Ik snap dat het geen verrassing meer is (maar je had het dus zelf niet echt door tot je vriend het letterlijk zei, of begrijp ik dat verkeerd?), maar beetje kleinzerig van hem dat je het dan maar zelf moet regelen. Vind ik tenminste. Ik hoop dat jullie het nog kunnen uitpraten en het gewoon een leuke verjaardag voor je wordt.
Ik ontdek nu pas ‘chateau Meiland’ op de kijk app, ge-wel-diggggg! Om in Martiens straatje te blijven 
Ik heb net rabarber/ aardbei bars gemaakt en ze smaken zó goed. Alleen nu moet ik slapen dus kan het niet helemaal in 1 keer opeten 
Ja, en Dismissed!
Oh ja die had ik ook gedaan! Mij ging het nog wel OK af want veel dansachtige bewegingen maar m’n vriend deed mee en heeft echt een typisch voetballichaam dus die struggelde nogal
Ik mis dit allemaal zoooo erg! The ex effect, room raiders, sweet sixteen en cribs. MTV zou een soort Netflix moeten maken voor alle oude shows 
Omdat @Madrid 1 keer gezegd heeft dat ze de avatars van @Otzi en @Krabsalade door elkaar haalt doe ik dat nu ook de hele tijd en het is zo verwarrend
Recept plzzzzzz
my mooood right now 
Tiffany? Cartier? Geen idee wat zij hebben hoor, maar als ik aan verlovingsringen denk dan zou ik daarheen gaan haha.
Catbird? Maar weet niet of die in NL zit.
Had vanavond weer wijncursus en dit keet bij alle wijntjes een bijpassend hapje, dus werd meer wijn gedronken dan normaal e merk het wel haha. Gelukkig bijna weekend!
Ik ben altijd goed geslaagd bij lyppens op de Langebrugsteeg (niet de vestiging op de Heiligeweg!) . Misschien kun je daar langs.
Ik heb zin in een nieuw seizoen boer zoekt vrouw. 
BLGK in de Hartenstraat misschien?
Yo ik sta echt te kijken van mezelf, na mijn werkdag ben ik nog de stad in geweest, met mezelf ergens wat gegeten, vet leuke dingen gekocht, boodschappen voor morgen gedaan, hardgelopen, opgeruimd, aardbeien in gesmolten chocolade gedoopt en de koelkast gelegd, en 5 pannen afgewassen. Waar komt deze energie vandaan?!
Omg nooooooo
Voor zo ver ik kan zien gaat dat artikel juist over de vestiging aan de Heiligeweg en daar moet je toch niet wezen.
Woooooow! Gember kun je dus KWEKEN en komt niet uit een fabriek??? De code is gekraakt mensen. Please tell me more.
Omg omg omg mijn zus is aan het bevallen heb ik net gehoord!! Ik ben zo benieuwd en zenuwachtig voor haar ik hoop dat het goed gaat!
Oeeh wat leuk! Spannend.