Ik zit bij de kapper en de mevrouw naast me zit lekker te oefenen op Duolingo met het geluid keihard aan. Het gaat haar wel goed af haha
Mijn haar krult de laatste tijd zo erg. En ik loef hwt zo hard. Heb eigenlijk slag van mezelf maar sommige periodes krult het meer.
Ik had in de auto een broodje met duo penotti gegeten toen ik naar mijn werk reed vanochtend. En toen ik op werk was vroeg een collega wat heb je aan je lip, maar heb last van eczeem in mijn gezicht dus ik zei ‘eczeem!’
Toen keek ik 2,5 uur later in de spiegel had ik gewoon chocolade pasta aan mn mond
Sorry maar ik vind dit heel raar van je vriend. Hij is geen oppas, maar de vader. Dan kun je niet zeggen: nee ik heb het te druk. Dat doe je als je de oppas bent. Ik hoop dat hij bijdraait
Onze wasbak in de badkamer is vanochtend gebarsten en er zit nu een gat in . Hebben ff geen flauw idee wat we nu moeten doen. Iemand ervaring mee?
Ik heb een mega grote Bridget jones corrigerende onderbroek aan. Niet goed opgelet en perongeluk gekocht. Nu ga ik ‘m dragen ook. Maar net 5 minuten aan en kan niet buitademen. Voel me dik en beklemd.
Ik was nieuwsgierig naar wat voor vlinder die processierups wordt. Een processievlinder blijkbaar (soort nachtvlinder) en die leeft maar 2 dagen!
Ik denk dat we dan wel een fonds kunnen opzetten waarin we sympathie betuigen, ik zou je volledig gelijk geven.
Ook twee keer geweest en twee keer kut. Warm, veel te druk, 10 e voor een cola en rijendik de ponte dei sospiri bekijken. Als kind kon ik niks zien en werd ik zo leip van alle dikke duwende toeristen die me bijna verdrukten dat ik mensen ging knijpen. Misschien kan je dat nog proberen als middle ground voordat je de kades gaat ruimen.
Ik dacht dat het voetbal vanavond was, maar blijkbaar is het vamiddag haha. Gelukkig nog wel op tijd erachter gekomen zodat ik nog snacks kon halen. Echt zin in.
Dit had ik ook! Ik weet niet hoeveel uur p/w je werkt maar ik ben van 40 naar 36 gegaan. Daarmee leverde ik wel wat loon in maar kreeg daar wel meer huursubsidie voor terug plus ook meer zorgtoeslag! Misschien als het mogelijk is kijken of dat kan?
Wat ga je uiteindelijk doen vandaag (je had nog geen weekendplannen en zou de trein ergens naartoe pakken toch)?
Totdat de rekening komt en ze bovenop de loeidure Corona twintig euro extra rekenen omdat ze welgeteld twee stappen naar buiten hebben moeten zetten.
Geintje, geniet van je rust en je vakantie :
Wij hadden vandaag onze 3 nichtjes te spelen. Ik ben nog nooit zo blij dat ze weer weg gegaan zijn. Ik ben kapot.
Gister ziek naar huis gegaan van m’n werk nadat ik m’n lunch via de verkeerde kant in de wc had gedeponeerd dus nu ben ik vandaag ook thuisgebleven. Eindeloos uitgeslapen maar ik voel me nog steeds ontzettend beroerd en ik vind het zo zonde van m’n dag. Zul je zien dat ik dinsdag wanneer ik weer aan het werk moet weer helemaal fit ben.
Ik moet zo al richting Amsterdam omdat ik iets moet retouren en de treinen rijden noet normaal, maar ik voel me zielig en wil gewoon chillen
wel vaak gratis wijn… en koffie… en eten.
Oei ja dan kun je beter de detox wheatgrass shots nemen a la Mascha
De koppeling van mijn nieuwe auto (Toyota aygo) is zo gevoelig dat ik soms wel 5 keer afsla als ik weg moet rijden en zeker met mensen achter mij raak ik volledig in paniek iemand tips? Ik moet altijd wachten tot de koppeling helemaal op is t
tot ik gas kan geven toch? Waarom lukt het me niet. Ik rijd ook super langzaam weg meh
Je moet inderdaad je koppeling op laten komen, maar niet pas gas gaan geven als je koppeling helemaal omhoog is. Verschilt inderdaad per auto hoe ver je hem ongeveer moet laten opkomen voordat je gas moet geven. Op de site van de ANWB staan volgens mij ook nog tips over optrekken, misschien dat je daar iets aan hebt.