Wat je even kwijt wilt #22

Ik stond net in de regen voor een dichte slagboom want er reed een trein langs :slight_smile:

21 likes

Omgg wat als je toerist bent en je komt in ons gekke kikkerland en je moet je scheel betalen aan de taxi omdat niks rijd.

6 likes

Help er is binnenkort een poetry reading van mn studievereniging en nu vraagt één van m’n docenten of ik een bepaald gedicht wat ik heb geschreven wil voordragen. Ik vind het heel tof dat ze het vraagt maar het lijkt me ook supereng want het is best wel persoonlijk, en het is zo opgedeeld dat het eigenlijk door 2 mensen voorgelezen moet worden. Het zou wel een goede stap zijn in m’n spreken-voor-publiek angst. Pff, weet echt niet of ik nou ja of nee wil zeggen hierop

4 likes

Ja, ze hebben al van alles geflikt dus ik ben benieuwd

1 like

Haha in snapte dit bericht niet. Ik dacht ‘dat is toch goed, dat de spoorboom dicht is?’
Maar toen viel het kwartje. Een rijdende trein! Vandaag!

6 likes

ik zeg altijd: als je het eng vindt, moet je het juist doen! En het klinkt als een mooie kans en een eer dat je gevraagd bent :slight_smile:

1 like

Zaten er mensen in? Ik zie echt een conducteur voor me die eenzaam in een verder lege trein zit.

7 likes

Dit stond ineens bij aanbevolen, dus uit nieuwsgierigheid klikte ik erop. En nu ben ik al hun filmpjes aan het kijken, klinkt zo gaaf al die liedjes met zo’n koor

2 likes

Haha echt he, ik zou dan gewoon een dagje vrij nemen joh :stuck_out_tongue: heb niet gezien of er iemand in zat trouwens, was al te verbaasd dat ik een trein zag

Dat dus… Maar ik heb er nu vrede mee dat ik het blijkbaar niet kan bijhouden om welke reden dan ook.

Ik moet zo een extra ding gaan doen op werk (onbetaald) en ik heb er zo geen zin in. Ik tel echt de dagen af tot dat ik ontslag kan nemen.

Vet trots op mezelf… keuken, toilet, badkamer, woonkamer, slaapkamer gepoetst, bed opgemaakt, was opgevouwen. Alleen nog even stofzuigen en ik ben klaaaaar.

En dat voor iemand die onredelijk dramatisch gaat doen als haar vriend vraagt of ze even wil stofzuigen.

7 likes

Ja ik vind t echt sneu!

Ik had een vraag voor de NS over een abo (ja net vandaag haha), duurde een uur voordat ik reactie kreeg. Arme mensen die nu moeten werken! Zullen wel een heleboel shit over zich heen krijgen terwijl de klantenservice er niks aan kan doen.

1 like

Ik had beloofd een essay na te kijken op oa MLA bronvermelding maar die persoon heeft gewoon allerlei soorten bronnen gekopieerd en in haar bronnenlijst geplakt. Dus niet eens moeite gedaan om het 1 zelfde stijl te krijgen maar gewoon MLA, APA en Chicago door elkaar en dan ook nog eens heel veel fout of een oude vorm ervan. Nooooo.

Ik las dat er 1 of 2 keer per uur een sprintertje van en naar Schiphol rijdt ivm veiligheid ofzo? Zou dat het kunnen zijn.

Nog even voor de zekerheid, als ik 600 euro overmaak en mijn vriend gewoon 850 euro, dan klopt het?

3 likes

Ik krijg vanavond therapie (EMDR) en ik zie nu op tegen de gekke hoofdpijn die ik morgen zal hebben.

Godverdomme wat een kutdag, het ene probleem achter het andere en we zijn nog niet eens over de helft van de dag

Haha ik breek mijn hoofd ook altijd over dit soort dingen. Ik zou in jouw situatie mijn vriend gewoon vragen om me 125 euro over te maken van zijn eigen rekening naar mijn eigen rekening, meteen opgelost :+1:

1 like

Haha ja klopt. Je kan het ook zo zien. Als jij en je vriend al allebei 850 hadden overgemaakt en jij betaalt die 250,- zou je ook het hele bedrag van de gezamenlijke rekening halen en naar jezelf overmaken.