Een collega gaat weg en straks is de afscheidsborrel. Heb er zó geen zin in, maar ik had al beloofd dat ik even langs ging.
Het is nou niet alsof ik hem nooit meer zie, want we werken nog aan een ander project samen. Kan ik hier nog onderuit?
Een collega gaat weg en straks is de afscheidsborrel. Heb er zó geen zin in, maar ik had al beloofd dat ik even langs ging.
Het is nou niet alsof ik hem nooit meer zie, want we werken nog aan een ander project samen. Kan ik hier nog onderuit?
Ugh waarom pieker ik zoveel en maak ik me te druk terwijl het nergens voor nodig is
Omg ben jij mij? hahaha dit vraag ik me bijna dagelijks af
Zo had ff een mega error. Kreeg een mail dat dhl tussen 2 en 6 een pakketje zou brengen. Word er net aangebelt door post nl voor een andwr pakketje. Dus ik helemaal door de war. Dacht heh waarom geeft tie dan niet ook gelijk dat andere pakket… oh wacht.
Je panties een maat of wat te groot kopen (maatje 48 terwijl ik broekmaat 36 a 38 heb) helpt want je trekt ze dan super makkelijk aan en daardoor nooit ladders + nagels goed veilen.
Had vanochtend een kut ochtend ( al mn pasjes kwijt geraakt maar wel weer gevonden haha) en heb zon raar gevoel dat de rest van deze dag niet bepaald beter word… en ik moet zo werken joepie
Zit die dag helaas in het vliegtuig anders was ik ook gegaan😥
Ha, leuk!! Ik ga met mijn schoonmoeder en haar zus, voor mijn verjaardag alvast. Jaa ik doe denk ik ook zoiets! Heb een leuk jasje die niet heel warm is. Alvast veel plezier
Wow er zat hier net zo’n slome vlieg. Ik doodde hem gewoon met een vol glas thee dat ik neerzette. Ik dacht hij vliegt vanzelf wel weg. Niet dus. R.I.P.
Ik ben echt super moe, al nachten 6 uur geslapen terwijl ik het best functioneert op 9 uur. Vanavond vroeg naar bed.
Vind die Filling Pieces schoenen ekt niet mooi en snap niet dat mensen daar zoveel geld aan uitgeven. Net Bristol schoenen.
Gelukkig regent het weer
ik ga altijd stuk om deze. ben nog niemand tegengekomen die me begrijpt als ik AVAKADOE roep helaas
Ik heb weer zoveel last van hooikoorts op dit moment
Hier aan de zee schijnt nu de zon dus er is hoop.
De zomer valt dit jaar in het weekend
Wie gelooft hier in het lot? Ik heb dus vandaag, na 5 jaar, iets gereageerd op een post van een ex. Hij woont ergens in Afrika, daar hebben we elkaar ook ontmoet. Dus weinig mogelijkheid tot afspreken nadat ik naar huis was gegaan. Heb hem ook niet meer gesproken, van fb verwijderd. Mijn hart was gebroken, door dingen die hij heeft geflikt maar ook doordat we niet genoeg tijd hadden samen voordat ik weer naar huis moest. Ik heb altijd gedacht dat we voor elkaar gemaakt zijn en ben in die vijf jaar niemand tegengekomen die het haalde bij hem. En nu blijkt dat hij aan het reizen, in Scandinavië, nog zeven weken heeft ie en nog geen plannen dus misschien wel naar Amsterdam komt.
Ahhh jammer! Ze komen ook nog naar Berlijn zag ik! En stiekem hoop ik ook nog op Nederland