Wat je even kwijt wilt #22

Ik wil graag messy bangs/pony bij mijzelf knippen maar ik ben bang dat het misgaat. Op youtube heb ik al een aantal turtulio’s bekeken maar ik denk dat het bij mij echt een grote fail gaat worden.

Gewoon doen haha.

1 like

Probeer het maar iets langer. Als je ziet dat het toch niet lukt kan de kapper het alsnog op de goede lengte knippen.

1 like

Ja wow dat voelde echt als een kauwgompje voor je foef, het tochtte helemaal daar beneden. Wel fris, dat moet ik ze nageven

3 likes

Daarom heet het ook c.hilly😂

1 like

M’n huisgenoot is nog steeds weg dus ik ben echt ALLES aan het wassen. Even profijt van de situatie. Heb net de hoezen van de bank en m’n dekentjes erin gegooid. Spring cleaning say what

1 like

Ik ga zaterdagavond eindelijk weer een keer op stap. Zoveel zin in.

1 like

Ik ga volgende week op vakantie, maar het wordt daar echt kak weer :frowning:

Ze zitten koeien te pesten met een drone, ik ben boos.

1 like

Waarom heb ik vandaag niet gewoon vrij genomen :crazy_face:
Ik heb net ook keihard m’n hoofd gestoten tegen een auto en het doet pijn :rage:

Ik was gisteren een Hatari video aan het kijken met mijn vriend, en toen kwam Matthias in beeld. Zegt mijn vriend zo bloedserieus :’ Hij is wel hot’, waarna hij verschrikt zijn woorden inslikte :joy: Dus ik reageer met :‘Wat zeg jij nou?!’. Hij:’… Niks…’. Dus ik lachen Zegt hij:‘Ik bedoel meer zijn act. Op een hetero manier uiteraard’. Echt Wtf haha. Nou ja ben iig blij dat hij het met mij eens is joh :joy:

8 likes

Aaah, wat lief dat je dit voorstelt! Ik heb 'm net verstuurd en ga het erop wagen. Maar wel heel erg bedankt!

@Madrid ooh wauw 2 masters is echt een prestatie! Hoop dat je snel iets vindt waar je beter op je plek bent :relaxed:

@Dazed Ja, heb het even gevraagd maar ze bedoelde inderdaad wat jij zei haha. Nu maar hopen dat het niet té vernieuwend is!

4 likes

Heb je het al binnen? Bij mij stond dagtekening 24 mei dus had wel verwacht dat het uiterlijk vandaag binnen zou komen but nada :pensive:

ik vind het persoonlijk een gekke vraag. Ik zou het zelf al tegen houden als ik jou was.

je broer denk waarschijnlijk, vragen kan altijd.

1 like

Ik vind het ook vreemd en het zou echt nooit bij me opkomen om aan mijn broertje te vragen of ik de auto van de ouders van zijn vriendin zou mogen lenen… Ik zou het dus niet vragen en ook hem niet het nummer geven, maar hem vragen een andere oplossing te zoeken (auto huren is meestal niet heel erg duur als het maar voor een paar dagen is bijvoorbeeld, en er zijn ook allerlei particuliere carsharing opties online te vinden voor vrij weinig). Tenzij hij je schoonouders ook echt goed kent op de een of andere manier (niet van 2x per jaar tegenkomen op jouw en je vriend zijn verjaardag).

1 like

Mijn date liet vallen dat hij netpanty’s sexy vindt maar ik vind die vaak zo eh, onsubtiel. Dus heb nu bedacht dat ik een keer een jeans met scheuren ga dragen met zo’n panty eronder wanneer we uitgaan. Beetje teasen. Ben benieuwd hoe hij gaat reageren :smile:

15 likes

Persoonlijk: Voor zijn werk, moet het werk maar regelen dan.

Iehl ik heb vanmorgen beschimmeld brood gegeten :nauseated_face: Nu ik dit weet ga ik alsnog dood natuurlijk.

3 likes

Ik ging vanmiddag naar een andere stad dan waar ik woon om wat dingen te kopen maar ben totaal niet geslaagd en het was facking druk en ben nu helemaal geirriteerd en overprikkeld. Dit voelt echt alsof ik kostbare tijd heb weggegooid, had beter thuis kunnen blijven om te leren. Ik wilde nog een ijsje halen om mijn humeur nog iets te laten stijgen maar dat is ivm drukte ook niet gelukt. :sob:

O, das nog een stuk eerder :open_mouth: Vooral omdat het binnen een week moet zijn. Vermoed dat het door gister en vandaag komt (zijn ze vrij, gok ik). En nee, ik heb het nog niet :frowning_face:

1 like