Wat je even kwijt wilt #22

Ik ga zo voor het eerst iemand begeleiden bij een strafzaak en ik ga het spreekrecht doen :scream:, zenuwachtig!

42 likes

Ik zet nu speciaal voor jou Wu-Tang af om hier een oordeel over te kunnen geven. Momentje.

Edit: ik zou het eerder als een mix van Justice/Daft Punk beschrijven. Maar heb geen nummer in het bijzonder in gedachten.

2 likes

En @anon95960165 ohh dit klinkt beter allebei haha! Ik ga het gewoon even navragen. Bedankt!

Ik had gisteren een gesprek met een van mijn klanten en dit is denk ik serieus de knapste van mijn rayon en ook echt mega aardig en lief voor zijn personeel. Ik zou hem nog mailen omdat ik een antwoord niet wist en hij mailt nou terug met bedankt en zo en soort bloos emoticon, en ik smelt. Op dit soort momenten baal ik dat ik een vriend heb.

Edit: op mijn telefoon was het zo een schattig emoticon en op mijn laptop gewoon ene smiley. Beetje jammer dit.

7 likes

Op zoek naar een verlovingsring? Moet je vriend dat niet doen en je dan ten huwelijk vragen…

En dan ga je samen op zoek naar trouwringen?

4 likes

argh ja ik herken echt alles wat je zegt 100% (helaas). ik gebruik de vrachtwagen-analogie ook vaak haha (vooral om aan mensen die nooit migraine hebben uit te leggen hoe ik me voel). fijn dat je je weer wat beter voelt, hopelijk kun je vandaag een beetje uitrusten!

Ik heb blijkbaar via UW iets verkocht aan Guus Meeuwis :’) Zal wel niet de echte zijn (goh), tenzij hij interesse heeft in sandalen in maat 38 lol

21 likes

Misschien Nadine Kieft?
https://www.nadinekieft.com

Leuk zo’n pup love her maar eerst al op een ongemerkt moment dr tandjes in mn mobiel gezet en nu is het snoer van mijn favo gamecube controller eraan :rage: :rage:

en moe dat ze is na dr rampage lol

edit: rampage continues

66 likes

Ik hoor het! Intro alleen al. Wel een slap aftreksel, die van Sjoesties was zo’n banger.

1 like

Aaaaah wat een leukerd! Dat gezichtje ook wanneer hij die vaas heeft :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Niet een van zijn kinderen of zo? Of zijn vriendin. :joy:

1 like

Net weer voor het eerst gesport in jaaaaren, omdat mijn vriend de hele tijd aan het aandringen was om samen te sporten en ik aangeschoten was dus maar ja zei om er vanaf te zijn. We deden een lesje via OneFit en ik vond het (ondanks dat ik helemaal kapotging) leuk? En het ging ook best goed, heb blijkbaar een betere conditie dan ik zelf wist.

Alleen ik weet wel weer hoe dit gaat. Dan vind ik het 1 maand helemaal fantastisch en dan ben ik er klaar mee. Zo heb ik al jaren de sportschool gesponsord. Gelukkig kun je OneFit maandelijks opzeggen!

3 likes

Jaaaaa lief he! Kun je moeilijk boos op zijn zo :blush::blush:

1 like

Zijn er hier meer mensen die wel eens last hebben van slaapverlamming? Ik heb er de afgelopen tijd weer vaak last van en zou graag weten hoe anderen ermee omgaan.

Geloof dat er hier meerderen zijn die er last hebben. Waaronder ik. Dus je mag me altijd pm’en!

Chill, onze bank wordt as we speak gereinigd. Was geen klusje voor m’n eigen nesteldrang, maar het ziet er gelijk al 100x beter uit nu! Zo nog ff geïmpregneerd, nu kan de nieuwe baby echt komen, want alles is schoon. Althans. Zo nog ff dweilen :eyes::roll_eyes:

Before&after foto

26 likes

omg het is een Page hond! lief

3 likes

ik heb vanavond een feestje en er komen ong 25 personen waarvan de helft bierdrinkers en de rest wijn en fris drinkers
en nu twijfel ik over de hoeveelheid die ik in moet kopen aan drank en hapjessss
als iemand toevallig recent nog een feestje heeft gegeven let me knoww
ik zit elk jaar met mijn feestje met dezelfde vraag, snap niet waarom ik het niet gewoon een keer noteer/bijhoud lol

1 like

Oh dit heb ik ook altijd! Heb je een beetje een idee hoe lang je feestje ongeveer duurt? Ik reken voor de bierdrinkers meestal 2 biertjes per uur en voor de wijndrinkers 1 tot 1.5 fles per persoon en dan heb ik altijd over!

1 like