Het was een goed idee om alle tabbladen van Safari te sluiten op mijn telefoon. Had er 492 openstaan
Mag toch hopen dat het in 1 keer kan en je het niet stuk voor stuk hoefde te doen
Haha nee gelukkig niet dat kan allemaal met 1 druk op de knop! Daarom kwam ik er ook achter dat het er zo veel waren. Je kan dan kiezen ‘sluit dit tabblad’ & ‘sluit alle 492 tabbladen’. Apple heeft al het werk gedaan
Ik ga mijn bovenburen zo omleggen.
Is er niemand op facebook die proefmodelen zoekt? Zie weleens voor kappers langskomen
Wat naar, ik kan me goed voorstellen dat je verdrietig bent. Ik hoop dat hij snel terug is!
Idee om het even van je af te schrijven misschien? Werkt bij mij nog wel eens
Oh fuck mn lichte crush op een goede vriend wordt erger
Ik dacht even dat de kat dood aan het gaan was ofzo maar ze was boos op een andere kat die tegenover haar zat (met een raam ertussen). Damn wat een geluid kan er uit zo’n beestje komen.
Al mijn vrienden zijn uit aan het gaan en ik zit hier heel zielig op mijn kamer te werken aan mijn scriptie. Maandag is mijn deadline en ben echt nog lang niet klaar. #zelfmedelijden
Omg ik heb net zo hard mijn teen gestoten tegen de trap, dat mijn nagel is in gescheurd en mijn hele teen klopt van ellende.
Half 6 thuis van stappen. Dat is lang geleden. Wel een geslaagde en rare avond (in de goede zin). Welterusten en goedemorgen mede ff’ers!
Je kunt het!! Nog heel even en je bent klaar!
Ik kan niet wachten totdat m’n date zo uit bed moet. Heb echt al van alles geprobeerd maar hij blijft steeds gestrengeld om me heen liggen en ik HAAT het. Ook al zeg ik het, het lijkt niet aan te komen? Ik lig nou als een soort pakketje opgevouwen tussen ledematen. Nog 18 minuten.
Oneh kut nog 23 minuten.
Mijn ex is gisteren getrouwd. En ook al zijn we al lang uit elkaar en heb ik daar ook helemaal geen spijt van, het doet me toch meer dan ik verwacht had. Zo’n verwarrende mengelmoes van gevoelens en herinneringen.
Het is nu echt al super lekker weer! Jammer dat ik moet werken vandaag.
Ben jij mijn buurmeisje? Neh bij mij was het nog eerder gvd.
Wilde ze vanochtend echt afmaken.
Eigenlijk ben ik Keekie, een 73 jarige dame. Hahah nee hoor.
Ik zit in de bieb en een van m’n oude tindermatches (waar het nooit mee tot een date gekomen is, maar we volgen elkaar op ig) zit een paar stoelen naast me hahaha