Misschien een beetje lullig, maar ik volg Pauline van Echte Gooische Meisjes op Instagram, en elke keer als ik een foto van haar man zie moet ik denken aan deze meneer van de Engelse (un)dateables
Omg een auto is echt hemel. Ik was zo snel op werk
en van locatie naar locatie. Love dis. Ben trouwens wel bang dat ik al wat boetes te pakken heb haha sad. Gisteren afgeslagen op een kruispunt dus toen ik hem eenmaal aan praat had moest ik wel door rijden (technisch gezien door rood) en reed vandaag ook nét door rood
En weer een oude vriendin die een huis heeft gekocht met haar vriend… Hartstikke leuk voor ze, oprecht, maar is weer een extra steekje in m’n hart voor mij. Mijn vriend en ik zijn het langste samen van iedereen in onze omgeving van onze leeftijd, en wij zijn nog niet eens naar huizen aan het kijken omdat het simpelweg toch niet mogelijk is. En dat vind ik pittig kut. Als het zo door gaat kan vriend pas rond zijn 30e uit huis en ik rond mijn 26e, en dan zijn we al 8 jaar samen :") Goddamn ik wil samenwonen.
Hoop niet voor je dat het door rood was met een flitspaal. Die boetes zijn helaas heel hoog!
Hij zit er nog steeds. Had het raam extra ver open gezet in de hoop dat ie naar buiten zou gaan, maar hij is niet eens verplaatst. Nouja, nog een nacht op de bank dus…
Waarom komen wespen altijd binnen zitten als de deuren open staan? Blijf lekker buiten jongens. Als ik ze dan buiten wil jagen vliegen ze ook helemaal de verkeerde kant op en daar word ik (en sommige klanten) panisch van dus ze overleven het niet altijd. Sorry wespen.
Kan iemand het niet voor je weghalen?
Kun je m niet naar buiten schuiven (al dan niet met wat snelheid) met een a4tje?
@keekie m’n huisgenootje durfde vanochtend ook niet en m’n ouders of andere familie/vrienden wonen niet echt om de hoek haha.
@Banananana nou in theorie zou dat misschien kunnen maar ik ben echt zo bang voor spinnen dat ik dit ook niet durf. Ben bang dat ie ineens op me valt of gaat rennen. Hij zit ook nog eens boven m’n bed en wil ook niet dat ie daarin valt. Ik hoop dat ie gewoon uit zichzelf weggaat, is het beste voor iedereen
Vergeet je inkomstenbelasting niet, anders word je geslacht in een van de andere topics hier
(Gefeliciteerd!!)
Nee dat verwacht ik niet!
En een buurman/vrouw?
Ja ik zat nog aan een buurman te denken, maar het is zo genant omdat ‘t in m’n slaapkamer is en die persoon zou op m’n bed moeten gaan staan en zo. Ik wacht wel beneden ooit moet ie bewegen toch…
Ik ben zo verdrietig en teleurgesteld, ik ga deze vakantie met mijn ouders op vakantie en mijn broers passen op hun drie honden en het huis. Het was eerder genoemd dat mijn hondje daar ook bij kon omdat hij angst heeft naar andere honden behalve die. Nu zegt mijn broertje opeens dat hij niet op mijn rotbeest gaat passen. Waarom kan hij gewoon niet een keertje meewerken ik heb ook op zijn kutreptielen gepast.
I’m back bitches
Glad to be back
Welcome to the dark side. We have cookies!
Wie was je eerst dan?
Ik mis echt iets of wat?
Ze zijn na EGF naar WTF gegaan en nu hier.