Aftellen! En tot de tijd:
ik wil niemand jaloers maken, maar ik beb over 3 weken vakantie (en lang, tussendoor wel wat werken maar telt niet) en ik ben et zooooooo aan toe ook, dus ik snap hoe je je voelt*
Aftellen! En tot de tijd:
ik wil niemand jaloers maken, maar ik beb over 3 weken vakantie (en lang, tussendoor wel wat werken maar telt niet) en ik ben et zooooooo aan toe ook, dus ik snap hoe je je voelt*
Ik heb gewoon geen wc papier meer
Ik dacht vanmiddag serieus dat @Krabsalade boos was op dr vriend vanwege het cadeaupapier en later zag ik jouw berichtje. Ik was echt even in de war toen!
Ik heb echt al een week een onderhuidse puist in m’n neus, de binnenkant van m’n neusvleugel zeg maar. Zo irritant en pijnlijk. Mijn neusvleugel aan de buitenkant is ook helemaal rood. Heeft iemand een tip wat ik hieraan kan doen?
Gatver woensdag een scholing van het werk. En natuurlijk de warmste dag van de week. Zit ik in een bloedhete hok ,ipv met cliënten buiten. Zie er nu al tegen op.
Ik vroeg me af waarom ik jullie avas door elkaar haal. Maar het is letterlijk alleen de witte outfit @Otzi @Krabsalade
Waarom ben ik nog wakker… mn wekker gaat om 5:40
En het oranje/rode gedeelte aan de zijkant denk ik haha
Ja! Ook nog een extra absorberende dus bedankt voor de tip
Hahaha ok nee dan is het goed!
jongens willen jullie meedenken over een cadeau dat ik mag uitzoeken van mijn boy
iets voor mijn huissie maar kan niks bedenken
of zal ik een elektrische tandenborstel doen
Hue lampen
Net de eerste aflevering van Chernobyl gekeken. Heftig.
Op mijn werk is een bewoner die altijd haar mes aflikt en dan weer met dat mes ergens in gaat. Dus we hebben voor haar alles apart met haar naam erop. Vandaag had ik mijn crackers besmeerd met haar bakje boter
Mijn vriend parkeerde de auto weer vakkundig in een parkeervak en door de voorruit zag ik dat het bushokje beklad was. Dus ik zeg dat tegen mijn vriend, we zeggen tegen elkaar hoe zonde het is en dat we het asociaal vinden & ik draai mijn hoofd naar de deur om mijn deur open te doen… zie ik ineens een vos 1 meter naast onze auto. Gewoon op de parkeerplaats, omringt door allemaal appartementencomplexen en de busbaan. Vos & ik keken elkaar een paar seconden aan en daarna was ie weer weg. Dus op de foto zie je eigenlijk alleen een oranje streep. Laatst had iemand uit de wijk een vos in zijn tuin dus blijkbaar heeft hij het hier naar zijn zin
Gadverdamme dit is echt mn nachtmerrie. Waarom zou je dat doen!!
Wat is chateau Meiland een geweldig programma, hoezo ontdek ik dit nu pas?!
Kan ik morgen met mijn vriend die niet meer kan lopen naar de dichtsbijzijnde hap in het ziekenhuis of moeten we naar zijn huisarts (heel ver want hij is bij mij)? Ik weet niet hoe dit soort dingen werken
Heb geen auto, en alles doet pijn want hij heeft last van zn stuitje
Ik heb voor het eerst in mijn smartphone leven een (minuscuul) butsje in mn scherm en ik vind dit erger dan ik verwacht had. Heb nog nooit iets met het scherm gehad en dit is zo’n dood plekje waar ik me gegarandeerd aan ga ergeren
Het is dat ik hem pas een jaar heb en van mezelf minimaal twee jaar moet voordat ik een nieuwe mag kopen, maar anders had ik dat gedaan.