Wat je even kwijt wilt #22

Dankjewel!

1 like

Dit programma is echt mijn lichtpunt in donkere dagen. Er zijn nu 4 afleveringen en heb ze alle 4 al zo’n 23 keer bekeken. Heerlijk, ik denk dat ik er ook op vakantie ga

3 likes

Gvd ik lig weer wakker terwijl ik mijn slaap zo goed zou kunnen gebruiken :triumph:

Waarom krijg ik altijd zo’n enorme honger als ik wakker lig snachts.

Uiteindelijk viel het wel mee hoe geïrriteerd hij was gelukkig! Daarna gewoon lekker samen naar bed gegaan dus all good :grimacing:

1 like

Blote benen vandaag? Twijfellll

:grin::grin: Ik zou het wel doen. Gisteren was het kouder, maar toen vond ik blote benen ook goed te doen.

3 likes

Haha ja ik vind het altijd zo lastig. Ook omdat ik over een halfuur al vertrek en het nu gewoon koud is.

Ja dat is wel waar. Ik zou denk ik als je heel de dag in de airco zit een lange broek oid aan doen, omdat het nu nog koud is inderdaad.

1 like

Ik kan niet meer slapen en heb dikke kramp in mijn kuit.

Het is echt al warm buiten. Wordt wat vandaag.

Er zit een mega spin op m’n kamer en toen ik ‘m vannacht zag ben ik maar op de bank verder gaan slapen. Hij zit dicht bij het open raam, dus hoe groot is de kans dat ie weer naar buiten gaat? Ik durf ‘m echt op geen enkele manier te pakken. Zit eraan te denken de buurman te vragen maar is misschien een beetje gek. :frowning:

Ik zat gisteren op Schiphol, en ineens zag ik de coach van het nederlandse heren volleybal team. Daarna kwamen alle spelers erachteraan.

Vind het jammer dat ik geen foto durfde te vragen. De mannen zagen er niet super vrolijk uit (na verlies) en iedereen was moe ofzo. Capuchon op e.d.

3 likes

Wow ik ben moe, voel me ook niet helemaal lekker. En moet over een kwartier gaan werken :frowning:

Ohh wow haha… dat is wel klote! Bij mij zijn de beten nu gloeiend heet en komt er soms een beetje vocht uit ofzo.

Ik heb zo’n zin om schoolziek te zijn en lekker thuis te blijven.

4 likes

Ik ben gewoon al wakker op mn vrije dag en ik heb geen idee wat ik met al die tijd moet doen :joy:

1 like

Lekker rustig ontbijten en een ochtendwandeling maken voordat t te heet is! Heerlijk.

2 likes

Shit, ik zweet nu al. Hoe ga ik ooit de zomer overleven :sob:

1 like

Ik snap de viezigheid helemaal brr