Hoe zit dat met je contract? Ik las dat ze het eigenlijk vorige week zouden moeten laten weten. Zijn ze nog wel op tijd als het volgende week komt? Volgens mij heb je recht op verlenging als er niet op tijd een gesprek plaatsvindt.
Ik hoop ergens ook dat ze dat nog gaan aankondigen. Want ze zijn al in Duitsland, Engeland en Denemarken Alle omringende landen bijna haha. Ik ga dan ook wel gewoon twee keer denk ik
En ik ook! Maar daarvoor moet de video geloof ik eerst een miljoen views hebben
Al over de 950k heen dacht ik dus hopelijk snel haha
Ooh zo. Balen zeg. Gek ook dat de rayonmanager hiervoor komt. Kan je dit wel bij hem/haar aankaarten denk je? De gang van zaken lijkt wel een beetje vreemd, zeker bij zo’n groot bedrijf.
Absoluut niet onredelijk kwaad. Zij zijn juist heel respectloos naar jou en de geslaagden toe. Wat een aso’s, ongelooflijk.
Jeetje Sudan
Wait, whut?
Heb vandaag voor het eerst ever een crop top aan. Ik vind het stiekem nog best spannend! zo stom haha
Okee is goed Maria
Yesss! Nou ja ik draag sowieso bij aan de views. Ze hebben sowieso echt best veel nummers die ze nooit uitgegeven hebben Kaartjes waren trouwens ook super goedkoop. Nog geen 20 euro
Knuffel
Wat kunnen kinderen vermoeiend zijn. Heb een uur opgepast on mijn neefje. Echt 1000 vragen. Is dat een klok? Is dat je konijn? Waarom slaapt de hond? Hij is echt super lief maar ben echt kapot nu.
Zooo maar echt he. Ik nog 3 weken, jij?
Ja maar waarschijnlijk maar 1 keer
Wat attent van je!
Yessss ik kwam tegelijkertijd thuis aan met m’n Gymshark pakketje! Mijn hemel wat een fijne leggings. Nooit meer uit!
Ik heb net 2,5 dag gewerkt na mijn vakantie en ben nu al meer moe dan vóór ik op vakantie ging.
Neeee in Stockholm zijn de kaarten ook uitverkocht
Ik ga niet alleen maar in m’n eentje naar de bios. Ik ben ook echt de enige in de zaal?! Gek ook he, om half 7.
Maar ik moet echt effe m’n kop leegmaken en ik wil niet naar huis.