Wat je even kwijt wilt #22

Mijn vriend maakte me vannacht om half 5 wakker omdat hij een heftige nachtmerrie had en helemaal overstuur was, arme jongen :frowning: Helaas kon ik daarna niet meer slapen en viel ik, hoe kan het ook anders, een half uur voor de wekker ging in slaap. Echt gebroken nu terwijl hij nog lekker even doorsnurkt

1 like

Ik vind het altijd zo stom als een eerste patiënt niet komt. Meld dat even van tevoren, zodat ik ook een half uur later naar m’n werk toe kan.

Tussendoor is het altijd wel een welkome pauze en aan het eind is het ook natuurlijk geen probleem. Maar van de eerste patiënt wil ik altijd toch wel graag dat ze komen.

3 likes

Raar maar wel een slim idee. Ik haat het als andere mensen mij aansteken. Al ben ik wel daar wel gevoelig voor.

Ik ga vandaag naar de dierentuin met mijn neefjes, zo leuk om die dingen te doen met kinderen, ik ga zelf nooit naar de dierentuin. Ik kan nu ook ‘legaal’ klimmen in de indoorspeeltuin hahah

7 likes

Ik dacht: mijn nieuwe laptop past wel in de hoes van de oude (was een vetdure hoes en zelfde model laptop, maar dan nieuwer), maar hij is gewoon te groot omdat de laptop vernieuwd is. En ze hebben dezelfde hoes (maar dan vernieuwd) dus niet in winkels meer (wat ik gezien heb). :sob: en online bestellen wil ik even niet meer #firstworldproblems

O, en sterkte @Otzi :kissing_heart:

Ik heb net zonnebrandolie gekocht van Nivea en op mijn armen gesmeerd… het ruikt zo lekker! Ik bombadeer dit gewoon tot bodylotion :stuck_out_tongue:

1 like

Is er hier iemand die weet wat de goedkoopste optie is om te verzenden vanuit NL naar BE?
Ik heb al een rondje google gedaan maar omdat ik in BE zit krijg ik enkel de omgekeerde opties en volgens mij kan dat wel verschil maken.

Als ik het zo even vluchtig bekijk is DHL goedkoper dan PostNL. Je zou gewoon de Nederlandse site moeten kunnen bezoeken toch?

1 like

Als het hier net zo geaccepteerd was als in China had ik het ook wel gedaan. Ik ben best gevoelig voor virusjes enzo, en als ik dat zo (deels) zou kunnen voorkomen. Maar nu verberg ik mijzelf maar achter mijn computerscherm, haha.

Waar koop ik dit? :dizzy_face::smiling_face_with_three_hearts:

Eergisteren had ik een broek aan met kennelijk een wat lager kruis en daardoor had ik schuurplekken op mijn bovenbenen. Gisteren is dit nog erger geworden en moest ook nog tennissen gisteravond. Toen ik mij uitkleedde daarna zag ik dat ik er echt twee grote brandplekken heb en het doet zoooo zeer. Ik heb er vandaag maar gaasjes op gedaan en nu kan ik enigszins weer normaal lopen, maar hoe kan dit zo snel mogelijk genezen? Heb al zonder onderbroek geslapen vannacht, maar overdag moet ik toch echt wat aan op mijn werk haha.

Ooooh daar kom ik net vandaan. Straks maar even weer kijken haha. Dit moet ik echt hebben. ‘Vroegah’ hadden we ook zo’n Monoi spray van Yves Rocher. Die was ook zo lekker. Ik heb dat flesje jaren gehad maar moest er toch maar eens afscheid van nemen.

1 like

Het is vandaag 6 jaar geleden dat mijn vader is overleden en ondanks een datum natuurlijk maar een datum is heb ik het toch moeilijk.

8 likes

Sterkte vandaag. Kan me goed voorstellen dat zoiets heel moeilijk blijft. DIkke knuffel!

1 like

Sterkte vandaag!

(Hartje uit steun uiteraard.)

1 like

Deze heeft ook wel een typische zonnebrandgeur hoor, maar dat vind ik juist heerlijk. Het is de protect & bronze van Nivea.

1 like

Sterkte!

1 like

Hahah my life. Je kan er wat crème op smeren maar dat kan wel branden/prikken. Gaasjes doe ik zelf nooit, heb het idee dat het beter maar lekker kan luchten.

1 like

Ik in de winkel : mag niks lekkers kopen, nee foei niks lekkers kopen.
Schatje achter de kassa : Wilt u een gratis blinkje cola ginger lime
Stoute ik : JA

14 likes

Heel veel sterkte vandaag :heart:

1 like