Zaten er mensen in? Ik zie echt een conducteur voor me die eenzaam in een verder lege trein zit.
Dit stond ineens bij aanbevolen, dus uit nieuwsgierigheid klikte ik erop. En nu ben ik al hun filmpjes aan het kijken, klinkt zo gaaf al die liedjes met zo’n koor
Haha echt he, ik zou dan gewoon een dagje vrij nemen joh heb niet gezien of er iemand in zat trouwens, was al te verbaasd dat ik een trein zag
Dat dus… Maar ik heb er nu vrede mee dat ik het blijkbaar niet kan bijhouden om welke reden dan ook.
Ik moet zo een extra ding gaan doen op werk (onbetaald) en ik heb er zo geen zin in. Ik tel echt de dagen af tot dat ik ontslag kan nemen.
Vet trots op mezelf… keuken, toilet, badkamer, woonkamer, slaapkamer gepoetst, bed opgemaakt, was opgevouwen. Alleen nog even stofzuigen en ik ben klaaaaar.
En dat voor iemand die onredelijk dramatisch gaat doen als haar vriend vraagt of ze even wil stofzuigen.
Ja ik vind t echt sneu!
Ik had een vraag voor de NS over een abo (ja net vandaag haha), duurde een uur voordat ik reactie kreeg. Arme mensen die nu moeten werken! Zullen wel een heleboel shit over zich heen krijgen terwijl de klantenservice er niks aan kan doen.
Ik had beloofd een essay na te kijken op oa MLA bronvermelding maar die persoon heeft gewoon allerlei soorten bronnen gekopieerd en in haar bronnenlijst geplakt. Dus niet eens moeite gedaan om het 1 zelfde stijl te krijgen maar gewoon MLA, APA en Chicago door elkaar en dan ook nog eens heel veel fout of een oude vorm ervan. Nooooo.
Ik las dat er 1 of 2 keer per uur een sprintertje van en naar Schiphol rijdt ivm veiligheid ofzo? Zou dat het kunnen zijn.
Nog even voor de zekerheid, als ik 600 euro overmaak en mijn vriend gewoon 850 euro, dan klopt het?
Ik krijg vanavond therapie (EMDR) en ik zie nu op tegen de gekke hoofdpijn die ik morgen zal hebben.
Godverdomme wat een kutdag, het ene probleem achter het andere en we zijn nog niet eens over de helft van de dag
Haha ik breek mijn hoofd ook altijd over dit soort dingen. Ik zou in jouw situatie mijn vriend gewoon vragen om me 125 euro over te maken van zijn eigen rekening naar mijn eigen rekening, meteen opgelost
Haha ja klopt. Je kan het ook zo zien. Als jij en je vriend al allebei 850 hadden overgemaakt en jij betaalt die 250,- zou je ook het hele bedrag van de gezamenlijke rekening halen en naar jezelf overmaken.
Nee dat niet! Gewoon een stoptrein richting het zuiden
Thanks voor je reactie . Je hebt ook helemaal gelijk. Aankomend weekend ben ik op Best Kept Secret en heb donderdag (door Hemelvaart) en vrijdag en maandag vrij. En zit nu ook sinds gisteren ziek thuis, dus deze week sowieso wel wat uit kunnen rusten. Morgen heb ik opleidingsdag maar daar haal ik ook wel weer energie uit, dus probeer het deze week even zo te balanceren. Een festival is niet echt rustig aan maar wel iets waar ik elke zomer weer naar uitkijk omdat ik er wel heel erg van geniet, dus hoop dat ik daardoor al een beetje kan opladen!
En in de rest vh land zijn er geen toeristen?
Ondanks de staking rijden er vandaag tóch enkele treinen rond over het Nederlandse spoor. Maar op de machinist na zijn ze helemaal leeg. Ze worden ingezet voor zogeheten roestrijritten. Als sporen niet minimaal één keer per 24 uur worden bereden, kunnen problemen ontstaan door roestvorming. Daarom heeft de NS met de vakbonden afgesproken om wel te roestrijden.
Denk het niet!
Waaah dit weekend word het echt heerlijk weer! Nu maar vast bedenken wat ik ga doen.
Ik ben op weg naar werk zeiknat geregent op de fiets en ik kan nu al niet wachten tot ik vanavond lekker kan douchen, droge kleding en warme sokken aan! Niets ergers dan kletsnatte sokken en schoenen. Ik heb al besloten dat ik straks een reep Tony’s haal om mee op de bank te ploffen haha.