Ik ga weg in een livestream, sowieso.
Graag beginnen met backstreetboys - incomplete, waarbij al mijn forumhoogtepunten langskomen, overgaande in Live - Overcome met een slowmo van mijn afsheidsspeech, geedit met huilende vrouwen.
Halleloo!
Helloooo i’m back!!
Ik mis Olga.
Heeeeeeeeeeey waar is die
Shady’s Back, back again…
Eerste dag van de “Ik moet echt gezond doen want mijn huid ziet er niet uiiit” dag. En ik mis mn snackies zo erg.
Ik reed net weg met een zak kattengrind op mijn dak
Daar kwam ik achter toen hij kapot viel op een drukke rotonde
Godverdomme dat duurde lang
Omg mijn hondje heeft een teek tussen haar tenen (en ik heb geen tekenpen) en ik ben een beetje in paniek.
Heb je een ranzijn of intratuin ofzo in de buurt? Meestal zijn die tot laat open!
Ja heb ik gedaan! Mijn broer woont ook hier en is rond half 7 thuis, ik hoop dat hij desnoods een tekenpen heeft en me kan helpen
En het ergste moet dan nog komen: ophangen!
Hoooooi wij zijn de Backyardigans, kom maar mee naar de achtertuin…
Godver, gisteren weer gehoord en nu weer in mijn hoofd.
Ik zit al de hele dag na te genieten van P!nk gister, wat een fenomenaal concert was dat zeg!!
Om 6u sluit de Etos, dus dat is voor nu geen optie. Heb de dierenarts even gebeld en die zegt dat het bij een hond niet mega gevaarlijk is maar wél dat hij nog overkan op een mensenlichaam, ik vind een teek (samen met een wesp trouwens) het engste wat er is dus vandaar ook mijn paniek. Of dat ik hem er niet helemaal uit krijg en de kop blijft zitten.
Dramatische entree, sowieso. Dan kan je tenminste nog meemaken wat voor drama je gecreëerd hebt