Ik was mijn paspoort kwijt terwijl ik over 1,5 week op vakantie ga. Ik vond hem terug en ik LEEF echt voor die kick van iets terugvinden. Is dat wel goed?
Jeetje, ik moest vandaag huilen op werk uit frustratie en voel me dan altijd meteen weer zo’n meisje. Mijn, inmiddels, ex-collega blijkt achter mijn rug om nog allerlei werkafspraken gemaakt te hebben zonder mij daarover te informeren. Door zijn toedoen is er een achterstand ontstaan en nu werd men boos omdat ik mij zogezegd niet aan de afspraken hield. Afspraken waarover hij mij nooit meer heeft geïnformeerd en over werk wat hij nog zou doen voor zijn (gedwongen) vertrek. Ik ben al meer dan een half jaar bezig puin te ruimen en sinds zijn vertrek komen er allerlei lijken uit de kast. En uit pure frustratie en wanhoop moest ik dus huilen. Maar dan voel ik me ook helemaal niet opgelucht maar alleen maar het domme, emotionele meisje in plaats van de professional .
Same . Nies nog net niet mn ingewanden eruiit
Weet niet per se of ik er in geloof, maar vind het wel een mooi verhaal! Hoop voor je dat ie naar Amsterdam komt!
Tabletjes die ik neem werken ook gewoon maar heel kort! Zooo frustrerend!!!
Waarom doet een pleister eraf trekken ZO.VEEL.PIJN?!?!
Tranen sprongen in mn ogen man
had net m’n eindbeoordeling op stage met m’n stagedocent en ging allemaal goed + hij liet casual slippen dat ik een hoog cijfer voor m’n scriptie heb <3 (nu ben ik echt teleurgesteld als het een 7 is lol) MAAR DUS DIPLOMA IN THE POCKET (maar ben pas echt tevreden als ik het met honours mag afsluiten dus nog ff laatste paar dagen rammen)
Ga ervoor!
Huilen is normaal Meis, je hoeft je niet klein te voelen omdat je moet huilen. Het is juist een teken van kracht als je laat zien dat emoties ook gewoon bij het leven horen.
De situatie is wel fucked btw
Dat vind ik behoorlijk aso!
Gadverdegadver
Bah wat een groot ding
Wtf wat aso! Wel heel lief van jou!
Ik zou het gewoon doen, op een assertieve manier! Het is ook gewoon echt niet tof van hun…
Zij zijn fout, niet jij!
Ik zou er echt iets van zeggen, laat ze zich maar even schamen. Je kan toch reageren in die groepsapp dat je het niet leuk van ze vindt omdat het niet voor hen bedoeld was.
Trouwens enorm lief van je!
zie dat er nog wel kaarten in Stockholm zijn… maar blijven hopen op een NL datum haha. Moet bijna wel nu NL ESC gewonnen heeft vind ik.
Wil trouwens dat hun nieuwe nummer op Spotify komt ipv alleen YT