Er is net iemand achterop mn auto geknald, gelukkig bij een stoplicht maar ik ben me helemaal kapot geschrokken en nog steeds een beetje in paniek erdoor. Ik tril er helemaal van, net kon ik heel kalm praten tegen degene die tegen me aan reed en nummers uitgewisseld en kenteken opgeschreven enzo maar ik ben zo geschrokken, alsof het nu pas binnenkomt.
Jeetje, heftig! Hopelijk is het gewoon goedaardig en niets ergers.
Ik mocht weer 3 uur eerder weg van werk, heeft mijn dag zoveel draaglijker gemaakt Nu het hele weekend alleen thuis… voel me nu al eenzaam. Hoop dat ik vriend nog zie maar die is druk bezig voor school
Dit heb ik ook gehad! Heel erg schrikken, hopelijk is alles goed met je.
Woah ik kom er net achter dat de Appie to go op Utrecht Centraal losse lolly’s verkoopt? Voor 30 cent? Beste ontdekking van de maand.
gisteren na lang wikken en wegen een tweede gaatje laten schieten, pijn viel zo mee en ik vond het zo mooi dat ik vandaag ook maar gelijk een derde gaatje heb laten schieten
(stiekem wel alle winkels afgegaan omdat de meeste geen 3e gaatje wilde schieten en uiteindelijk bij de claire’s laten schieten maar ze zitten erin en heb er totaaal geen pijn aan
)
Jouw vriend eet kiwis met schil hij mot zn muil houden hehehe
hoezo kunnen ze niet schieten? vanwege kraakbeen? ik merkte dat ze bij de claire’s echt super makkelijk waren, de verkoopster zij dat er nog makkelijk een vierde bij zou kunnen als ik zou willen. terwijl de andere winkels terughoudend waren vanwege dat ik net een tweede had of vanwege kraakbeen (terwijl mijn kraakbeen hoger pas begint).
hahaha nooit te oud voor gaatjes! love een goede earparty! mijn vriend appte ook gelijk ‘het is wel genoeg nu toch?’
Hahaha I wish was het maar zo’n feest.
Ik heb mn helix 100 jaar geleden bij claires laten schieten. Is dit jaar ineens dicht gegroeit maar ging prima nooit problemen mee gehad.
ik hoef nu geen “KRAAKBEEN SCHIETEN IS KEI SLECHT VOOR JEE OMGG DAT JE NOG LEEFT” gedoe want dat weet ik .
Mijn vriend is de hele avond de hort op. Heb dus allemaal eten in huis gehaald dat hij niet lekker vindt. Tijd om me tonnetje vol te schransen
@Krabsalade aah ja dan snap ik het wel, maar je zou als je niet naar een piercer wil het iig nog bij de claires proberen! bij de lucardi hier (in den bosch) mogen ze vanaf juli blijkbaar ook schieten in kraakbeen, als je gaatje een twijfelgeval is zou dat anders ook nog een optie zijn. Of een actie van een piercer afwachten, want de pijn van piercen vond ik ook enorm meevallen! heb er een halverwege mijn oor een na 2 weken had ik al nergens meer last van . maar dat is natuurlijk voor iedereen anders haha
@anon39978576 Ik vond haar ook heel ‘kundig’ ofzo, ze legde alles goed uit. werkte hygiënisch, netjes en rustig. maakte alles ook netjes schoon, zorgde dat mijn haren weg waren, zette to 5x toe nieuwe stipjes zodat ze recht zaten. zooo’n verschil met waar ik gisteren was, was ook netjes ofzo maar er werd niks schoongemaakt of uitgelegd. gewoon hup zitten hakkie tjakkie en bam oorbel in je oor. Ik had het eerder andersom verwacht en dat het bij de claire’s een beetje half werk zou zijn ofzo
Jaa ze zijn heel goed haha. Ik kreeg toen ook een mega fles verzorg spul erbij en idd hele uitleg. Ze had hem ook speciaal zo “gezet” dat ik er niet op zou liggen enzo. Heel netjes idd.
Ik wil net beginnen aan m’n gerecht, zie ik dat de champignons beschimmeld zijn… Echt met witte pluisharen en ze zijn helemaal vochtig
Nu ga ik een pizza bestellen en dan morgen het gerecht maken met nieuwe champignons…
Ik ging net wat zomerkleren passen voor dit weekend (haha). Nu heb ik een nieuw jurkje en ik dacht: “Oh die is wel leuk.” Maar hij is meer sexy dan zomers. Dusja nu heb ik leuk allemaal foto’s gemaakt (voor wie ook?) maar waarschijnlijk trek ik hem dan toch niet aan dit weekend
@Krabsalade hier is trouwens de video in kwestie
Matthias vanaf 1:37 waar mijn vriend dus ook die opmerking maakte hahaha
De kans dat het iets anders is, is idd zo veel groter. Wanneer heb je de echo?
Ik duim voor je! Je mag je ook altijd pb’en als je wilt♡
Mijn huis is echt een bende. Moet zo toch maar even opruimen want krijg morgenvroeg bezoek.
3 jurkjes en 2 shirts gekocht, had niks nodig. Omg!
Film was echt zooo leuk!! Jullie hebben geen woord te veel gezegd!
@iedereen ga naar Aladdin!!!