Wat je even kwijt wilt #22

Heb je een pincet?
Daarmee kan je de teek rustig losdraaien! Daarna ontsmetten en dan is het wel ok volgens mij :blush:

1 like

Ohja, dat is ook nog zoiets ja! Maar daar wacht ik altijd een paar dagen mee dus dat is verre toekomst :joy:

Echt? Er wordt overal waar ik altijd lees afgeraden om het met een gewone pincet te doen?

De dierenarts zei dat je het ook met (lange) nagels kan doen, maar heb sowieso iemand nodig die haar vast kan houden…

Wat is er mis mee? (oprechte vraag)
Zolang de teek eruit is, is dat oke toch?
Ik heb het vroeger ook nog gedaan bij mijn buitenkat en de teek kwam mooi mee.

Ik heb een tijdje terug meerdere met een pincet eruit gehaald en ging gewoon prima en de kat is nu teekvrij.

1 like

Ik ben afgelopen weekend ten huwelijk gevraagd en ik realiseer me net dat ik nu snap hoe de uitdrukking ‘iets van de daken willen schreeuwen’ echt voelt haha, zou het het liefst tegen iedere vreemde op straat willen vertellen, vind het zo tof en geweldig :heart_eyes:

104 likes

Gefeliciteerd :grin::heart:

1 like

Ik ben echt moe en vroeg me af waarom etos in godsnaam speciale pennen had om mee te tekenen. Maar ik hoorde het kwartje net vallen.

12 likes

Ja ik heb oprecht geen idee, maar dat staat meestal expliciet aangegeven. Misschien dat mensen dan snel te hard knijpen in de teek zelf. Geen idee, maar wel goed om te weten dat het ook met een pincet kan en zelfs zoals @Ruby zegt met je nagels.
Wat je zegt is sowieso waar lijkt mij, het gaat er om dat dat beest eruit is.

@Ruby ik ben nu in nijmegen en de kruidvat in de broerstraat is volgens mij tot 18:30 open dus moet ik een tekentang voor je halen? Of is dat niet handig?

4 likes

gewoon doorrijden en act cool

Daarna meteen omgedraaid om een nieuwe zak van 10 euro te kopen :disappointed_relieved:

4 likes

Volgens mij moet je met een pincet vooral opletten dat hij niet te scherp is en dat je niet te hard knijpt, anders kan je het lijfje lostrekken terwijl het kopje blijft zitten, en los het kopje eruit krijgen is een stuk lastiger. Dat is geloof ik waarom het afgeraden wordt.

1 like

Ik dacht dat dit nog over de teek ging hahaha

Ah dat is mega lief! Als je dat wil en lukt heel graag!

FACK IT IK GA IETS LEKKERS HALEN.

3 likes

Ja zijn speciale korrels die biologisch afbreekbaar zijn en dan kan ik het bij het groente/fruit/tuin afval dumpen want die naakte stinken echt enorm

Neee hou vol meid

2 likes

Kan ook met een pincet.
Vastpakken, kwartslag draaien en trekken.

Geen paniek, is niet erg

Gefeliciteerd!!:grin:

1 like