oh chill ik hoop het voor je ! <3
Je mag dichte flessen bij de meeste supermarkten gewoon terugbrengen, dus je zou ook een beetje ruim kunnen inkopen!
Bijenkorf/Diamond Point
Ik ga vandaag ontslag nemen en ik vind het zo spannend. Ben wel een beetje bang dat ik spijt ga krijgen ook
Ik ook en ik mag het ook niet tegen collega’s zeggen omdat dat negatieve beïnvloeding is
dus sta er alleen voor
Succes! Bij die baas die zo onaardig deed? Ik hoop dat het je meevalt. Je bent er snel vanaf in ieder geval.
Haha, huh?! Niks mogen zeggen? Daar heb ik nog nooit van gehoord
Ik vind dat het jouw persoonlijke beslissing is of je je ontslag deelt met anderen. Daar heeft de baas niets over te zeggen, lijkt me. Gaat om jouw ontslag.
Een vriendin belt me net op ‘zal ik naar je toekomen?’ Ja leuk, gezellig! ‘Zal ik dan broodje bufkes meenemen?’ Dat is vriendschap Haha
Een broodjeszaak, zit voornamelijk in het zuiden van het land. We komen uit dezelfde regio en hebben samen gestudeerd in een andere stad, en in onze studentenstad was in de wijde omtrek geen bufkes dus dat misten we altijd
Het ging goed! Schadevergoeding volledig toegewezen.
Jeej, goed gedaan!
Ik denk dat ik zwanger ben
Ik zie toch een heel licht streepje op de test. Binnen enkele dagen nog eens proberen !
Dank jullie wel voor de aanmoedigingen! Ik heb een leidinggevende functie nu en ik ben heel erg negatief over het bedrijf op bepaalde vlakken en ik mag dat dus eigenlijk niet vertellen tegen mijn collega’s omdat ik een voorbeeld moet zijn en bla bla. Tsja.
Ah lief dankjewel! Nu tevreden en gesloopt naar huis haha.
Ik ga vanavond braaf een salade eten. Ookal zou ik t liefst nu naar de maccie fietsen.
Ik vind Vaderdag ieder jaar steeds lastiger worden. Ben inmiddels echt wel door de cadeau-ideeën heen en ik wil ook niet altijd hetzelfde bierpakket geven.
Voor zijn verjaardag weet ik het altijd wel weer, maar dan geef ik ook wat meer uit. Maar wat moet ik nouuuu
Misschien een leuk idee om samen iets te ondernemen? Samen naar de film bijvoorbeeld of een bierproeverij doen?
Oke het is gelukt nog twee weekjes
Aaah die tweede foto, ook echt zo’n ondeugende blik in haar ogen love it