De maker van womantalk en de het is gebeurt insta. Rust in vrede. Of het is quantum die ons loopt te fucken.
Ik ben in Nijmegen en het stinkt hier zo naar Vlissingen, echt raar
Ps. Ik sta bij Bakker Bart voor stalkers
Dafuq just happened. Ik word gebeld “ja ik moet een pakketje bij jou bezorgen” - ‘eh ja dat zou best kunnen’ zeg ik nog. Zegt ie: ja moet ik het bij de buren afzetten of ergens neerzetten? Ik zeg: joh ik ben gewoon thuis dus wat dacht je daarvan dan? “Nee ja het is nogal een apart pakketje als je begrijpt wat ik bedoel?” Ik zeg: geef t dan gewoon hier af, hoef je ook niet moeilijk te doen. “Ja maar het is nogal een gênant pakket hoor, weet niet of je wilt dat anderen dat zien”. Ik zeg ‘nou ik weet niet waar je t over hebt’ “ja t is van t lullenparadijs” (ik dacht althans dat ie dit zei). Ik zeg: joh zet het lekker neer waar je t zelf weer terug kan vinden. En toen heb ik de telefoon aan m’n vriend gegeven
Ik heb echt iets heel grappigs gezegd op whatsapp en nu reageert niemand meer
HAHAHAHAHAHAA die mmmm…s blijven me achtervolgen
jaaaaaaa daar istie hoor
Oh serieus? Ik dacht echt waaaaar gaat dit over? Fucking weird vent ook gewoon die belde.
@Chesirecat ja precies dat was ook mijn gedachte haha. Kom maar door met die enorme lul dacht ik. Misschien dat iemand hier gelezen had dat m’n vriend geen seks meer durft nu haha
@En_17_Anderen me too! Kom maar door.
Ben erachter wat het is na wat Google research. Plank call via een app, heel erg maar ik verdenk nu 1 van m’n mentorleerlingen van dit jaar. Zij hebben allemaal mijn telefoon nummer en hij heeft het afgelopen jaar al meer van zulke geintjes uitgehaald (bij klasgenoten). Nu ik met verlof ben denkt ie misschien zo lachen kan ik dat ff doen want ze kan me toch niet aanspreken erop.
Ja channing maar jottum? Wie is dat
Ja ik snap het ook niet, Back?
Ik ben – ging laatste periode door onder de naam Jottum, ga dit berichtje overigens wel later verwijderen vind het niet erg als mensen weten wie ik ben maar vind het wel fijn om een beetje ‘anoniem’ mee te kunnen posten.
Love deze groots aangekondigde en toch anticlimactische entree
Die zat ook op EGF
Edit: oh ze heeft zelf al gereageerd
Kan Doei dan eindelijk ook terugkomen? Daar zit ik nou op te wachten.
En MadamePlumeau mis ik ook
Had zij niet alle screenshots van de grappigste post?
Melkisgoedvoorelk mag ook wel terug
Die riep heel hard op WTF dat ze de sfeer hier vreselijk vond dacht ik. Dus ben benieuwd of ze toch komt/er al is
Jaaaaa die ook. Eigenlijk zoveel forummers. Mis nog steeds Quantum ook.
Nja dr zijn er meer die een enorme afkeer hadden tegen ff en guess whos back hahaha. Hoop dat ze hier stiekem zit. Ik ga alle Enzo lovers in de gate houden.