Wat je even kwijt wilt #22

argh migraine is zo kut :confounded: bij mij helpt cola altijd een beetje tegen de misselijkheid, misschien bij jou ook?

Oh, dat had ik nog niet door! Ik heb deze gedaan

2 likes

Mijn collega is mn grootste fan haha. Roept tegen iedereen dat ze me moeten volgen want ze gaat stuk om mij. En ik post de laatste tijd alleen maar saaie dingen bahahaha.

2 likes

Omg hahaha mijn koelkast maakt dus ook ziek veel herrie en ik zie achterin heel veel ijs, dus ik denk dat ik er ook maar voor moet gaan haha

1 like

M’n beste vriendin heeft m’n surpriseparty van m’n vriend verraden aan me. Ze vroeg vorige week of ik ‘n playlist wilde maken met m’n favo nummers, dat vond ik gek. Toen zei ook haar vriend “maar jij bent toch een feestje aan het organiseren?” En ik had dat niet echt geregistreerd. Zonet vroeg m’n vriend dat 2 vrienden hadden gevraagd of we meegingen naar mysteryland, precies op mijn verjaardag. Ik was verdrietig, zei dat ik erg teleurgesteld was want ik wilde m’n vriendinnen om me heen. Toen zat ik ‘n beetje te mokken, vroeg hij of ik boos was, zei ik dat ik teleurgesteld was. En toen zei hij voluit dat hij met m’n 3 beste vriendinnen een surpriseparty probeerden regelen, maar dat er 1 zich zo obvious verluld heeft. En ik had nog wel het gevoel dat m’n vriend me op m’n verjaardag als verrassing “ten baby” wilde vragen. Nu is hij boos en krijg ik geen surpriseparty meer.

Fuck… dit maakt me zo verdrietig…

Maar waarom is je vriend dan nu boos? En je vriendin heeft het toch eigenlijk niet verklapt, hooguit een beetje onhandige vragen gesteld. Je vriend is nu degene die het voluit heeft gezegd.
En ik ben zelf kampioen in hoge (vaak onterechte) verwachtingen dus geen oordeel maar meer een constatering - ik denk niet dat dit incident nu bepaalt of je vriend op dit moment een baby met je wil toch?

Kan je niet alsnog gewoon zeggen dat je het feestje heel leuk zou vinden? Gaat toch ook om het gebaar en eigenlijk super lief dat je vriend en beste vriendinnen dat wilden organiseren!

6 likes

Ik opende net het super hete mannen topic en toen deed ik iets en stond er op mijn telefoon ‘one handed mode’ activated. Wtf echt hoe fout komt dat wel niet over dan hahaha :joy:

15 likes

Ja, vét lief. Maar ik voel me nu zo’n vreselijke oen dat ik niet gewoon m’n bek kon houden…

Ach nee, juist goed dat je aangaf wat je wilde (je vriendinnen om je heen). Niet boos/verdrietig blijven hoor en dat zou je vriend ook niet moeten doen! Laat hem dit maar lezen :wink: Hij had dus eigenlijk heel goed ingeschat wat je graag wilde, dus alsnog lekker door laten gaan!

1 like

Normaal haat ik mensen die in de trein zonder oortjes een filmpje kijken. Nu zit ik zelf keihard lekker Fred te kijken. Ja sorry peopletjes konnie wachten.

3 likes

Maar ik begrijp niet waarom het feestje dan niet door kan gaan? Ik vind het helemaal niet onredelijk dat je aangeeft teleurgesteld te zijn omdat je liever je vriendinnen bij je hebt op je verjaardag.

Misschien wel ‘n feestje, maar niet meer als verrassing, maar moet ik dan zelf regelen

Oeh bedankt dat je me hierop attendeert dit ga ik ook doen hoop ik!

Ik snap dat het geen verrassing meer is (maar je had het dus zelf niet echt door tot je vriend het letterlijk zei, of begrijp ik dat verkeerd?), maar beetje kleinzerig van hem dat je het dan maar zelf moet regelen. Vind ik tenminste. Ik hoop dat jullie het nog kunnen uitpraten en het gewoon een leuke verjaardag voor je wordt.

1 like

Ik ontdek nu pas ‘chateau Meiland’ op de kijk app, ge-wel-diggggg! Om in Martiens straatje te blijven :joy:

5 likes

Ik heb net rabarber/ aardbei bars gemaakt en ze smaken zó goed. Alleen nu moet ik slapen dus kan het niet helemaal in 1 keer opeten :sob:

5 likes

Ja, en Dismissed!

Oh ja die had ik ook gedaan! Mij ging het nog wel OK af want veel dansachtige bewegingen maar m’n vriend deed mee en heeft echt een typisch voetballichaam dus die struggelde nogal

1 like

Ik mis dit allemaal zoooo erg! The ex effect, room raiders, sweet sixteen en cribs. MTV zou een soort Netflix moeten maken voor alle oude shows :heart:

8 likes

Omdat @Madrid 1 keer gezegd heeft dat ze de avatars van @Otzi en @Krabsalade door elkaar haalt doe ik dat nu ook de hele tijd en het is zo verwarrend

5 likes