Ik had het een dag na dagtekening, dus zal vandaag wel komen voor jou vanwege Hemelvaart gisteren.
Ik word net voor het eerst in mijn leven bae genoemd, het was niet ironisch en ik moest zo hard lachen #goals
Echt een teef.
Heeft iemand ervaring met de zonnebrillen van Charlie Temple? 25 euro voor een zonnebril op sterkte is wel heel goedkoop… te mooi om waar te zijn?
Echt zo geen zin in vandaag, 12 tot 21 werken en het gaat druk worden
Anderhalve week geleden had ik last van een spier in mn linker schouder. Nu in mn rechter schouder wat een feest.
Wel blij dat ik ondgesteld ben wat dat betekend en niet zwanger en niet ongesteld op vakantie.
Een zorginstelling stuurde net via mail naar mij: dat klopt idd,
Nu vraag ik me af of ik niet beter naar een andere instelling kan gaan
Ik ben vrij vandaag en nu moet ik even sporten van mezelf en ik wil naar de zonnebank omdat het dit weekend blote benen weer wordt.
En elke zomer vind ik de eerste paar keer met blote benen verschrikkelijk omdat ik mijn benen gewoon lelijk vind.
Nou ja, ik ben gewend dat een bijschrijving er dan rond 10 uur is, maar nog niets helaas. En lees echt zulke wisselende verhalen. Van op de dezelfde dagen tot een week erna.
Op mijn werk doen we twee projecten, het grootste project moet altijd om 9 uur beginnen en het kleinere project om 10. Mijn collega’s zeggen best vaak ‘Jan en Maria, jullie lopen het kleine project dus uurtje later’
Maar uurtje later is best lastig als je niet weet dat het grote project om 9 begint?! Ik wist gewoon dat het mis ging lopen en inderdaad vandaag dacht er een nieuwe collega dat hij dus echt een uur later mocht komen (snappen jullie t nog). Maar volgens mij gaan nu kijken naar een andere manier van communicatie…
Schijnt gewoon een betrouwbare site te zijn heb ik van horen zeggen, zelf geen ervaring!
Woont hij in Amsterdam? Klinkt heel bekend dit
en @August Oké top, ik ga het zeker uitproberen dan! En ja ik was inderdaad bang dat ik zo’n heel fragiel dingetje zou ontvangen hahaha, dus goed om te weten dat ze gewoon lekker stevig zijn. Thanks!
@Frambozentaartje Ja je hebt gelijk inderdaad. Ik word gewoon heel achterdochtig als iets goedkoop is stom eigenlijk, ik weet ook wel dat dure merken gigantisch veel winst maken.
Ze maken ook reclame op televisie dus op een of andere manier vind ik het dan ook al meer betrouwbaar maar weet niet of dat per se een goede redenatie is haha
Nora says yes
Nora is een bitch. Ik had hetzelfde als jij. Ginger, Brits, hond. Ik zag ons al trouwen. Maarrr Nora verwijderde mij ook. Volgens mij kwam ik Nora en hem later nog tegen in de stad, wist zeker dat hij het was maar durfde niks te zeggen
Haha wat had je gezegd: fuck you Nora?
Nora, you ruined my life!!! I hate you! Bye
Hee dat laatste: high five. Ik voelde al een pijntje vanmorgen en ik dacht huh nee veels te vroeg, tot ik naar het toilet ging. Maar ik ben blij want dat betekent dat ik niet zwanger ben en door jouw post kom ik er achter dat het wel heel raar moet lopen mocht ik op mijn mini-vakantie ongesteld zijn, dus jeeej dubbel feest. Al hoop ik wel dat de pijn uit te houden is vandaag en morgen want het kan soms flink oplopen.
Wat heb je met je schouder gedaan? Dat klinkt irritant.
you jealous little bitch