Wat je even kwijt wilt #22

ik zou het doen! je bent nu nog jong en zo’n kans doet zich niet vaak voor. yolo op een goede manier toch :grin:

2 likes

Ik zoek die foto van Mitchell en het frikandelbroodje, maar ik kan hem niet vinden en dat vind ik kut :sweat_smile:

1 like

Ja oké. Maar als je mpl hebt kun je makkelijk over naar atpl, vliegen kan je al eenmaal.

Mpl zou je eens moeten opzoeken of KLM en trans gelijk zijn.

1 like

Ik doe morgen (gratis) iemands make-up doen voor haar trouwen, moet daarvoor om 6u opstaan. Tot nu toe is ze zó ondankbaar en uit de hoogte dat ik er echt totaal geen zin in heb. Ben zo blij als dit morgen achter de rug is en ik haar weer kan negeren :rofl:

Samenvatting

Deze? Of echt de meme?

22 likes

Wij hebben zon standaart cd op het werk . Ben de muziek best beu al haha en vandaag dacht ik hmm een liedje lijkt wel heel erg op een piepjes test muziekje… kreeg er weer helemaal trauma van.

3 likes

Ja die van de Albert Heijn? Van zo’n jongen die dan zegt dat hij in de pauze komt voor een frikandelbroodje of zo :joy:

Ik weet niet meer wie hier ooit een lofzang postte over bepaalde Teva sandalen, maar ben #geinfluenced en ze zitten zo lekker :heart_eyes: dus thanks naar die forummer!

2 likes

neeee, op mijn favoriete shirt zit een rode pasta vlek :sob:
Hij zit nu voor de tweede keer in de wasmachine, want de eerste keer was die er niet uit… duim zo hard dat het eruit is

Ik houd echt van decatlon. Ik heb meteen 2 bikini’s gekocht. Wandelschoenen. Trui. Zonnebril.

Helaas niet de sportschoenen die ik wilde. Overal maat 40 en maat 41,5. Maar nergens 41. Zo jammer.

Maar echt, ik vind het een heerlijke winkel.

3 likes

Heb je ossengalzeep? Dat kun je proberen!

Ossegalzeep? Of andere zeep even goed laten inwerken op die plek.

ja het zit nu met een zo’n vlek verwijderaar in de wasmachine… las op internet ook iets over tandpasta op de vlek doen haha dat wordt anders de volgende optie

32 likes

Haha google eens op ‘frikandelbroodje meme’, ik vind niet precies welke je zoekt volgens mij maar er staan wel andere parels tussen.

Mijn favorieten

Frikandelbroodjes zijn echt cult

24 likes

Held!
@Heinz hahaha! Love frikandelbroodjes memes! :joy:

M’n kind was sip dat ze door de regen niet kon buitenspelen op haar nieuwe picknick kleed, dus nu picknicken we in de woonkamer tijdens het avondeten😂

46 likes

Ik ben echt zo benieuwd naar hoe die zwangerschapscravings werken, heb je dan echt INEENS zin in iets randoms? Ik kan het me zo slecht voorstellen op een of andere manier.

Het onweert hier zo hard, het is echt awesome! Afgelopen twee nachten ook, maar toen lag ik al in bed. Nu sta ik voor het raam van de flitsen te genieten. Het stortregent ook echt als een malle, maar ik zag net gewoon iemand langsfietsen, in een t-shirt en korte broek. Die arme kerel, hoop voor hem dat 'ie op weg naar huis was…

1 like

Ik heb een puist op mijn kin die zo groot is dat het een eigen naam verdient. Suggesties?