Wat je even kwijt wilt #22

Nora, you ruined my life!!! I hate you! Bye

:nerd_face:

5 likes

Hee dat laatste: high five. Ik voelde al een pijntje vanmorgen en ik dacht huh nee veels te vroeg, tot ik naar het toilet ging. Maar ik ben blij want dat betekent dat ik niet zwanger ben :tada: en door jouw post kom ik er achter dat het wel heel raar moet lopen mocht ik op mijn mini-vakantie ongesteld zijn, dus jeeej dubbel feest. Al hoop ik wel dat de pijn uit te houden is vandaag en morgen want het kan soms flink oplopen.
Wat heb je met je schouder gedaan? Dat klinkt irritant.

1 like

you jealous little bitch

1 like

:slightly_smiling_face: Mijn ervaring met bij- en afschrijvingen is anders, tenzij het bij dezelfde bank is.

Hahaha jeeeej hoeraa. Ik ben het ook wel beetje vroeg mja helemaal prima haha. Verkeerd gelegen denk ik. Het valt deze x wel mee.

1 like

Heb je nog contact met je Amerikaan?

2 likes

Mijn hele dag is weer goed want de Jonas Brothers komen volgend jaar naar Amsterdam. Heerlijk jeugdsentiment dit haha

2 likes

Ik moet om 14 beginnen met werken en ben denk ik pas rond 23.30 klaar, (zo géén zin, maar oke daar gaat het niet om) maar nu hoop ik dus als ik thuis kom dat mijn vriend slingers heeft opgehangen want ben morgen jarig.

5 likes

Hahaha jaa :blush:

3 likes

Wie heeft ooit die stomme hoge gordijnen bedacht bij de pashokjes van the Sting

4 likes

Ik krijg ze ook echt met geen mogelijkheid altijd helemaal dicht. Altijd blijft er een mini kier open

Ik heb morgen een date met een gozer en die zit me net uitgebreid te appen terwijl hij ACHTER HET STUUR ZIT. Dus ik app meteen ‘DOE NIET’. Krijg ik nog terug ‘wat dan?’
Dus ik heb geappt ‘ben je serieus’ en toen was het ‘oke oke’.

Ik ben daar nu zo pissig over dat ik zin heb om de hele boel af te zeggen. Wat niet redelijk is van mezelf dus ik doe het niet maar tering doe even normaal

2 likes

Huh ik heb mijn twee weken gratis videoland opgezegd en gister liep het af, maar ik kan nog steeds kijken? Beetje raar

Net als C.hilly, dat spul brandt echt als de neten. Die rotzooi had ik echt na 1x de prullenbak ingesmeten.

Ik heb zometeen mijn 3e rijles (om van mijn rijangst af te komen) & het gaat zo goed :tada: echt een bizar verschil tussen het begin en nu. Ik heb vanochtend ook nog even gereden en ik rij nu relaxed op een 50 weg met allerlei rotondes terwijl ik dat een week geleden nog niet eens durfde :scream:

43 likes

Ik zag net iemand fietsend een bakje loempia’s eten, met een hand aan het stuur, een hand eten en het bakje balancerend op het stuur. Respect.

28 likes

Ik ben heel tevreden met die van mij! Het montuur is waarschijnlijk wel wat minder stevig dan wat van een duurdere bril (mijn “gewone” bril was aardig duur qua montuur en ik merk wel dat die echt steviger in elkaar zit, ook al heb ik 'm al 4 jaar), maar dat is voor dat geld en voor een zonnebril echt prima vind ik.

1 like

Dikke knuffel :heart::heart::heart:

1 like

Ik ga vanmiddag naar Aladdin :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Eerst nog ff shopppen :joy:

8 likes

Ik ben zó toe aan weekend! Nog een paar uurtjes en dan doe ik niks meer!