Gotta love Hester.
Ik werk hartje centrum, dus is makkelijker en handiger met de fiets. Anders ie het overal betaald parkeren, de helft van de straat niet in mogen ivm eenrichtingsverkeer, de helft van de hoofdstraat is ook afgesloten door werkzaamheden.
Met de fiets is gewoon veel handiger
Edit: typen is lastig, excuua voor de slechte spelling
Een virtuele knuffel is niet hetzelfde, maar hopelijk toch eeen minibeetje dat het helpt 
Voor jou ook een knuffel 

Ja ik krijg nu een samenvatting met hele lappen tekst. Hoe moet ik dan weten wat je precies moet weten? “Oh nee dit hoofdstuk moet ik toepassen, dus ik weet dit niet zo op die manier” eh oké. Vraag dan niet of ik je overhoor.
Nu is hij ook geïrriteerd. Nou prima ga zo lekker naar bed. 
Fuck it, ik geef het op. Als zelfs swype me niet kan helpen…
Aftellen! En tot de tijd: 
ik wil niemand jaloers maken, maar ik beb over 3 weken vakantie (en lang, tussendoor wel wat werken maar telt niet) en ik ben et zooooooo aan toe ook, dus ik snap hoe je je voelt*
Ik heb gewoon geen wc papier meer 
Ik dacht vanmiddag serieus dat @Krabsalade boos was op dr vriend vanwege het cadeaupapier en later zag ik jouw berichtje. Ik was echt even in de war toen! 
Ik heb echt al een week een onderhuidse puist in m’n neus, de binnenkant van m’n neusvleugel zeg maar. Zo irritant en pijnlijk. Mijn neusvleugel aan de buitenkant is ook helemaal rood. Heeft iemand een tip wat ik hieraan kan doen?
Gatver woensdag een scholing van het werk. En natuurlijk de warmste dag van de week. Zit ik in een bloedhete hok ,ipv met cliënten buiten. Zie er nu al tegen op.
Ik vroeg me af waarom ik jullie avas door elkaar haal. Maar het is letterlijk alleen de witte outfit @Otzi @Krabsalade
Waarom ben ik nog wakker… mn wekker gaat om 5:40 
En het oranje/rode gedeelte aan de zijkant denk ik haha
Ja! Ook nog een extra absorberende dus bedankt voor de tip
Hahaha ok nee dan is het goed! 
jongens willen jullie meedenken over een cadeau dat ik mag uitzoeken van mijn boy
iets voor mijn huissie maar kan niks bedenken
of zal ik een elektrische tandenborstel doen

Hue lampen
Net de eerste aflevering van Chernobyl gekeken. Heftig.