Het is gelukt!!!
Wat leuk, gefeliciteerd!
Heel goed, mevrouw moet ook haar tentamens halen!
Examens gaan voor en je hebt al een italiaan. Droom lichaam hoeft niet persee nu nu haha.
En je bent al super knap!
You go girl!
hahahahahah mega nerd
Zij was in de stad en stelde het voor omdat die winkel bij haar nog open was, ik wachtte even af tot mijn broer thuis was of hij eventueel een tang had. Maar MEGA LIEF van @Luzarl en HET IS GELUKT! Iemand uit het complex kwam helpen.Wat een mega beest, maar hij is dood en door de w.c.!
SNEL OPRAPEN.
Heb morgen officieel een tentamen maar heb nog níks gedaan, niet naar colleges geweest etc. dus heeft eigenlijk geen zin om er überhaupt aan te beginnen maar kan het niet zo goed aan mezelf verantwoorden
Dit is de herkansing hahaha oeps
VIJF SECONDEN REGEL
maar die heb je verpest door een foto te maken.
Misschien is dit dan het juiste moment om toe te geven dat ik al terug ben Maar ik durf(de?) niet zo goed mee te posten. En eerder was ik wel van plan niet zoveel tijd meer op een forum door te brengen, maar ik miste het toch behoorlijk.
Bel ‘m wakker om 5:30u met de vraag of je vroeg genoeg bent.
Jeeeej!!
Gaat Art RTL4 nou echt redden denken jullie?
Jaaaaa ik vind t zo leuk dat jullie allemaal terugzijn! @Ruby en @anon3570169 en wie nog meer wil komen of er al is
Nooo, ik snap je helemaal! En altijd komen mensen zó dicht achter je staan. Ze vragen bijna om een deuk in hun auto.
Om je gerust te stellen, ik heb sinds een paar maanden mijn eigen auto en nu kan ik het soepel. Als ik op een helling sta in de ikea ben ik nog wel een beetje gespannen maar het wordt beter!
Hahahahaha, nou zo bont heb ik het nou ook weer niet gemaakt. Sturen heb ik wel onder controle
Ik moet nu zo denken aan die keer dat ik bij de ikea op de roltrap stond (waar ook karretjes op kunnen) en er toen een vrouw met een ijsje aan het einde van de roltrap om viel. Iedereen moest achteruit lopen en dat ijsje zat echt vol in haar gezicht. Het was zo’n raar moment.
Ik heb geen zomerkleding (oke, 1 rokje vd h&m collectie 2012) dus heb nu via zalando het een en ander besteld. Eindstand: het pakketje dat ik over een paar dagen krijg bestaat alleen maar uit zwarte en donkerblauwe kleding