Wat je even kwijt wilt #22

Daar heb je ook helemaal gelijk in inderdaad! Dankjewel! :blush:

1 like

Een (buitenlandse) kennis van me wil altijd hebben wat ik heb, ik zag haar vanmiddag en ik had een nieuwe tas bij me die ik van de week heb gekocht.
Ze vroeg mij op te zoeken of er andere kleuren waren dus dat deed ik. Toen zag ik dus een andere kleur die ik ook gaaf vond, en met 50% korting. Er was er nog maar 1 op voorraad, en zij wilde hem perse binnen hebben zaterdag. In principe zou dat lukken volgens de levertijden van de webshop, maar ik zei dus dat ik dat niet kon garanderen (want dan weet ik het wel weer, heb ik het straks gedaan).
Vervolgens raakte ze afgeleid door iemand anders die binnenkwam, en hebben we het er niet meer over gehad.
Nu heb ik er over nagedacht en net de tas besteld. Voor mezelf dan he. Het voelt een beetje slecht maar ik ben blij :innocent:

52 likes

Pff ik kan niet slapen en ik ben nu op een deel van het internet beland waar wordt uitgelegd wat een kuiltje in je kin allemaal zegt over je persoonlijkheid :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Echt iedereen om mij heen is vrij vandaag UGGHHH

Goedemorgen
Ik werd wakker met dit in m’n hoofd
3 likes

Goeiemorgen!

Ik heb zin in vandaag!

2 likes

Er rijden weer een hoop treinen niet vanwege werkzaamheden op mijn traject die vandaag zijn begonnen. Ik ben net onderweg naar het station op mijn knieën gevallen en ik heb hoofdpijn. De dag begint fantastisch.

De hele wereld en zn moeder is vrij vandaag en ik zit gewoon in de bus naar kantoor. Extra zuur want ik ben elke week of donderdag of vrijdag sowieso al vrij, en dat was deze week donderdag, dus heb gewoon een normale werkweek ipv extra vrij

3 likes

Ik heb ruzie met mn vriend en ben vannacht nog naar mn eigen huis gegaan. Maar er zijn logees en zou vandaag koekjes met ze bakken en zeephangers maken en nu twijfel ik of ik er straks heen moet gaan

Nee meestal niet

1 like

Ik zit in de trein tegenover een man die heel erg naar zweet ruikt. Normaal zou ik weggaan, maar vind dat ook weer zielig.

Yes, hij stapt nu bij deze halte uit!

Het is zooooo rustig op mijn werk. Iedereen is vrij. Saai.

En verder ben ik nog steeds heel moe en een beetje brak maar dat is dan nog steeds van woensdagavond/nacht? Fuck ik word echt oud

Ik heb heel veel zin om te shoppen, maar ben bang dat de sale bijna begint en dat precies de dingen die ik heb gekocht dan natuurlijk met 50% korting zijn

En, wat betekent het?

Het is te mooi weer om thuis achter mijn laptopje te werken.
En ik ben echt enorm moe opgestaan. Geen tijd voor.

Sorry even klagen deze dagen :blush:

Mensen die dat hebben zijn aandachtszoekers blijkbaar, maar tipsenweetjes.nl had dat niet echt wetenschappelijk onderbouwd.

7 likes

Het lastige is dar ik ook een week eerder kon maar dat is een dag voor de bruiloft van mijn broer en ik wil geen risico lopen dat ik daar met een pijnlijk hoofd sta. Ervoor ging niet meer.
Ff doorbijten maar (maar niet te hard😅)

Ik heb nu een match met een jongen die begint met : this tinder profile is managed by blabla’s dog Nora.

Als hij niet knap, Brits EN ginger was geweest had ik m unmatched.

2 likes

Bij voorkeuren, en dan staat het om een of andere reden bij het Interface kopje!

1 like

O God wat een afknapper. Soort in de derde persoon praten maar dan anders. Maar ik ben ook geen huisdierenvriend, misschien gaan liefhebbers hier wel goed op :stuck_out_tongue: