zin van dat niemand anders het kan doen) betrokken bent bij het regelen van de uitvaart

Nou moet mijn moeder ineens met spoed weer naar haar nieren laten kijken omdat ze niet kunnen uitsluiten of het nou goed of kwaadaardig is. Ik ben hier even zo ontzettend klaar mee allemaal.

3 likes

Mensen die een kwartier voor we open gaan al op t raam kloppen…

3 likes

Wat heftig zeg :worried: Ik duim voor een goede uitslag voor je moeder :yellow_heart: Zorg maar goed voor haar én jezelf in deze tijden van stress!

1 like

@midheavenmoon @Berlijn dank jullie wel :heart:. Ik probeer ook rustig te blijven en niet van het ergste uit te gaan. Maar alles komt idd tegelijk en merk dat ik er even niet meer tegen kan.

1 like

Ah wat kut zeg. Ik ga voor jullie duimen. :heart: Sterkte.

1 like

Ik ben aan het kijken om een citytrip te doen deze zomer maar het is allemaal zo duur. Het moet perse in een weekend en alle hotels zijn zo ontzettend prijzig in je eentje. En ik wil liever niet in een hostel slapen dus dat valt al af. Ben echt onredelijk chagrijnig hierom want ik ben net pas terug van drie weken vakantie dus ik mag helemaal niet klagen :sweat_smile:.

1 like

@Vriendelijkegroet38 Nee dat snap ik! Ik hoop ook dat het meer een routine procedure is dan dat ik me zorgen hoef te maken, maar je wordt gewoon echt gek van al die spanning :disappointed_relieved: dank je wel :heart:

@anon24802271 @Fenayi @kali dank jullie wel allemaal :heart: Ik probeer ook even sterk te blijven voor mijn ouders. En we vertellen het ook nog even niet aan mijn vader. Ik hoop ook dat het gewoon goedkomt allemaal, maar helaas is het nog even in spanning afwachten :disappointed_relieved:

3 likes

Sterkte @Otzi :heart::heart:

1 like

@Otzi ohneee, sterkte <3

1 like

Airbnb misschien? Daar kun je vaak voor verschillende prijzen en verschillend level van luxe/comfort nog wel wat vinden is mijn ervaring.

1 like

Gistermiddag ben ik werkgerelateerd een “pareltje” genoemd. Het was wel door een vrouwelijke collega maar ik denk er al de hele dag aan terug. Wel via de telefoon gelukkig. Zo gek. Maar het is echt goed bedoelt maar dat gaat m’n hoofd niet uit omdat ik het zo gek vond. Moet het hier ff uitspreken want dat doe liever nu niet direct aan vrienden.

3 likes

Gewoon even zwaaien en doorgaan waar je mee bezig bent :+1:t2:

1 like

Ging dat over je werkzaamheden of over je uiterlijk? Want als het dat eerste is, dan is het toch een hartstikke mooi compliment! Als het dat tweede is, misschien beetje raar, maar vast goed bedoeld.

3 likes

Bijna een jaar later en ik ben nog steeds verliefd op mijn koptelefoon. Wat een fijn ding is dat toch. :heart:

5 likes

Heb bij een afscheid van een manager al wel eens een gloeilamp gekregen, als bedankje voor het meedenken en dus het heldere licht te zijn… Gelukkig was ik niet de enige, maar hij was wel selectief. :see_no_evil: Vast goed bedoeld idd, maar ook best ongemakkelijk

3 likes

@TantePollewop en volgens mij ligt het eraan of iemand wel wettelijk je partner is, dus vriendje zijn vader krijgt iemand officieel geen vrij voor. terwijl geregistreerd partnerschap of echtgenoot wel!

Deden we ook hehehe

1 like

ah no, het ga je goed!

1 like

lekker druilerig weer op onze verjaardag! @mikselke :handshake:

2 likes