Ik heb om 16.00 uur afgesproken met 2 vriendinnen voor een vrimibo. Appt 1 vriendin dat ze er al is, met iemand anders ook. En die ander persoon heb ik eigenlijk echt niks mee en nu heb ik geen zin meer om te gaan. Ik voel me een aansteller😅
Ik heb 3 brillen en 1 zonnebril van hun en ik vind het helemaal TOP
Logisch anders had ik er ook geen 4 waarschijnlijk
Ik word zo akresief van oorbellen. Heb ik ze eindelijk in ( na dat ik er 1 kwijt raakte…) wilt tie niet fatsoenlijk dicht. Nee hij gaat er steeds naast dus nu zit mn oorbel zo _- ipv __ (heeel duidelijk dit)
Zijn er meer mensen die voor 1 april aangifte hebben gedaan maar die nog geen aanslag hebben ontvangen? Ik begin ongeduldig te worden want ik ga deze maand op vakantie haha.
Voel me zo lamlendig, heb genoeg te doen maar nergens zin in. Blehh
De triplet van Matt&nat en alleen de blauwe is 50% afgeprijsd en er was er dus nog maar 1
Mijn Céline large trio bag is na 3 jaar dag en nacht samen zijn aan het slijten en ik wil die dus minder gaan gebruiken omdat ik er nog niet klaar voor ben om afscheid te nemen
Opeens is alles hier op het forum in het Engels? Ik ben helemaal nergens bij instellingen geweest of iets? Ligt ook niet aan mijn laptop, want alles is verder nog Nederlands. hoe heb ik dit nou weer gedaan…
I have no idea ?
Geen idee hoe het komt, maar als je bij je eigen account naar instellingen/voorkeuren gaat, kan je bij interface de taal veranderen!
Held!
Omg in April 154 euro. Tijd voor een telefoontje naar Vodafone. Man wat zonde.
De huisarts vond de knobbel in mn borst ook verdacht, krijg volgende week een echo. De kans dat het goedaardig is is veel groter, maar heb hier zo’n gevoel over.
Had twee weken geleden voor dit hele debacle een droom waarin ik topless naar mezelf in de spiegel keek en toen stond mn linkerborst scheef. In de context van deze gebeurtenissen vind ik dat nou zo vaag.
Nouja ik zie wel. M’n ouders komen dit weekend terug van vakantie, dus vertel het nog even niet aan ze want mn moeder is een paniekvogel.
Ik doe nota bene zelf onderzoek naar kanker Zulke dingen gebeuren anderen, maar toch niet mij…
Haha dit doet me denken aan deze Reddit thread van iemand wiens Reddit opeens in het Spaans was en iedereen in het Spaans ging reageren om hem in de zeik te nemen
Even lekker anekdotisch bewijs: mijn zusje had ook een knobbeltje gevonden bij haar borst. Na de echo bleek het waarschijnlijk te gaan om een bindweefsel-bultje, iets wat vrouwen die aan de pil zijn wel vaker kunnen krijgen. Om 100% uitsluitsel te krijgen heeft ze ook een punctie laten doen en daar kwam ook uit dat het bindweefsel was.
Het komt vast goed! ik snap dat het spannend is maar er zijn nog veel meer mogelijkheden dan kanker. Wanneer heb je de echo precies?
Ahw ik weet niet goed wat ik moet zeggen, kan me voorstellen dat je je veel zorgen maakt gek ook die droom erbij ja. Hopelijk kun je een beetje afleiding vinden en erover praten met mensen wanneer je dat fijn vindt. Veel sterkte en ik duim mee voor je dat er niets ernstigs aan de hand is
Oh jeetje dat moet schrikken zijn! Die droom is niet zo gek denk ik, vaak voel je onderbewust dingen al aan voor je ze bewust opmerkt. Heel veel sterkte met het wachten op de echo en ik hoop echt heel hard voor je dat het goed nieuws blijkt te zijn. Knuffel!
No i speak amerikaans
Rot zeg, hopelijk is er niets aan de hand! Ik weet niet of het je geruststelt, maar ik had dit zelf een tijdje geleden ook, en toen bleek na een echo dat het een ophoping van bindweefsel was (fibroadenoom). Dat schijnt best veel voor te komen bij (jonge) vrouwen, ik ken een paar meiden die het ook hebben. Maar snap dat het je niet lekker zit, duimen op goede uitslag van de echo!
Ahh ik had 40 km gefietst en ik had zooooo’n dorst, maar m’n water was al op. En toen fietste ik even later door het bos en daar stond zo’n waterkraantje met super lekker koud water. Kon wel janken hahha.
geluksmomentje!!!