Ik ben echt een oneissueforummer nu sorry zal proberen hierna het onderwerp auto af te sluiten, maar ik moest net in de file hellingproof rijden en heb nooit geleerd hoe dat met handrem moet dus ik ging dood van angst met mijn voetpedalen en al die automobilisten gingen ook zo dicht achter me staan HOUD AFSTAND GVD. Nu durf ik daar niet meer te rijden 
Ik kan het sekstopic niet vinden, ook niet met het loepje
Wat lief dit!!
Vet handige site!! Ehb hem opgeslagen.
Ik ga mezelf nu spaansleren door middel van dit filmpje
Dank!
En een prachtig hotel. 
Het is gelukt!!!
Wat leuk, gefeliciteerd!
Heel goed, mevrouw moet ook haar tentamens halen! 
Examens gaan voor en je hebt al een italiaan. Droom lichaam hoeft niet persee nu nu haha.
En je bent al super knap!
You go girl!
hahahahahah mega nerd
Zij was in de stad en stelde het voor omdat die winkel bij haar nog open was, ik wachtte even af tot mijn broer thuis was of hij eventueel een tang had. Maar MEGA LIEF van @Luzarl en HET IS GELUKT! Iemand uit het complex kwam helpen.Wat een mega beest, maar hij is dood en door de w.c.!
SNEL OPRAPEN.
Heb morgen officieel een tentamen maar heb nog níks gedaan, niet naar colleges geweest etc. dus heeft eigenlijk geen zin om er überhaupt aan te beginnen maar kan het niet zo goed aan mezelf verantwoorden 
Dit is de herkansing hahaha oeps
VIJF SECONDEN REGEL
maar die heb je verpest door een foto te maken.
Misschien is dit dan het juiste moment om toe te geven dat ik al terug ben
Maar ik durf(de?) niet zo goed mee te posten. En eerder was ik wel van plan niet zoveel tijd meer op een forum door te brengen, maar ik miste het toch behoorlijk.
Bel ‘m wakker om 5:30u met de vraag of je vroeg genoeg bent.