Tiffany? Cartier? Geen idee wat zij hebben hoor, maar als ik aan verlovingsringen denk dan zou ik daarheen gaan haha.
Catbird? Maar weet niet of die in NL zit.
Had vanavond weer wijncursus en dit keet bij alle wijntjes een bijpassend hapje, dus werd meer wijn gedronken dan normaal e merk het wel haha. Gelukkig bijna weekend!
Lyppens! Ben in het filiaal op de Heiligeweg heel goed geholpen.
Ik ben altijd goed geslaagd bij lyppens op de Langebrugsteeg (niet de vestiging op de Heiligeweg!) . Misschien kun je daar langs.
Hahahah
Ik heb zin in een nieuw seizoen boer zoekt vrouw.
BLGK in de Hartenstraat misschien?
Yo ik sta echt te kijken van mezelf, na mijn werkdag ben ik nog de stad in geweest, met mezelf ergens wat gegeten, vet leuke dingen gekocht, boodschappen voor morgen gedaan, hardgelopen, opgeruimd, aardbeien in gesmolten chocolade gedoopt en de koelkast gelegd, en 5 pannen afgewassen. Waar komt deze energie vandaan?!
Omg nooooooo
Voor zo ver ik kan zien gaat dat artikel juist over de vestiging aan de Heiligeweg en daar moet je toch niet wezen.
Woooooow! Gember kun je dus KWEKEN en komt niet uit een fabriek??? De code is gekraakt mensen. Please tell me more.
Omg omg omg mijn zus is aan het bevallen heb ik net gehoord!! Ik ben zo benieuwd en zenuwachtig voor haar ik hoop dat het goed gaat!
Oeeh wat leuk! Spannend.
Ik heb gewerkt van 09:00 tot nu en nu wil ik naar bed. Maar ik moet nog douchen en tanden poetsen en ik heb daar geen zin in dus ik lig dat nu op bed uit te stellen. Maar dan kan ik alleen maar nóg later slapen
De hele slaapkamer ruikt naar ylang ylang olie en ik kan niet slapen van die verschrikkelijke geur, heb t raam al open maar je ontkomt er niet aan
Ik moest een half uur geleden opstaan maar lig nog steeds in bed en kan de kracht niet vinden. Ben echt toe aan weekend
Bijenkorf diamondpoint en gassan bij het rokin
Cola helpt inderdaad wel een beetje, maar als ik eenmaal begin met spugen is het klaar🙈
Ben inmiddels weer een beetje in het land der levenden, behalve dat ik zo’n duf en wazig gevoel heb altijd de dag na migraine. Voel me nog een beetje alsof er een vrachtwagen over me heen gereden is vannacht. Heb ook kleine bloeduitstortingen in m’n gezicht van het spugen, ziet er niet uit haha
Kwam er gisteravond achter dat het zondag Vaderdag is, en ik heb weer eens geen flauw idee wat ik moet kopen. Ik kan wel vragen maar dan is standaard het antwoord “ik hoef niks ik heb alles al!”
Een bosje bloemen haal ik vaak voor Vaderdag / moederdag