Wat je even kwijt wilt #22

Nee dat niet! Gewoon een stoptrein richting het zuiden

1 like

Thanks voor je reactie :two_hearts:. Je hebt ook helemaal gelijk. Aankomend weekend ben ik op Best Kept Secret en heb donderdag (door Hemelvaart) en vrijdag en maandag vrij. En zit nu ook sinds gisteren ziek thuis, dus deze week sowieso wel wat uit kunnen rusten. Morgen heb ik opleidingsdag maar daar haal ik ook wel weer energie uit, dus probeer het deze week even zo te balanceren. Een festival is niet echt rustig aan maar wel iets waar ik elke zomer weer naar uitkijk omdat ik er wel heel erg van geniet, dus hoop dat ik daardoor al een beetje kan opladen!

1 like

En in de rest vh land zijn er geen toeristen?

2 likes

Ondanks de staking rijden er vandaag tóch enkele treinen rond over het Nederlandse spoor. Maar op de machinist na zijn ze helemaal leeg. Ze worden ingezet voor zogeheten roestrijritten. Als sporen niet minimaal één keer per 24 uur worden bereden, kunnen problemen ontstaan door roestvorming. Daarom heeft de NS met de vakbonden afgesproken om wel te roestrijden.

Denk het niet!

10 likes

Waaah dit weekend word het echt heerlijk weer! Nu maar vast bedenken wat ik ga doen.

1 like

Ik ben op weg naar werk zeiknat geregent op de fiets en ik kan nu al niet wachten tot ik vanavond lekker kan douchen, droge kleding en warme sokken aan! Niets ergers dan kletsnatte sokken en schoenen. Ik heb al besloten dat ik straks een reep Tony’s haal om mee op de bank te ploffen haha.

4 likes

Er wordt vandaag een pakketje bezorgd met DPD en omdat ik alleen maar negatieve dingen over hen heb gehoord, ben ik nu al voorbereid dat het helemaal fout gaat. Terwijl ik zelfs gewoon thuis ben want OV-staking.

Fijn, de beveiligers gaan morgen staken. Dat gaan ze doen op het moment dat ik altijd aan kom en door de poort moet. Ik denk dat ik morgen dus ook last heb van stakers :frowning:

Ik vind DPD heel chill altijd! Je kunt ze precies volgen en ze komen altijd binnen de twee uur dat ze zeggen

DHL is de hel.

3 likes

Ooh, dat klinkt goed. Het is ook heel goed mogelijk dat ik in de war ben met DHL.

Bij DPD?
Ik kan niet tot op de locatie zien, hoe doe ik dat dan? Ben wel benieuwd waar de auto inmiddels is.

ik heb al jaren alleen maar hele goede ervaringen met dpd! altijd op tijd bezorgd en verder nooit problemen gehad.

edit: gister nog een pakket uit het buitenland ontvangen, is woensdag verstuurd. zou tussen 12u en 16u bezorgd worden en net voor 13u was het er al!

1 like

Echt zo niet blij met de roosters die de nieuwe manager heeft gemaakt. De rest van het team ook niet, iedereen klaagt erover, dus dat wordt nog wat op de komende werkbespreking. Ze heeft me heel juni op alle fucking zaterdagen de hele dag gezet, ja doeeeei not gonna happen :wave:t4: Zet lekker alle jonge mensen / mensen die naar school gaan op zaterdag, ik werk doordeweeks al meer dan genoeg.

Hoe gaat het bij iedereen met thuiswerken? Mijn hoofdpijn is inmiddels gelukkig weer draaglijk. En ik heb mijn definitieve aanslag van de belasting ontvangen :smiley:

2 likes

SLECHT! Mijn spanningsboog is zo klein (laag?).

Echt hoor. Ik ga donderdag nog wel wat uurtjes inhalen…

3 likes

Nou ik zit op kantoor en heb gewoon eigenlijk nog niks gedaan XD
Er komt vandaag gewoon niks uit mijn vingers.

5 likes

Natuurlijk moet ik nu naar de WC maar zit inmiddels ook in het tijdvak van het pakketje dus gegarandeerd dat er dan aangebeld wordt.

1 like

Ik ben er wel klaar mee, maar werk echt op half tempo voor mn gevoel. Zit toch liever in het ritme van naar kantoor gaan etc!

2 likes

Ik heb iets besteld op internet met mijn voornaam en mijn vriends achternaam en eerder wilde ik echt zijn achternaam niet want beetje “gekke” naam (in het straatje van Jantje Pies, Jantje Kont, Jantje Tiet zeg maar). Maar nu staat het zo zwart op wit en staat het best leuk eigenlijk, haha. Misschien dat ik dan volgend jaar toch zijn naam maar aanneem (en mijn eigen achternaam er bij).

2 likes

Wel goed eigenlijk. Had expres weinig vergaderingen gepland zodat ik vandaag ‘echt’ kan werken en dat gaat best goed!

Alleen snack ik altijd zoveel meer als ik thuiswerk haha.

1 like