Wat je even kwijt wilt #22

Pff ik moest net spontaan een praatje doen voor een groep mensen, en ik heb nogal veel sociale angst, dus mijn zinnen komen er dan soms echt lomp uit. Nu zit ik steeds in m’n hoofd te herhalen wat ik heb gezegd en voel ik me dom. Ook omdat één van m’n collega’s een beetje moest lachen met m’n woordkeuzes (was niet slecht bedoeld van die persoon, maar toch).
Ik baal zo dat ik dat niet kan en dat het m’n collega’s wel zo makkelijk af lijkt te gaan.

Pff idd. Straks weer lekker lang vakantie, dus eigenlijk wil ik echt niet klagen, maar ik word he-le-maal gek van hoe druk het nu is. Ik ben elke avond tot minimaal 20:00 aan het werk de afgelopen week.

2 likes

Rapporten. Overdrachten (met 5 groepen :astonished:). Blehh

Ik kijk obese en pohhh wat een lekkere vent zeg die trainer. koekkoek

Edit: Roberto da Costa :heart_eyes:

3 likes

Ff zen worden na sporten. Duim voor me dat het lukt :sweat_smile:

1 like

Ehhh ik denk dat ik bijna doorkan naar het opbiechttopic :speak_no_evil:
Ennn maar zeuren dat die koelkast herrie maakt en de lades niet goed meer sluiten

10 likes

image

Hij schijnt hier in de buurt ook te zitten. Ik ga dus niet meer mee met vrienden in het bos hond uitlaten voorlopig.

1 like

Heeft iemand een tip voor een eetzaakje dicht bij Amsterdam Centraal waar je simpel, maar wel lekker kan eten?

Smullers

30 likes

Ga over paar dagen mijn auto ophalen en vind het spannend omdat ik 1. Al half jaar niet meer gereden heb, 2. Niemand mee kan maar oké is maar 6 min naar huis rijden en 3. Ik weet vast niet waar alle knopjes voor zijn en hoe alles werkt en dat is gênant

2 likes

Vind wagamama heel lekker maar is voor een snelle hap wellicht iets aan de prijs

1 like

Vraagje. Naar aanleiding van je post heb ik ook die silent death workout gedaan, maar nu kom ik er achter dat je er twee hebt? Dus nu is mijn vraag: welke had jij gedaan? Ben wel benieuwd

1 like

Salsa Shop als je gewoon snel wilt eten (is niet echt gezellig maar wel very lekker)

1 like

Ik heb VAKANTIE!! Ook al is t maar 11 dagen, ik ga er van genieten. Naar de sauna, een massage, vriendin opzoeken in een andere stad, ik ga een nachtje naar Texel en daar lekker fietsen in de zon…
Ik was er zooo aan toe, sinds kerst geen vrij meer gehad en dat is voor mijn doen lang

16 likes

Ik heb heel de dag al zo’n vreselijke hoofdpijn. Weet zeker dat ik migraine ga krijgen zo. Maar vind het ook nog veel te vroeg om al naar bed te gaan dus nu lig ik met koppijn een beetje te hangen op de bank. :roll_eyes:

Ik kijk nu aflevering 2 maar die andere trainer mag er ook zeker wezen :heart_eyes:

1 like

Die knopjes. Dat weet ik ook nooit bij een andere auto, niks raars aan.

Maar veel plezier met je nieuwe auto!

1 like

Ik lig ook al in bed, kan prima!

Ik ga een beetje dood, iets teveel tijgerbalsem op mijn nek gesmeerd :fire:

Lig er inderdaad ook in nu. Kreeg m’n migraine craving (zoute naturel chips). Daarna ga ik altijd overgeven en dan barst de hel los qua hoofdpijn dus daar lig ik nu op te wachten :joy::ok_hand:t3: