In de supermarkt staat ook vaak zo’n printer
én dan heb je nog gratis koffie ook
In de supermarkt staat ook vaak zo’n printer
én dan heb je nog gratis koffie ook
Mmmm…mmmmm…mm
Jaa espaanjol moei kinderbueno
Oké ik irriteer me echt aan het feit dat ik elke keer als ik een reactie plaats helemaal beneden beland en dan weer naar boven moet scrollen.
Ik loop nu kei snel terug
@Ruby ik ben nu onderweg. Maar hoe gaan we dit dan regelen? Hoe komt ie verder bij jou haha
Klopt!
Ook ontsmetten terwijl hij er nog in zit of iets anders erop smeren om hem los te krijgen wordt afgeraden. Teek kan dan gaan spugen en dat is ook niet goed voor je.
Zal zo ff kijken!
Och hier ook hoor! Het is gelukkig bijna vakantie.
Ehm goeie, ik woon heel dicht bij de stad. Ik moet even snel een broek aanschieten en dan kunnen we ergens afspreken? Dan fiets ik daarheen? Of als je met de auto bent en je hebt bij oude stad geparkeerd kan ik daar snel heen rennen?
We staan bij wedren geparkeerd. Ze zijn nu aan het kijken of hij er is. Binnen hoeveel min kan je daar zijn? Ik laat het weten als ie er is
Mijn buurvrouw heeft net aangebeld en heeft me ook een tekentang gegeven, dus als je hem nog niet hebt hoeft het niet persé maar het is altijd fijn om hem te hebben dus anders kom ik hem gewoon ophalen!
Ik hem hem net afgerekend. Wij lopen nu naar wedren parkeerplaats bij bijleveldstraat ofzo
Bijlenveldsingel haha
@Celeone en ik hebben net kaartjes gekocht voor CrimeCon 2020 in Orlando en ik ben ZO EXCITED. En ik heb 6 euro too good to go sushi dus ik ben een tevreden mens
Ik heb net “Recept salade caprese” gegoogeld
Echt zin in
Ik ben echt een oneissueforummer nu sorry zal proberen hierna het onderwerp auto af te sluiten, maar ik moest net in de file hellingproof rijden en heb nooit geleerd hoe dat met handrem moet dus ik ging dood van angst met mijn voetpedalen en al die automobilisten gingen ook zo dicht achter me staan HOUD AFSTAND GVD. Nu durf ik daar niet meer te rijden
Ik kan het sekstopic niet vinden, ook niet met het loepje
Wat lief dit!!
Vet handige site!! Ehb hem opgeslagen.
Ik ga mezelf nu spaansleren door middel van dit filmpje
Dank!
En een prachtig hotel.