Ik heb een heerlijk weekend gehad maar wel in totaal maar iets van 8 uur slaap gehad Omg! En mijn verjaardagsfeestje gehad altijd zooo fijn om je vriendinnen en vrienden zo bij elkaar te hebben
Ik voel me echt zo rot en eenzaam dit weekend… Had vandaag allemaal plannen gemaakt om mezelf af te leiden, maar toen ging m’n fiets kapot en heb ik dus eigenlijk niemand anders gesproken dan de fietsenmaker en de cassiere in de supermarkt. Heb wel even met m’n ouders gebeld ook, maar dat hielp ook al beperkt.
had gisteren een gesprek met m’n ex over hoe en waarom hij het nou zo plotseling uitgemaakt heeft, en ik heb sindsdien gewoon echt behoefte aan iemand die me een knuffel geeft, alleen ik heb gewoon nu niemand hier die me dat kan geven…
Ik voel me ook zo kut en eenzaam. En ik date met iemand die niet te vertrouwen is en dat wordt steeds duidelijker, maar ik heb gewoon behoefte aan die aandacht en ik weet niet van wie ik het anders zou kunnen krijgen
Wat een sip berichtje snap best dat je verdrietig bent door deze omstandigheden dus dikke virtuele knuffel!!
Klopt pa dat is de 50% die ik van jou heb geerfd ya ugly fuck
Ahh ja dat snap ik helemaal! Ik snap dat het nog steeds pijn doet allemaal. Het is ook niet niks om te verwerken, een break up na zo’n lange relatie. Misschien is het wel goed om hem gewoon een lang berichtje te sturen met alles wat je wil zeggen en dat te sturen op een moment dat goed voor jou aanvoelt, en kijken wat hij daarmee doet. Het blijft dan nog steeds wachten op een reactie, maar dan ben je het wel iig kwijt. Het blijft toch echt lastig zulk soort dingen. Laat jezelf verder alles gewoon even voelen en gooi het er allemaal uit. Soms is dat echt het beste. Maar pas vooral ook goed op jezelf!
Ah dat gevoel is zo rot! Forummeet bij jou thuis? Dan krijg je een groepsknuffel
@Lorelai Run while you can, girl! Beter jezelf kut en eenzaam voelen zónder niet-te-vertrouwen-date dan met. Misschien veroorzaakt hij dat gevoel zelfs stiekem een beetje?
M’n broertje vertelde net dat ie gister bij een vriend was met een heeel grote hond
Hij had 'm even geaaid en draaide zich daarna om. Die hond dacht toen dat m’n broertje ook een hond was ofzo en zette z’n poten op z’n schouders begon hem vanachter te berijden hahaha. Ik moest zo hard lachen, nu ik dit typ weer. M’n broertje is ook zo’n grote stoere jongen en volgens mij vond ie het echt niet leuk
Komen jullie naar Engeland? haha dat is dus voor een deel een beetje het probleem, ik woon tijdelijk niet in Nederland dus mis m’n sociale vangnet eigenlijk volledig
Oh shit, dat had ik even gemist. Waar dan? Een forumvakantie is ook een optie natuurlijk
Wow ik heb gewoon gevlogen en het ging ook nog best wel redelijk?
Ik durfde alleen niet echt te eten. Moest erna nog een autorit maken van ongeveer 1 uur waarbij mijn collega moest rijden. Maar goed ik leef nog. Hopelijk kan ik dat vrijdag op de terugweg ook nog zeggen. Maar dan ga ik lekker naar huis en komt mijn vriend mij ophalen vanaf Schiphol en dan heb ik weer lang weekend.
Owja, ga nooit vanuit je vakantie 1 dag thuis dan op dienstreis. Het is niet leuk.
Cambridge! En jullie zijn van harte welkom!
Weet wat je zegt
@Madrid nu heb ik toch ook al een paar keer vandaag de avatar van @Krabsalade voor die van mezelf aangezien sinds dat jij dat gezegd hebt
Zullen er ook sugardaddy’s zijn die dikke vrouwen zoeken?
Ik hoop het wel want m’n rekening begint leeg te raken
Ughl… herkenbaar. Zo’n dag dat je denkt: hoe lang moet ik nog?! Wel respect dat je het met de fiets doet. Ik doe hetzelfde werk en heb me al meerdere keren voorgenomen om met de fiets te gaan, maar doe het nooit.
Hey ik eerst!
Ik ben trotst dat ik zelfstandig ben maar als ik merk wat een vriendin allemaal krijgt voel ik toch wat jaloezie.