Wat je even kwijt wilt #22

Me, and i look cute in it!

5 likes

Hoe mute ik ook al weer iemand story op insta.

Story lang ingedrukt houden.

Is er een Funda-achtige site voor de Noordpool?
Crisis mensen, 1 dag boven de 20 graden en ik lig helemaal in puin. Gister een dagje markt gedraaid en ik was al vanaf het begin van de dag misselijk en sloom. De rest van de avond was ik niks meer waard en had ik echt rillingen alsof ik een zonnesteek heb. Terwijl ik niet eens in de blote zon sta de hele dag. Fuck dit!

Lichtpuntje: m’n Franse buurmeisje kwam terug uit Frankrijk met deze snoepjes:

Met dennenboomsmaak! Toen m’n moeder nog leefde gingen we elke zomer 2 weken chillen in Bretagne en alleen maar oesters eten etc. Deze namen we standaard mee naar huis en zijn echt jeugdsentiment. Heerlie.

9 likes

Vandaag een dagje afgesproken met mn vriendinnen. :heart_eyes:

Zusje is gisterenavond naar huis gegaan, was echt supergezellig. Had echt vakantiegevoel een paar dagen :smile:

4 likes

Vanmiddag moet ik op een verjaardag waar ik niet veel zin in heb, maar ze wonen bij het strand dus daarna lekker naar het strand :sun_with_face::sunglasses:

Ik heb een tube zonnebrandcrème die ik vorig jaar heb gekocht, maar ik weet niet of ik hem heb gebruikt. Zonnebrand is toch maar een jaar houdbaar ofzo? Zou die crème nog kunnen? Hij was echt super duur dus wil hem niet zomaar weg doen :grimacing:

Ahh oke het was inderdaad 50 dus dan zit ik nog wel semi-safe. Dankjewel!

@Khoshekh @Koekhuisjes dat werkt dus allebei niet bij deze? Ik snap er niks van.

Nog maar drie dagen en dan heb ik voor het eerst in maanden (ik denk augustus wtf) 5 dagen echt vrij!!!

8 likes

Ik ben net wakker en kom er achter dat mn vriend al sinds 6u de keuken etc aan het poetsen is

:tipping_hand_woman:

14 likes

Hooikoorts is een bitch

2 likes

Ja vind ik ook hoor… Ik kan het echt slecht aanzien. Sowieso als ik iemand gewoon knockout in het gras zie liggen ergens kan ik daar niet rustig bij in de buurt blijven staan, ook al is er al ambulance bij enzo, maar dat zie ik hier wel zo vaak. En dan is het zes uur 's avonds en lopen er ook gewoon kinderen nog rond…

Kan ik me helemaal voorstellen! Dacht alleen hier een discussie te zien een tijd terug dat mensen nooit iemand zo’n broekje zagen dragen terwijl ze zoveel in webshops staan, maar ik zag er gisteren dus heeeeel veel.

3 likes

Dit kan niet op Android. Of niet op mijn telefoon. Maar heb t nu voor elkaar, bij een nieuw story bovenin lang drukken en dan dempen

1 like

Zou ik ook niet leuk vinden, hoor. Bij mij wilde iemand hetzelfde lettertype als ik heb bij mijn tekst tatoeages (had ze gezien op de insta van de tatoeëerder), maar hij zette nooit hetzelfde lettertype enzo, zei ie.

@Dommel klinkt heel herkenbaar :frowning:

1 like

Vind ik inderdaad ook altijd zo heftig. In Amsterdam herken je Britse toeristen ook altijd metéén

M’n vriend kan me over een paar dagen niet ophalen met de auto van het vliegveld als ik terugkom na een paar dagen weg. Moet dan dus met de trein (40 min.) en ben meer teleurgesteld hierdoor dan zou moeten. Ben echt een lui, makkelijk persoon geworden.

M’n man heeft straks een vrijgezellenfeest waardoor ik heel de dag alleen ben met de kinderen en het avond ritueel in m’n eentje moet doen en ik heb er zó geen energie voor dat ik bloed chagrijnig ben :see_no_evil:

Er wordt tosti voor me gemaakt mjum :hugs:

1 like

Ik zou dat ook niet doen, maar ik ben een pussy.

1 like