Wat je even kwijt wilt #22

Op mijn werk is een bewoner die altijd haar mes aflikt en dan weer met dat mes ergens in gaat. Dus we hebben voor haar alles apart met haar naam erop. Vandaag had ik mijn crackers besmeerd met haar bakje boter :face_vomiting: :face_vomiting:

12 likes

Mijn vriend parkeerde de auto weer vakkundig in een parkeervak en door de voorruit zag ik dat het bushokje beklad was. Dus ik zeg dat tegen mijn vriend, we zeggen tegen elkaar hoe zonde het is en dat we het asociaal vinden & ik draai mijn hoofd naar de deur om mijn deur open te doen… zie ik ineens een vos :scream: 1 meter naast onze auto. Gewoon op de parkeerplaats, omringt door allemaal appartementencomplexen en de busbaan. Vos & ik keken elkaar een paar seconden aan en daarna was ie weer weg. Dus op de foto zie je eigenlijk alleen een oranje streep. Laatst had iemand uit de wijk een vos in zijn tuin dus blijkbaar heeft hij het hier naar zijn zin :sweat_smile:

3 likes

Gadverdamme dit is echt mn nachtmerrie. Waarom zou je dat doen!!

2 likes

Wat is chateau Meiland een geweldig programma, hoezo ontdek ik dit nu pas?!

3 likes

Kan ik morgen met mijn vriend die niet meer kan lopen naar de dichtsbijzijnde hap in het ziekenhuis of moeten we naar zijn huisarts (heel ver want hij is bij mij)? Ik weet niet hoe dit soort dingen werken :exploding_head:
Heb geen auto, en alles doet pijn want hij heeft last van zn stuitje

1 like

Ik heb voor het eerst in mijn smartphone leven een (minuscuul) butsje in mn scherm en ik vind dit erger dan ik verwacht had. Heb nog nooit iets met het scherm gehad en dit is zo’n dood plekje waar ik me gegarandeerd aan ga ergeren :sob:

Het is dat ik hem pas een jaar heb en van mezelf minimaal twee jaar moet voordat ik een nieuwe mag kopen, maar anders had ik dat gedaan.

Dankjewel!

1 like

Dit programma is echt mijn lichtpunt in donkere dagen. Er zijn nu 4 afleveringen en heb ze alle 4 al zo’n 23 keer bekeken. Heerlijk, ik denk dat ik er ook op vakantie ga

3 likes

Gvd ik lig weer wakker terwijl ik mijn slaap zo goed zou kunnen gebruiken :triumph:

Waarom krijg ik altijd zo’n enorme honger als ik wakker lig snachts.

Uiteindelijk viel het wel mee hoe geïrriteerd hij was gelukkig! Daarna gewoon lekker samen naar bed gegaan dus all good :grimacing:

1 like

Blote benen vandaag? Twijfellll

:grin::grin: Ik zou het wel doen. Gisteren was het kouder, maar toen vond ik blote benen ook goed te doen.

3 likes

Haha ja ik vind het altijd zo lastig. Ook omdat ik over een halfuur al vertrek en het nu gewoon koud is.

Ja dat is wel waar. Ik zou denk ik als je heel de dag in de airco zit een lange broek oid aan doen, omdat het nu nog koud is inderdaad.

1 like

Ik kan niet meer slapen en heb dikke kramp in mijn kuit.

Het is echt al warm buiten. Wordt wat vandaag.

Er zit een mega spin op m’n kamer en toen ik ‘m vannacht zag ben ik maar op de bank verder gaan slapen. Hij zit dicht bij het open raam, dus hoe groot is de kans dat ie weer naar buiten gaat? Ik durf ‘m echt op geen enkele manier te pakken. Zit eraan te denken de buurman te vragen maar is misschien een beetje gek. :frowning:

Ik zat gisteren op Schiphol, en ineens zag ik de coach van het nederlandse heren volleybal team. Daarna kwamen alle spelers erachteraan.

Vind het jammer dat ik geen foto durfde te vragen. De mannen zagen er niet super vrolijk uit (na verlies) en iedereen was moe ofzo. Capuchon op e.d.

3 likes

Wow ik ben moe, voel me ook niet helemaal lekker. En moet over een kwartier gaan werken :frowning: