Wat je even kwijt wilt #22

Zo bizar ook hoe weinig er over in het Nederlandse(/Europese?) nieuws is…Terwijl het echt heel heftig is wat daar aan de hand is nu

6 likes

Wij (vriend en ik) zitten nu al sinds vorige week vrijdag elke dag op een akkoord van de bank te wachten, elke nieuwe dag wordt er gezegd vandaag horen jullie het en elke dag is het toch weer uitgesteld. Kút. De bubbels liggen al een week op ons te wachten.

Is er hier iemand die pas haar rijbewijs heeft aangevraagd? Ik vind op Google vooral oudere en verschillende antwoorden en bij mijn gemeente staat het er niet bij.

Als je om 8:55 examen hebt dus stel je slaagt voor 10:00u kun je dan nog diezelfde dag je rijbewijs aanvragen?

klopt! hier en daar wordt er wel aandacht om gevraagd, bella hadid bijv met heel veel bereik

1 like

ik! en volgens mij kan dat pas de volgende dag.
je kunt wel die dag meteen een afspraak maken voor de volgende dag

misschien is dit per gemeente verschillend, maar zo is het hier iig! en volgens mij stuurt cbr je uitslag ook pas de volgende werkdag ofzo naar je gemeente but idk haha

2 likes

Volgens mij duurt het even voordat het CBR alles door heeft gestuurd. Was bij mij zo iig, maar dat is ook alweer meer dan 4 jaar geleden :sweat_smile:

1 like

Ahh jammer! Heb echt geen geduld daar voor. Ik hoopte op maandag ochtend vroeg slagen, voor 12:00 Mn rijbewijs aanvragen met spoed en dus dinsdag middag ophalen haha. Misschien even mijn verwachtingen wat bijschaven.

Ja dat lijkt me ook een beetje optimistisch :joy: het gaat tenslotte om de gemeente he dus alles lekker chill

2 likes

Ja het staat zo wel omschreven op de site :joy:.

• Vraag het rijbewijs vóór 12.00 uur aan, dan kunt u het de volgende werkdag afhalen

Maar ik ga er maar gewoon even vanuit dat het wat langer duurt. Nu rijden zo goed gaat wil ik ik zó graag gewoon in die auto stappen.

ja dat komen ze denk ik ook wel na!! maar je kunt het niet op dezelfde dag aanvragen, na je examen
dat weet ik haast 100% zeker helaas… cbr moet jouw uitslag nog verwerken + verzenden, gaat via een systeem…

1 like

Ja daar was ik al bang voor. Ik had op de een of andere manier in mijn hoofd bedacht dat je een soort bewijs zou mee krijgen van het CBR dat je geslaagd bent, en dat je dus daarmee bij de gemeente je rijbewijs kon aanvragen. Geen idee hoe ik daar bij kom. Zou wel ideaal zijn.

1 like

Ik ga mn diepvriezer ontdooien, echt geen zin in maar het kan zo niet langer

1 like

Ja of krijg je nou een brief mee op het cbr die je mee moet nemen naar de gemeente?

1 like

Kan volgens mij wel, maar je hebt hem niet dezelfde dag o.i.d. Denk dan een dag later!

1 like

nee ik kreeg niets mee haha! ik zei ook nog van ‘goh en hoe bewijs ik nu dat ik mijn examen echt gehaald heb? :’)’ en toen moesten ze nog lachen
gaat via een systeem cbr->gemeente, kunnen ze bij de gemeente op de computer zien blijkbaar

1 like

Woorden tekort om te beschrijven hoe beledigd ik ben door deze Zalando nieuwsbrief. Michael Kors. Really??

23 likes

Stiekem heb je ook een guess tas denk ik

2 likes

Pff ik moest net spontaan een praatje doen voor een groep mensen, en ik heb nogal veel sociale angst, dus mijn zinnen komen er dan soms echt lomp uit. Nu zit ik steeds in m’n hoofd te herhalen wat ik heb gezegd en voel ik me dom. Ook omdat één van m’n collega’s een beetje moest lachen met m’n woordkeuzes (was niet slecht bedoeld van die persoon, maar toch).
Ik baal zo dat ik dat niet kan en dat het m’n collega’s wel zo makkelijk af lijkt te gaan.

Pff idd. Straks weer lekker lang vakantie, dus eigenlijk wil ik echt niet klagen, maar ik word he-le-maal gek van hoe druk het nu is. Ik ben elke avond tot minimaal 20:00 aan het werk de afgelopen week.

2 likes

Bek digt Karl.

1 like