Wat je even kwijt wilt #22

Gelukkig niet. Weg

1 like

waar komt die hele keanu reeves hype op internet opeens vandaan

4 likes

Ik ken nu twee mensen die dichtbij me staan en bezig zijn met afvallen via zo’n (gezond!) programma maar allebei zijn ze zo aan het veranderen? Nu het ‘lukt. En niet op een positieve manier. Continu bezig met hun uiterlijk, continu willen vertellen over de resultaten, elke keer benoemen “oh maar ik ga sowieso niet drinken” of zo, op het terras zitten en dan benoemen “mag wel wat nacho’s want heb nog calorieën over”. Gewoon die hele vibe. “Deze broek is gewoon maat 36”. Oke. Ik heb nog steeds 42, is dat nu opeens niet meer goed?
I don’t know of het jaloezie is of dat het gedrag me gewoon ook los daarvan echt irriteert.

9 likes

Ja snap wel wat je bedoelt, fijn dat het zo goed gaat maar val mij er niet mee lastig. Ze kunnen ook gewoon zeggen “joh ben blij ben al X kilo kwijt” of dat ze zich goed voelen ofzo maar idd dat gezeik over calorieën verziekt voor mij de hele sfeer op het terras

2 likes

Hahahaha had ik ook, is zo over en dan kom je erachter dat iedereen die voor het “echie” werkt ook maar gewoon wat doet

17 likes

Vraag me af of dat moment ooit gaat komen
afbeelding

20 likes

Ik heb honger, maar het is het ook allang bedtijd geweest. Toch maar op bed aan, 7 uur slaap red ik ook niet meer.

Mehhh net deed mijn vriend heel lief tegen me en toen ineens kwam alles er opeens uit na een dag alles inhouden, en begon ik echt kei en keihard te janken en nu gaat het wel weer. Ik ben op dit soort momenten echt zo blij dat ik zo’n lieve vriend heb en dat hij er ook is om dit allemaal even mee te delen. Sorry voor al mijn down berichtjes, ben echt een beetje emo vandaag.

30 likes

Mijn werk voelt soms net een projectgroep zoals bij mijn studie. Maar dan al 3,5 jaar haha

4 likes

Wat fijn dat hij je zo goed steunt. Hoop dat snel duidelijk wordt wat er nou precies aan de hand is met je moeder, veel sterkte iig!

1 like

Dank je wel :heart: Ja weet soms echt niet wat ik zonder hem zou moeten. Het gaat sowieso nog twee weken duren voordat ze ergens terecht kan helaas, dus ik zal haar wel zo veel mogelijk proberen af te leiden terwijl dit allemaal gaande is. Het is wel echt rot, want ze zit er nu al zo ontzettend over in de zenuwen, en ik weet ook niet wat ik kan doen om het allemaal weg te nemen. Sowieso heeft mijn moeder gewoon zooo ontzettend veel meegemaakt in zo’n korte tijd, ik gun haar gewoon zo erg even die rust in haar leven, maar het lijkt wel niet te mogen. Je gaat bijna denken dat het een boos oog is.

Zó, ik ben ook weer uit mijn Pinkpop bubbel. Jongens wat heb ik heimwee :sob:

4 likes

Ok in 2 uur tijd al 4x bijna gestikt in het hoesten terwijl ik geen keelpijn meer heb oid. Heb nu alle pilletjes en shit gehad die ik kon en mocht pakken, it’s out of my hands now. Heeeeeeel irritant dit

Ik heb niet verder gelezen, maar heet dat niet het impostor syndroom?

1 like

Mijn huisgenoot staat ineens onder de douche op dit tijdstip? Normaal hebben we nooit last van elkaar, maar nu kan ik dus nergens bij en ik moet mn haar wassen. :sob:

Edit: oke nog semi gelukt en heb hem net in de tram even subtiel gevraagd of dit standaard wordt, maar gelukkig niet. Ben wel mn eten vergeten :sob:

We wachten op terugkoppeling van een bod op een huis, maar DUURT LANG! Word gek.

4 likes

Ik zit aan mijn ontbijt maar werd gebeld door werk dat ik niet meer nodig ben dus : vakantie!!!

77 likes

Ooooo, wat moet dat lekker voelen!

1 like

Urgh, collega tegenover me komt halfziek en snotverkouden op werk. Ze zit nu al mega te snotteren en ik zit in haar niesveld. Is het raar om een mondkapje op te doen? :shushing_face:

Wat fijn! Geniet van je vakantie!

1 like