Wat je even kwijt wilt #22

Ik ga weg in een livestream, sowieso.

34 likes

Met de titel “Het is gebeurt”
En dan komt @Zemraluani de volgende dag gewoon weer terug

4 likes

Graag beginnen met backstreetboys - incomplete, waarbij al mijn forumhoogtepunten langskomen, overgaande in Live - Overcome met een slowmo van mijn afsheidsspeech, geedit met huilende vrouwen.

8 likes

Halleloo!

1 like

Helloooo i’m back!!

8 likes

Ik mis Olga. :pensive:

6 likes

Heeeeeeeeeeey waar is die

Shady’s Back, back again…

1 like

Eerste dag van de “Ik moet echt gezond doen want mijn huid ziet er niet uiiit” dag. En ik mis mn snackies zo erg.

4 likes
Summary

13 likes

Ik reed net weg met een zak kattengrind op mijn dak

Daar kwam ik achter toen hij kapot viel op een drukke rotonde

65 likes

Godverdomme dat duurde lang

Omg mijn hondje heeft een teek tussen haar tenen (en ik heb geen tekenpen) en ik ben een beetje in paniek.

Heb je een ranzijn of intratuin ofzo in de buurt? Meestal zijn die tot laat open!

Ja heb ik gedaan! Mijn broer woont ook hier en is rond half 7 thuis, ik hoop dat hij desnoods een tekenpen heeft en me kan helpen :pensive:

1 like

En het ergste moet dan nog komen: ophangen! :confounded:

Hoooooi wij zijn de Backyardigans, kom maar mee naar de achtertuin…
Godver, gisteren weer gehoord en nu weer in mijn hoofd.

2 likes

Ik zit al de hele dag na te genieten van P!nk gister, wat een fenomenaal concert was dat zeg!!

7 likes

Om 6u sluit de Etos, dus dat is voor nu geen optie. Heb de dierenarts even gebeld en die zegt dat het bij een hond niet mega gevaarlijk is maar wél dat hij nog overkan op een mensenlichaam, ik vind een teek (samen met een wesp trouwens) het engste wat er is dus vandaar ook mijn paniek. Of dat ik hem er niet helemaal uit krijg en de kop blijft zitten.

Dramatische entree, sowieso. Dan kan je tenminste nog meemaken wat voor drama je gecreëerd hebt

7 likes