Wat je even kwijt wilt #22

Lil Big

3 likes

Normaal vind ik het ook wel cool maar vandaag was de bliksem en het onweer zo dichtbij ingeslagen dat mijn hele huis en ramen aan het trillen waren, had het nog nooit zo erg meegemaakt :eek:

Hier trillen de ramen ook in de sponningen, maar het was vandaag 33 graden, en ik vind het heerlijk dat het nu afkoelt, ik kan echt niks met die hitte. Hoor nu wel sirenes een straat verderop. Maar dat kan ook wat anders zijn, hoor elk uur wel sirenes…

2 likes

Oh god ja bij mij op de middelbare school was het Walk of Life van Dire Straits, sowieso een kutnummer vind ik, maar krijg altijd van die shuttle run trauma’s als ik dat nummer hoor :sob:

1 like

Jij lijkt me echt zo’n leuke moeder he!

2 likes

Woooop morgen weer ff me time. Ff bezoekje aan de kapper brengen, dus hopelijk blijft de baby vannacht nog even zitten waar ze zit

7 likes

Dankjewel! Superlief!

Maak je geen zorgen, die kleine blijft nog 10 dagen zitten! #22junibestedatumeverrrr

3 likes

Als jij t zegt haha

1 like

Beter wel want ik kan geen baby foto’s maken komend weekend🤓

3 likes

Hahaha baby: luister naar je FF tantes, nog ff blijven waar je bent. Je bent welkom, maar wel pas na het weekend :heart_eyes:

1 like

Kennen jullie nog die grap van dat meisje dat thuis een blogilates workout ging doen?

Die loopt dus al twee dagen krom van de spierpijn.

21 likes

Hahahaha :joy::joy:

@Lentex haha nou van mij mag ze wel morgen na t kappersbezoek komen :ok_hand:t2:

1 like

Weer benauwd na fysiobehandeling… dus heb chocolade ijs voor mezelf gekocht.
Is op nu… :sweat_smile::innocent:

2 likes

Haha oké, beebje. Morgen nadat mama bij de kapper is geweest mag je komen :+1::heart_eyes:

1 like

Ben zo moe, niet normaal. Terwijl ik bijna niks gedaan heb vandaag.

Same! Wel slecht geslapen afgelopen nacht. Hopelijk morgen beter voor beide!

Ik moet nog 2 dagen werken en dan heb ik het gelukkig 2 weken rustig. Hopelijk gaan die snel voorbij.

2 likes

Haha achter bij ons in het pad word het onkruid weg gehaald door iemand. Maar we hebben geen idee wie haha. Het is ook overal schoon behalve bij mn buurvrouw die niet echt geliefd is hier. Lijkt wel alsof die gene het voor iedereen schoon wilt houden maar bij haar echt zoiets heeft van nee doe jij het maar lekker zelf stommerd haha.

5 likes

Ik weet niet of er al meer mensen zich aangemeld hebben als quizmaster maar het is echt heel leuk om te doen! Ik heb al mn vrienden gespammed met ‘weet jij nog een vraag’ en ‘denk je dat deze te makkelijk is’ en het zou zonde zijn als er geen nieuwe quiz meer komt

3 likes

Ik ging dit even opzoeken uit nieuwsgierigheid maar kan volgens mij niet de pagina vinden waar jij het over hebt maar 61.000 euro??? Is ‘goedkoper’ dan normaal?! Wow echt ziek veel geld dus, snap wel waarom er een tekort is aan piloten als die opleiding ZO duur is.

1 like