Wat je even kwijt wilt #22

@keekie Kan ik dat nog ergens zien :scream:?

1 like

Eigenlijk mega chill dat ze zoveel aandacht krijgen.

Er was vanavond een schietpartij in Amsterdam in een straat waar ik letterlijk een uur eerder nog liep. Zo komt het WEL HEEL DICHTBIJ

2 likes

Haha mijn ouders hebben ook ongeveer die lengte. Mensen zijn nog steeds onder de indruk van hoe lang mijn vader Is, ik zie het niet meer.

1 like

Hij is er al af zie ik. Als je me gaat volgen dan stuur ik het wel even door. theelicht

Ik wil een foto in ondergoed op instagram zetten onder het mom van bodypositivity maar ik durf niet zo goed

Ben je trots op de foto?

Ja is kei mooi

4 likes

Dan moet je het doen. Mensen hebben namelijk altijd wat te oordelen.

3 likes

Ik heb t even aan twee vriendinnen gevraagd hahaha

Heb je een verzoek gestuurd! :blush:

1 like

Een vriendin vroeg voor een meisje die ik ook ken waar ik m’n tattoo had laten zetten, want zij wil dezelfde die ik heb.
Dus ik heb gezegd waar ik hem heb laten zetten en nu gaat zij hem binnenkort ook zetten. Maar eigenlijk vind ik het helemaal niet leuk en ook omdat ik dat meisje niet mag. Hahaha lekker kinderachtig ben ik :grin:. M’n tattoo heb ik ook van Pinterest maar dan wel iets aangepast…

3 likes

Oprecht: ik zou uitkijken, omdat een toekomstige werkgever het te zien zou kunnen krijgen. Maar als je het doet, like ik het!

3 likes

Je,us wat een achterlijk groot licht hoe nachtblind zijn die mensen.

1 like

wat een fijne ontwikkeling
vroeger konden wij ook bijna nooit mee naar schoolreisjes omdat mijn ouders daar het geld niet voor hadden. kwam de directeur ook altijd de klas binnen en alleen al als hij voor de deur stond kwam er al schaamte in mij naar boven omdat ik al wist wat hij zou komen vragen, waar iedereen bij was :cry:

12 likes

Het ging qua kut voelen wegens het verbreken van contact met mijn ex best goed, maar nu heb ik hem gezien met uitgaan en val ik een beetje in een put😔 stomme kleine dingen herinneren me opeens aan hem en als ik denk aan dat hij misschien met iemand anders zou kunnen gaan vind ik dat heel kut. Denk dat ik maar even wat goede breakup nummers moet luisteren want ik wéét dat ik beter af ben zonder hem in mijn leven

2 likes

Wat erg😭

Echt blij met deze ontwikkeling, al vind ik het best laat? Zo sneu.

Ja daarom ook! Maar ja zat andere meiden in mijn timeline zetten super veel bikini en badpakfoto’s online en dan denk ik ja hoe is dat anders

1 like

Hahahaha ik zou een bril over de schutting gooien “Hier voor de hond ken die zien waar die kakt”

2 likes

Mijn vader is over de 2 meter en zijn broer en onze oude buurman ook, in mijn kinderbrein waren dus automatisch ook alle mannen zo lang en nu als volwassen vrouw vind ik alle mannen klein, ook al zijn ze ruim boven het Nederlands gemiddelde. Ik beschrijf mijn vriend altijd als ‘niet zo lang’, maar hij is 10cm langer dan gemiddeld in Nederland :sweat:

2 likes

Mijn moeder viel op lange mannen maar dat is niet echt tot uiting gekomen bij Mijn vader. Hij is geen midget maar geen Nederlandse man dus dan ben je al snel midget by comparison. Als ik hoge hakken aan heb ben ik langer dan Mn vader en dat vind ik heel prettig als ik een punt wil maken. Net dat stukje overwicht op basis van lengte. Soms kan ik hem dan ook denigrerend op zijn hoofd kloppen, dat is helemaal mooi. Maar dan moet ik hem wel in houdgreep hebben voor hij de intentie doorheeft

18 likes