Wat je even kwijt wilt #22

Succesvol 120 km gereden yess. Trots op mezelf.

34 likes

Daarom inderdaad. Alleen ze stelt wel eens vragen of ik meer weet. Tot nu toe heb ik gezegd dat ik weet wat zij weet. Maar het wordt wel moeilijker, beetje het gevoel dat ik er ook over lieg. En dat voor zo’n laag gezonken sukkel. Dus dat voelt wel lullig. Iedereen weet zijn leugens ook en ze hoort ze ook. Aan haar dan maar inderdaad wat ze ermee doet. Heb wel tegen m’n vriend gezegd dat ik niet weet hoelang ik het in kan houden

Hmmm als ze er zelf bij jou naar vraagt zou ik eerlijk alles op tafel gooien. Ik vind het wel heftig hoor, zou ook niet blij zijn als mijn vriend dit soort ‘vrienden’ heeft eerlijk gezegd.

Ja precies, alleen dan ben ik waarschijnlijk de boosdoener. Al boeit me dat bij hem helemaal niks. Geen respect voor hem eigenlijk. Het is ook niet echt een vriend. Meer zo’n iemand die bij de groep is ofzo. Alleen ik ben bang voor de gevolgen in die groep en voor mijn vriend.

Ik denk als zij er persoonlijk bij jou om vraagt je best eerlijk mag zijn, anders vraagt ze er ook niet naar? Het is ook geen geheim omdat blijkbaar iedereen er van weet…
Die groep is al vrij fucked up naar mijn mening als iedereen weet dat een zo’n gast er een compleet zooitje van maakt, maar niemand lijkt iets te doen?

Moet eerlijk zeggen dat ik geen vriendengroep heb maar meer losse vrienden, dus snap wel dat het wat lastiger ligt in de praktijk hoor met zo’n groep.

1 like

Ik ga inderdaad gewoon eerlijk zijn. Dat ik heb gehoord wat zij weet. En dat ze bij zichzelf moet nagaan wat zij ervan vindt. Ze hoort het al zo lang van verschillende mensen. Is inderdaad lastiger in zo’n groep, al kaarten zij het ook aan of maken er opmerkingen over. Denk dat zij ook niet echt durven of zich er verantwoordelijk voor voelen om echt met haar te gaan zitten. Niemand hecht ook echt waarde aan hem in de groep heb ik het idee.

1 like

Shit, ik lig nog steeds in bed terwijl ik had gezegd niet meer in bed te liggen. Ik vind dit bed gewoon zo heerlijk, en alles is doodstil en rustig en fris en ik draai al de hele tijd alle kanten op. Het is zo’n groot bed, ik wil er in wonen. Ik moest de hele week al met zwaar slaapgebrek uit bed dus ik vind dat ik het verdien.

5 likes

Och wat heerlijk

Gisteren uit eten gegaan bij een chique restaurant met tering irritante bediening. Hij bleef maar rondhangen en praatjes maken en nieuwe onderwerpen aansnijden. Uiteindelijk zat hij zelfs op zijn hurken met zijn iphone in zijn handen nu.nl berichten over het pensioen akkoord op te zoeken.
Toen hij voor de zoveelste keer kwam hangen zei ik resoluut ‘ik ga naar het toilet’ en ben lang weggebleven. En zelfs dat werkte niet.
Hoe hadden jullie hier op gereageerd?

2 likes

Had hem allang een sneer gegeven.

@Beutyschooldropout eh wauw. Ik zou willen zeggen dat ik had gezegd ‘bedankt maar mogen we nu van onze maaltijd genieten. SAMEN’ maar ik had wss hetzelfde als jij gedaan. Mega raar.

Ik heb echt een stom jank weekend vandaag. Ik mis mijn ex en ik was gisteren jarig en hoopte dat hij me iets zou sturen zodat ik hem na maanden eindelijk weer even zou kunnen spreken en dat deed hij niet en dat doet me toch meer pijn dan ik dacht. En ik baal dat het gestopt is met mijn vorige date (tegen de zin van ons beiden maar door omstandigheden) want ik vond hem toch echt wel leuk en ik had een klik met hem die ik nooit heb gehad en nu heb ik zo’n mega ‘what if’ in m’n hoofd die ik er niet uit krijg. En ik heb gewoon de hele dag zo’n zwaar gevoel alsof je half verdrinkt, echt dat gevoel dat als iemand je ook maar verkeerd aankijkt dat het genoeg is om in janken uit te barsten en niet meer te stoppen. Dus ik heb net even in de auto gejankt en nu mezelf weer even bij elkaar rapen

1 like

Denk dat dat geen kwaad kan, want sommige dingen liggen ook een aantal dagen in de winkel voordat ze gekocht worden. Dus dan zou je het op verschillende dagen in kunnen vriezen?

Thanks voor je reactie! :slight_smile: Misschien is het dan ook slim om het eerst nog even te bakken?

Het heeft me maar liefst minimaal 4 uur mentale voorbereiding gekost voordat ik met mijn luie reet uit mijn stoel kwam om mijn cadeautjes te pakken en in te pakken :joy:

3 likes

Oh bedoel je dat je het nu aan gaat bakken en vervolgens in gaat vriezen? met biefstuk weet ik niet of dat dan nog lekker gaat zijn :thinking: wat is de houdbaarheidsdatum op de verpakking?

Ahhh rot om te lezen dat je je zo voelt :pensive: Ik snap best dat het zwaar kan vallen allemaal zo tegelijk, en zeker op je verjaardag dat voor veel mensen al een emotionele dag is. Had je verder nog contact met je ex of is dat helemaal afgebroken? Anders dacht hij misschien wel dat het ongepast zou zijn om je een berichtje te sturen misschien. Ik zou gewoon lekker verder uithuilen idd. Soms is dat gewoon even nodig :heart:

M’n schoonzus is aan het bevallen en ik vind het zo spannend! Wordt het 7e neefje/nichtje maar ik ga het altijd even spannend blijven vinden haha. Love die kleine frummels

20 likes

Ik voel dat ik ongesteld moet worden (en klopt ook qua datum) wat ga ik halen om te vreten, weet niet waar ik zin in heb

JA IS GOED ZO SMAAKT HEERLIJK DANKUWEL.

3 likes

Nee dat is ook zo. Dat is de 19e. Dus invriezen zou in principe moeten kunnen (zonder bakken dus) denk ik.