Ik heb dag 1 van mijn menstruatie en ik heb niks lekker in huis, dus ik mocht een whiskey cola maken van mezelf, want dat is lekker. Ik kan nooit zo goed inschatten hoeveel whiskey er nou in moet. Het komt er op neer dat als ik een rijbewijs had zou ik absoluut niet mogen rijden, en ik moet nog een verslag typen vanavond. Oeps. Morgen maar even een goed spellingcheck uitvoeren.
Werk viel toch best wel mee vandaag! Heb echt lol gehad met de nieuwe manager (ze is gewoon even oud als ik). We moesten veel grote pallets in ons mini magazijn zien te krijgen en uiteindelijk hebben we er 6 in gekregen (dat is echt een prestatie), met veel gieren, brullen, duwen, trekken en schelden
Zometeen lekker lang douchen, ik voel me zo smerig van het zweten
Tranen overal dit is geweldig <3 <3
Proost!
200k aan opknapkosten met oud en nieuw in Den Haag. Alleen in Den Haag?! En alleen voor openbare voorzieningen. Echt wtf.
Het verbaast me eerlijk gezegd niet echt na al dat gedoe met het vreugdevuur. Ik hoop dat ze daarmee stoppen.
Ik kwam hier eigenlijk vertellen dat de appie nu 4 grote tompoezen voor €2 heeft en je een dief van je portemonnee bent als je dat niet haalt.
Kortom, ik zit aan de 3e en heb net nog een pak gekocht want waarom niet.
Ja nu kan ik er dus niet meer van genieten hè. Keer twee is dat mooi €1.40 en dan had ik dus nog een heel pak 35% tompoezen kunnen kopen.
Ik ging dit op Netflix een stukje kijken maar het schijnt een vervolg op iets anders te zijn ofzo? Ik snap het niet helemaal
Dankzij dit forum heb ik een eufy robotstofzuiger gekocht - die onmisbaar is geworden - maar ik vind het nu echt leuk om na een jaar weer eens ‘ouderwets’ te stofzuigen (heb m even opgelapt met een nieuw filter)
Wauw, ik had je hoog zitten.
Ik las dinosaurus
Ben je niet perongeluk bij seizoen 3 ofzo begonnen? Ik heb dat heel vaak op netflix
Nee heb ik nog gecheckt zelfs!
Ah thanks! Dus als ik gewoon die nieuwe begin te kijken mis ik niks?
Meh een van de twee poezen van mijn moeder is sinds 2 dagen vermist. Ik hou zo vreselijk veel van dat beestje en ik voel me net een kleuter, heb er vandaag in de trein twee keer om lopen janken. Hoop zo dat ze gewoon ineens weer terugkomt. :’(
Hoe herken je dat voorstadium als ik vragen mag?
Begrijpelijk! Hopenlijk is ie gewoon een groot blokje om!! Sterkte!
Dankje! Ja hoop het zo. Het is een heel verlegen voorzichtige poes op leeftijd dus we denken dat ze niet echt ver weg kan zijn… Hopelijk!