Wat je even kwijt wilt #22

Ik woon al meer dan 15 jaar niet meer thuis, heb voor ik het huis uit ging maar twee jaar in het huis gewoond, en slaap op de logeerkamer omdat mijn broertje destijds mijn oude kamer heeft overgenomen, en het hele huis ziet er ook anders uit dan toen ik er woonde, nieuwe keuken, nieuwe vloer, nieuwe meubels, maar ik voel me nog steeds gewoon thuis als ik bij mijn ouders ben. Ook in mijn eigen huisje overigens hoor, heb gewoon twee thuizen :smiley:

2 likes

Ah wat een lieve post! Ook van jullie trouwens @lorelai en @August, doet me wel goed om te lezen :slight_smile:

1 like

Wtf hahahaha

Oke ik ben dus op dienstreis met een collega. Ik mag hem eigenlijk niet zo. Ik hoop echt dat we er ongeschonden door komen. Ondanks dat hij wel relaxt was ondanks mijn vliegangst. Hij is zelf niet angstig om te vliegen, dus dat hielp wel.
Maar toch, ik mag hem niet. Volgensmij wilde hij graag uiteten vandaag. Maar daar houd ik echt niet van, dus ik was heel blij met mijn pasta salade vandaag.

Maar dan nog, zit 4 dagen met hem op cursus, en ja ik mag hem dus gewoon niet. Ik ben zo blij als het vrijdag 4 uur is, dan sta ik ook weer met beide benen op Nederlandse bodem. En dan heb ik een heel lang weekend, hoef dan pas op donderdag te werken :slight_smile: .

1 like

image254
Bedoel je deze haha?
Edit @Santeria

14 likes

Hahah wow ik wilde dit net als “ergernis” gaan posten, ben de hele tijd in de war.

2 likes

Hahaha dat programma betrapt.
Dat er zon sulletje naar de dief gaat en dan " Waarom doe je dat… hallo is echt niet aardig hoor… waarom doe je het … halloo."
En dan we gaan naar de politie ermee hij komt hier niet mee weg!!
Volgende aflevering " We zijn weer bij die zelfde dief want hij deed het gewoon weer!!"

10 likes

:unamused:

14 likes

Iemand gebruikte net ff voor even lang… dus ff lang. Dacht nee vriend zo werkt het niet

9 likes

Mijn vakantie is voorbij. Kijk er zo tegenop, vooral dat vroege opstaan.

Ik kijk nu gestalkt, is ook wel top tv.

Keek ik nrt ook. Tot het moment waarop ze het 100x over hester hadden gehad en toem zeiden " Hester… de vrouw waarmee de relatie een half jaar geleden uitging" JA HEHE IK ZIT AL DE HELE TIJD NAAR DIE HESTER TE KIJKEN FLAPDROL

1 like

Zit op m’n vrije avond (haha elke avond vrije avond want verlof) m’n vriend te overhoren voor zn tentamen morgen, maar niks wat ik vraag is “goed”. Dat hoeft ie dan niet te weten, of niet op die manier etc etc. En dan vindt ie het gek dat het me irriteert.

3 likes

Ze hebben het er nu over dat Hester kabouters van de action op het graf van zijn ouders heeft gezet, 3-4 keer per week een nieuwe.

3 likes

Gotta love Hester.

3 likes

Ik werk hartje centrum, dus is makkelijker en handiger met de fiets. Anders ie het overal betaald parkeren, de helft van de straat niet in mogen ivm eenrichtingsverkeer, de helft van de hoofdstraat is ook afgesloten door werkzaamheden.
Met de fiets is gewoon veel handiger

Edit: typen is lastig, excuua voor de slechte spelling

2 likes

Een virtuele knuffel is niet hetzelfde, maar hopelijk toch eeen minibeetje dat het helpt :heart:

1 like

Voor jou ook een knuffel :heart::heart:

1 like

Ja ik krijg nu een samenvatting met hele lappen tekst. Hoe moet ik dan weten wat je precies moet weten? “Oh nee dit hoofdstuk moet ik toepassen, dus ik weet dit niet zo op die manier” eh oké. Vraag dan niet of ik je overhoor.
Nu is hij ook geïrriteerd. Nou prima ga zo lekker naar bed. :+1:t2:

1 like

Fuck it, ik geef het op. Als zelfs swype me niet kan helpen…