Wat je even kwijt wilt #22

Mijn hoofd maakte hier “en anders schiet ik hem in mijn lul” van. Ik ga me even schamen in een hoekje

8 likes

Oh heftig! Ja moest er even van bijkomen omdat het zo snel ging, alsof ik even de puzzel in mn hoofd goed moest krijgen. Maar ik ben nu weer rustig en oké.

1 like

Hahaha ja zo’n zelfschietding. Leek me best geinig als je dat even voor ons op FF ging vloggen.

(Trouwens die dingen zijn echt top, voelt er oprecht niks van)

1 like

durf jij dit :O? ik heb ze al zo vaak voorbij zien komen maar ben echt te pussy voor dit :see_no_evil:

Haha ja heb zo al 8 oorbellen in m’n oor geschoten met die dingen.

(En ook 8 stuks bij anderen)

Edit: ik ben een soort aliexpress-juwelier.

20 likes

Hahaha help, ik zit in de bus in m’n hometown en de chauffeur is vet leuk. De bus stond al op het perron zonder chauffeur erin dus iedereen zat al, komt hij (2 minuten nadat hij had moeten vertrekken) die bus in gestapt en roept keihard ‘welkom in de bus allemaal!’ Net zat hij hele verhalen over z’n schoonouders te vertellen tegen iemand die voorin zat en hij begroet iedereen die instapt superenthousiast met dingen als ‘goeie outfit!’. Hahaha terwijl ik dit typt zit een kind een beetje te klieren en roept hij door de intercom ‘heee wel lief zijn voor mama he’. Vermaak me kostelijk, bijna jammer dat ik er zo uit moet.

39 likes

aah hoe cool! maar ook in kraakbeen enzo? en dat is nooit fout gegaan? want ik zou zo bang zijn dat het dik gaat ontsteken of scheef gaat ofzo haha
Ik ben gelukkig even blij met hoe het nu bij mij is en kan niet wachten om allemaal oorbellen te gaan wisselen :smiley:

Door al die posts hierboven over oorbellen enzo laten schieten, begint het bij mij te kriebelen om nog een piercing in mijn oor te nemen en een tweede neuspiercing :joy: Ik heb mijn neuspiercing toevallig net een jaar (oké, daarvoor ook 1 gehad, maar die was dichtgegroeid).

@Dazed Ik hou van zulke buschauffeurs <3

1 like

Haha nee kraakbeen leek me niet zo verstandig, maar wel mijn 5e gaatje en twijfel nog steeds of die door kraakbeen is gegaan of niet. Maargoed, ook die is goed gegaan en mijn oor leeft nog. Maar jaa oorbellen wisselen tot een mooie earparty is echt leuk haha

1 like

Oei oei oei ik krijg zojyist een mail van Sephora met mn beuty point. Ik voel me net Mascha…

1 like

Aaah haha, zo leuk dit! Echt respect dat er nog mensen zoals hij zijn. Hier in de stad reed ook eens zo’n chauffeur. Iedereen begroeten door de intercom en tegen iedereen die instapte maakte hij ook een compliment. En dat ging van; mooie jas tot mooie glimlach en wat zit je haar leuk. Toen stapte ik uit en ging ik naar een date (vakantieliefde hahaha) en zei hij tegen me; pas goed op jezelf hè. Ok lang verhaal dit, maar was toen wel mooi passend bij de context. Alsof hij het doorzag haha. Zulke mensen kunnen iig je dag maken. Geniet nog van je ritje!

5 likes

Alsof het kaartjes voor justin bieber zijn hahah wow. Moet je daar echt om 00:00 voor klaarzitten omdat het anders uitverkocht is? Dat Is toch niet normaal.

1 like

pff ben al 3 dagen zo ontzettend veel aan het hoesten. Mn keel voelt vreselijk en mn ribben beginnen het ook te voelen. Heb al trachitol en strepsils geprobeerd, maar dat werkt natuurlijk niet, geldklopperij. Veel thee met honing aan het drinken, maar dat werkt ook maar kort. Iemand nog een ultieme tip? Ik word echt helemaal gek!

Is het slijmhoest? Dan hoestdrank halen met broomhexine erin, of hoesttabletten van het Kruidvat merk (is ook broomhexine)
Is het droge kriebelhoest? Dan hoestdrank halen met noscapine

Die stepsil pilletjes etc werken bij mij ook niet, en die zijn puur om je keel(pijn) iets te verlichten, je hoest gaat er niet minder van worden

Ik voel een nieuwe titel aankomen :innocent::innocent:
@lula

2 likes

Ik drink een whiskey cola en voel me nu intens gelukkig. En ik luister naar kromestar. Wordt hier wel een beetje sentimenteel van. Alsof ik weer 20 ben.

4 likes

Bij een bepaalde webshop moest ik €8,50 verzendkosten betalen. En als ik het op zaterdag geleverd wilde krijgen dan kostte het €11 (ondertussen wel adverteren met “voor 14.30 besteld? De volgende dag in huis!”). Ik heb vandaag de bestelling geplaatst en gekozen voor de levering op maandag. En nu krijg ik een mail van ze dat het morgen al bezorgen. Okeeeee?

Sneu voor de mensen die dus wel bewust voor de zaterdaglevering kiezen en extra betalen.

(Het gaat om een webshop die dozen verkoopt waar je je spullen mee kunt verhuizen).

Oeps ik heb een zeeman outfit gekocht. Waarom

6 likes

Daar was ik al bang voor inderdaad. Liters water gaan er al doorheen haha dus ben bang dat het een kwestie van uitzitten is. Waterijsjes helpen ook merk ik nu :+1:

1 like

Probeerde alleen te helpen… bij mij helpen bepaalde soorten hoestdrank namelijk wel.

2 likes