Wat je even kwijt wilt #22

Ik heb een kater en heb een fort gemaakt van dekens om me lekker zielig in te voelen en Mn oppaskatjes liggen er nu ook bij dus dat is wel optimaal forten.

17 likes

Pff wat een rot werk, om foto’s te maken voor marktplaats. Heb de helft gedaan en nu lig ik natuurlijk heerlijk effe op bed. Geen zin meer om verder te gaan. Oh en ik luister limetown( podcast) en schrik soms van de harde geluiden erin haha

@Knofje @Jip @Koala
Dank jullie!! Ik las jullie tips voor ik weer ging rijden en ging nu al wel iets beter. En mensen die achter me kut doen ga ik gewoon negeren. Ik twijfel nog wel een beetje Of ik morgen al 260 km durf te rijden… anderzijds kan ik maar beter snel en blijven rijden omdat het anders een ding wordt.

2 likes

Gewoon doen morgen! Het is wel ver maar je kunt altijd even pauzes houden tussendoor. Op zondag is het over het algemeen lekker rustig op de weg dus dat is wel een mooie dag om zoiets te doen! Je leert alleen maar beter rijden als je veel kilometers maakt. Veel succes!

1 like

Omg waar zit je op de wc… mn collega en ik waren net zijn nummer aan het zingen.

1 like

Heeft iemand tips hoe je iets leuks en onderscheidends kan doen op een assessmentpresentatie? Ik heb nu een kahoot over mijn assessment om de assessoren te testen (jezus wat veel ss’en) maar ik wil nog iets. Het mag vijf minuten duren en ik heb geen zeeën van tijd meer om iets voor te bereiden helaas.

Gewoon. Lekker doen. Doe je weer meer ervaring op.

1 like

Ik vind het echt heel erg leuk dat de scheidsrechters en grensrechters ook vrouwen zijn tijdens het WK :smile:

9 likes

Ik heb nu vaak m’n weekenden best wel leeg met weinig afspraken en ik zit dan heel vaak half van ‘oohh ik moet mensen appen om iets te doen want ik verveel meeee en ik ben alleeeen’ en ‘meh nergens zin in dus ik kan lekker op de bank hangen’

En eindstand aan het eind vd weekend is dan dat ik niet écht genoten heb van het op de bank hangen en ik ook niet echt goed gebruik heb gemaakt van m’n vrije tijd om dingen te doen. Ughh

4 likes

Ik ben vandaag gewoon een jaar verloofd :love_you_gesture:t2::ring:

56 likes

Dit heb ik ook zo vaak @crazyplantlady! Ik probeer het idd zoals monkeyslut op te lossen, door gewoon wel wát te plannen zodat ik de me-time meer waardeer. Als het dit weekend niet (meer) lukt: doe dit volgende week lekker en ga nu genieten van een avondje bankhangen :slight_smile:

1 like

Ik ga vanavond met m’n vader uit eten alvast voor vaderdag en ik heb hongerrrr

6 likes

Wat. Een. Schijtdag. Het begin vanochtend met een parkeerboete op mijn autoruit, omdat ik gisteravond was vergeten dat het tot 21.00 betalen was. Vervolgens een uur stilgestaan in een file. Vanmiddag zouden we naar de bios gaan, blijkt de Dolby in de zaal waar ie zou draaien al sinds gisteren kapot en gaat de film dus niet door (mail dan even!) en to top it all off is mijn vriend al de hele dag ongezellig omdat hij nergens zin in heeft. :cry:

Wat een trippy woord. Ik las: tjips tjap en ik vroeg me echt af wat dit was, maar nu zie ik het.

9 likes

Echt een cadeau voor Vaderdag kopen komt altijd op hetzelfde neer. Heb nu maar een speciaal bier pakket want kan moeilijk weer met de Quest ofzo komen aanzetten of een stropdas. En ik wil er eerlijk gezegd ook niet meer aan uitgeven dan 25 euro.

Ik heb denk ik ietsje te veel gedaan deze week. :see_no_evil:
Ik lig nu gewoon duizelig op bed… en ik moet nog eten ook

1 like

Ahhw er is altijd zon mannetje die me telkens vraagt “plaatsnaam?” En dan naar de grond van de trein wijst haha. En dan zeg ik “Ja!” En dan gaat tie zitten haha lof it.

2 likes

Ik heb mijn ex twee weken geleden op iets aangesproken en sindsdien negeert hij me terwijl we normaal elkaar elke dag spreken en zouden gaan afspreken :slightly_smiling_face:

Vind dit echt kinderachtig kut gedrag. De groeten (en nu hopelijk vasthouden :no_mouth:).

Ik ben zo stront zenuwachtig omdat ik morgen moet vliegen.

Ik ga nu beginnen met queer eye door alle positieve reacties hier. 5 min in en vind het nu al suuuuper

13 likes