Wat je even kwijt wilt #22

Misschien omdat oude mensen dat een vervelende vraag vinden want met veel gaat het zegmaar nooit goed? Dit denk ik omdat je aan 1 oma van mij eigenlijk niet kon vragen of het goed ging, dan kreeg je een hele klaagzang. Ik vind die vraag “hoe is het? hoe gaat het?” Zelf al irritant en misschien denken oudere mensen wel " waar bemoei jij je mee?"

Ik heb verder ook geen idee.

1 like

Die moeder zit straks alleen in het bejaarde tehuis te hopen dat er een schoonkleinzoon haar ooit komt vragen hoe het met haar gaat.

14 likes

Jawel, oude mensen kunnen heel kut zijn haha

6 likes

Het is niet de oma zelf die het vervelend vind maar de moeder van dat meisje.

Ik denk dat ik nog maar ff wat verder moet gaan slapen. Oops.

1 like

Ohnee huh ik moet zelf slapen. Het is wel die oma hahaha. Heh wat een gek verhaal

Gvd!

1 like

Dankjewel :heart: We spreken elkaar helemaal niet. Laatste keer was een appje over de gezamenlijke rekening nog. Toen zei ik dat ik zoveel wilde zeggen en vragen over hoe het met hem is, maar dat het waarschijnlijk beter was van niet. Toen zei hij ‘liever niet nog denk ik. Misschien later.’

Dus ik ‘wacht’ tot hij er aan toe is me weer te spreken… Maar dat vind ik best lastig want ik zou hem zo graag weer even willen zien. En ik had gehoopt dat hij dit moment zou pakken zegmaar.
Wat je zegt, een ongepast moment hoopte ik ook nog. Daarom dacht ik misschien later nog vandaag of morgen of zo maar ja ik wil mezelf ook geen valse hoop geven. Ik moet hem z’n tijd geven en intussen ga ik ook gewoon verder en het gaat best heel goed maar ugh soms doet het dan ineens weer even onverwacht zo’n pijn

2 likes

Nou dat zou dan inderdaad wel moeten kunnen… Ik zou het in ieder geval gewoon doen!

1 like

Ik heb net in 2 etappes 13 uur geslapen :flushed: was wakker om 8 uur en heb een uurtje in bed gechilld en toen weer in slaap gevallen blijkbaar. Nu weet ik niet meer welk jaar het is.
@Cozycute nog gefeliciteerd! Logisch dat je een “jankweekend” hebt, maar het mag! We hoeven niet altijd sterk te zijn :blush: ga je vandaag nog iets leuks doen?

4 likes

Ik ga vanavond naar mijn scharrel/date! Dat is opzich leuk maar vind ik in mijn huidige staat ook weer deels ingewikkeld :sweat_smile:
Ik ga nu maar een taart bakken. Taart helpt tegen alles haha

3 likes

Hahah meine gute, wat erg! Al herken ik het deels. Mijn vader heeft een jonger zusje (tweede leg van zijn vader/ mijn opa) zij is jonger dan ik ben en daarmee daarmee 40 jaar jonger dan mijn moeder (mijn moeder is dan weer wat ouder dan mijn vader… :smile:) Qua familielijn is ze natuurlijk van de ‘generatie’ van mijn ouders maar qua leeftijd niet. Toch belt ze mijn moeder op haar verjaardag om uitgebreid te feliciteren en te vragen of ze een leuke dag heeft gehad en wat mijn vader voor haar gekocht heeft. Goed bedoeld maar toch best raar.

Heb zo een last van rugpijn, lijken wel rugweeën. En ik heb niet eens in kind :sweat_smile:

Misschien is het wel niet raar?! Maar ik vond het gek. Om mijn 15 jarige ‘tante’ een heel gesprek te horen voeren met met 55 jarige moeder. Ik weet dat mijn moeder er ook niet zo op zat te wachten, maar mijn moeder is dan ook een beetje een snob, net als de Oma uit dat artikel :slight_smile:

2 likes

Ik heb gisteren halloumi wraps gemaakt met paprika / tomaat /komkommer en veel rucola

2 likes

Indiaase dahl, recept van de allerhande. Naan brood erbij en toppen met Mango Chutney. Heerlijk. Goed om in te vriezen!

1 like

Vega carbonara

2 likes

Heb net even in de tuin gewerkt en nu plak ik en mn huid jeukt en ik voel me niet zo :blush:mmmm…

9 likes

Ik moet ongesteld worden en ben facking kwaad om onzin dingen. Heb net mezelf geknepen omdat ik om nietszeggende dingen flip?

Ben blij als ik kan stoppen met de pil want dit had ik eerder nooit zo erg.

3 likes

Heb net subway besteld terwijl ik gewoon net als normale mensen straks moet avondeten en dat avondeten ook al gewoon in huis heb. Waarom ben ik zo :roll_eyes:. Wel twee pluspunten aan vandaag: ik heb mijn excuses aangeboden aan iemand (was ook terecht) en ik ga lekker mijn serie bingewatchen zoals ik de rest van de afgelopen dagen eigenlijk niet anders deed

6 likes