Wat je even kwijt wilt #22

Waarom word ik ineens doodgegooid met die oranje leeuwinnen

3 likes

Ik heb vandaag 9 uur in de bieb gezeten :fearful: ff complimentje voor mezelf
zoooo chill dat m’n werk een collectieve vrije dag had, voelt echt alsof het vandaag zaterdag was maar dat is het morgen pas!!! (duh)

23 likes

Goed bezig!

1 like

Ik kijk It Takes 2 terug en die Jan Joost grijpt echt elke gelegenheid aan om te zeggen hoe lang hij is en refereert steeds naar zichzelf als giraf? Wij zien ook dat je lang bent hoor en zo heel boeiend is dat niet ok bai

1 like

@keekie heeft daar gister ofzo een oorbel mee geschoten en dat gevlogt

2 likes

Vanwege de kracht van dit forum.

M’n kamer ruikt echt fantastisch lekker naar zoete kers :heart_eyes::cherries:

4 likes

@keekie Kan ik dat nog ergens zien :scream:?

1 like

Eigenlijk mega chill dat ze zoveel aandacht krijgen.

Er was vanavond een schietpartij in Amsterdam in een straat waar ik letterlijk een uur eerder nog liep. Zo komt het WEL HEEL DICHTBIJ

2 likes

Haha mijn ouders hebben ook ongeveer die lengte. Mensen zijn nog steeds onder de indruk van hoe lang mijn vader Is, ik zie het niet meer.

1 like

Hij is er al af zie ik. Als je me gaat volgen dan stuur ik het wel even door. theelicht

Ik wil een foto in ondergoed op instagram zetten onder het mom van bodypositivity maar ik durf niet zo goed

Ben je trots op de foto?

Ja is kei mooi

4 likes

Dan moet je het doen. Mensen hebben namelijk altijd wat te oordelen.

3 likes

Ik heb t even aan twee vriendinnen gevraagd hahaha

Heb je een verzoek gestuurd! :blush:

1 like

Een vriendin vroeg voor een meisje die ik ook ken waar ik m’n tattoo had laten zetten, want zij wil dezelfde die ik heb.
Dus ik heb gezegd waar ik hem heb laten zetten en nu gaat zij hem binnenkort ook zetten. Maar eigenlijk vind ik het helemaal niet leuk en ook omdat ik dat meisje niet mag. Hahaha lekker kinderachtig ben ik :grin:. M’n tattoo heb ik ook van Pinterest maar dan wel iets aangepast…

3 likes

Oprecht: ik zou uitkijken, omdat een toekomstige werkgever het te zien zou kunnen krijgen. Maar als je het doet, like ik het!

3 likes

Je,us wat een achterlijk groot licht hoe nachtblind zijn die mensen.

1 like