Wat je even kwijt wilt #22

Ga je hem aanspreken? :grin:

1 like

Ik heb ook een aygo en daarbij moet ik de koppeling echt ver op laten komen voor hij het aangrijpingspunt bereikt. Ik geef idd ook een beetje gas bij van tevoren, is een beetje oefenen en aanvoelen. Komt goed!

1 like

Het is me hier iets te druk en te stil om hem aan te spreken, maar heb ‘m een berichtje gestuurd dus misschien straks even samen koffiepauze

3 likes

Ik ben halverwege m’n workout in de kleedkamer gaan zitten omdat ik elke keer moet janken van dat nummer van Marco Borsato ‘hoe het danst’

1 like

Mijn vriend vindt dat ik te veel planten koop, maar gister zag ik echt super leuke mini’s dus ik heb ze gekocht, in mijn tas laten zitten en gewacht tot mijn vriend naar boven was zodat ik ze neer kon zetten. Hij heeft tot nu toe nog niks door. :grin:

53 likes

Update: koffie is gedronken :+1:t4: Was gezellig maar moest er vooral heel hard om lachen omdat we er beide qua schoolwerk best een beetje doorheen zitten dus volgens mij voor ons allebei niet per se een representatieve ontmoeting

10 likes

Ik moet nog mijn vaderdag cadeau inpakken, maar dacht dat ik geen inpak papier had, dus had al zoiets van gvd ik moet dadelijk nog naar de winkel voor dat klote cadeaupapier. Maar toen zag ik een hele volle rol liggen. Mijn vriend had dus gewoon niet goed gekeken. Nu ben ik eigenlijk zo boos maar zo opgelucht tegelijk dat ik nergens heen hoef :joy:

3 likes

Ik vind het eigenlijk wel chill dat ik weinig contact heb met mijn vader, op dag zoals vandaag. Scheelt weer gedoe en een instagram post :+1::+1:

7 likes

Mannen kunnen ook gewoon niet zoeken

Hahaha echt totaal niet. Dit was ook de reden dat ik het cadeautje van mijn nichtje moest inpakken bij mijn zus omdat we volgens hem zogenaamd geen cadeaupapier hadden :joy:

1 like

Haha huh, je kan het toch gewoon vragen? Vind ik niet gek om te doen.

Ik heb gisteren een jurk binnengekregen, hij past mij goed maar ik vind hem ‘wel oké’. Het wordt niet mijn favoriete jurk maar met het mooie weer in aantocht vind ik het leuk om wat nieuws aan te hebben.
Hij is ook niet goedkoop ofzo. Ik moet hem gewoon terugsturen toch?

• Ja, terugsturen
  • Nee, gewoon houden

0 stemmers

Edit: oké, thanks guys! Ik ga hem braaf terugsturen en verder zoeken naar leuke jurkjes!
Ik vind het momenteel echt lastig, want er is zoveel met panterprint (waar ik er al +10 van heb). Dus wil wel eens wat anders, maar houd wel van prints.

Ik vind dat soort wagens altijd zielig. :frowning: Al moet ik zeggen dat ik ze nooit meer zie.

1 like

Sharing is caring! Wij hebben ooit zo’n kat thuis gehad, niemand wilde haar hebben totdat wij een weeskitten van een boerderij door haar lieten opvoeden in het asiel, en die kitten daarna nachtenlang bleef gillen toen we hem thuis hadden. Toen hebben we de -inmiddels uitgemoederde- opvoedkat ook maar geadopteerd. Was wel zo rustig s’nachts, haha. Echt een lief beest (maar wel helemaal gestoord)

Haha dat klinkt niet echt als een handige tactiek van de ijscoman. Ik heb wel een keer in Florida een ijsje met mijn vader gehaald bij een ijscoman. Toen zaten we ook echt te wachten en te luisteren en snel naar buiten rennen toen hij kwam. Die ging ook heel snel

1 like

Ik ben gisteren 2 keer gebeten door een daas. En die schijven onder mijn huid zijn echt niet normaal, de jeuk ook niet trouwens. Mijn halve voet is gewoon dik door dat kut beest.

Ik zou het terugsturen, want het is toch zonde om kleding te hebben die je maar “ok” vindt? Mijn ervaring is dat je het dan uiteindelijk toch bijna niet aan gaat doen… En al helemaal zonde als ie ook nog best wat geld gekost heeft.

2 likes

Ik zit met een dilemma. Een ‘vriend’ van mijn vriend is echt een klootzak tegen zijn vriendin. Zijn geld gaat stiekem op aan drugs, hij gaat vreemd - zowel met vrouwen achter het raam als bekenden. Hij liegt over waar hij is geweest. Ik weet alles en heb hem er al vaak mee geconfronteerd waarom hij niet bij haar weggaat, dat hij een drugsprobleem heeft etc. Zij hoort van heel veel kanten (al 1.5 jaar) dat haar vriend dus aan de drugs zit en vreemdgaat, stiekem snapchat met anderen. Maar zolang er voor haar geen bewijs is gelooft ze de achterlijke leugens van haar vriend. Zij is veel te goed voor hem. Ik voel me er nu verantwoordelijk voor en baal ervan dat ik de lieve vrede maar moet bewaren. Zouden jullie iets zeggen tegen haar? Er komt dan een bak ellende achter weg als ik wel ervoor kies om dit aan te kaarten. En die bak ellende zal wel niet niks zijn.

Lief dat je je zo bekommerd om haar! Maar ik denk dat zij diep van binnen wel weet dat er iets niet klopt toch? Als zoveel mensen haar waarschuwen over hem? Lijkt op kop in het zand steken.

1 like

En @ClaireCharlotte

Het lijkt wel op kop in het zand steken inderdaad. Ze weet de feiten, maar niemand kan bewijzen dat het echt zo is in haar ogen. Ik baal ervan dat ik alles weet. Als hij heeft gesnoven zie ik dat meteen en zij niet. Zij denkt dat het kaakschaatsen van het bier komt. Hij gaat om de 10 minuten (letterlijk) naar de wc en ze heeft nog niks door. Toen hij met een witte neus thuis kwam had hij wel weer een excuus, welke ze dan ook gelooft. Ze wil het ook niet zien. Ik zou inderdaad het wel met haar erover willen hebben, maar niet dat ik degene ben die meer weet. En aangezien ik alles weet kan ik er niet objectief op reageren. Ik wil niet alle ellende veroorzaken waar zij eigenlijk alle feiten al van weet. Die bevestiging zou ze niet van mij nodig moeten hebben. Het is ook geen vriendin, ik spreek haar bijvoorbeeld niet buiten mijn vriend om.

Als er op een verpakking staat ‘Geschikt voor invriezen op de dag van de inkoop’, kan het dan echt kwaad om het een paar dagen later in te vriezen? Het gaat om biefstuk.