Wat je even kwijt wilt #22

Hooikoorts is een bitch

2 likes

Ja vind ik ook hoor… Ik kan het echt slecht aanzien. Sowieso als ik iemand gewoon knockout in het gras zie liggen ergens kan ik daar niet rustig bij in de buurt blijven staan, ook al is er al ambulance bij enzo, maar dat zie ik hier wel zo vaak. En dan is het zes uur 's avonds en lopen er ook gewoon kinderen nog rond…

Kan ik me helemaal voorstellen! Dacht alleen hier een discussie te zien een tijd terug dat mensen nooit iemand zo’n broekje zagen dragen terwijl ze zoveel in webshops staan, maar ik zag er gisteren dus heeeeel veel.

3 likes

Dit kan niet op Android. Of niet op mijn telefoon. Maar heb t nu voor elkaar, bij een nieuw story bovenin lang drukken en dan dempen

1 like

Zou ik ook niet leuk vinden, hoor. Bij mij wilde iemand hetzelfde lettertype als ik heb bij mijn tekst tatoeages (had ze gezien op de insta van de tatoeëerder), maar hij zette nooit hetzelfde lettertype enzo, zei ie.

@Dommel klinkt heel herkenbaar :frowning:

1 like

Vind ik inderdaad ook altijd zo heftig. In Amsterdam herken je Britse toeristen ook altijd metéén

M’n vriend kan me over een paar dagen niet ophalen met de auto van het vliegveld als ik terugkom na een paar dagen weg. Moet dan dus met de trein (40 min.) en ben meer teleurgesteld hierdoor dan zou moeten. Ben echt een lui, makkelijk persoon geworden.

M’n man heeft straks een vrijgezellenfeest waardoor ik heel de dag alleen ben met de kinderen en het avond ritueel in m’n eentje moet doen en ik heb er zó geen energie voor dat ik bloed chagrijnig ben :see_no_evil:

Er wordt tosti voor me gemaakt mjum :hugs:

1 like

Ik zou dat ook niet doen, maar ik ben een pussy.

1 like

Ik ben aan het wachten tot de action open gaat zodat ik een zwembadje kan halen voor op het balkon :sunglasses: Hoop wel echt dat ze ze nog hebben. Ook weer een beetje dom dat ik dat nu pas bedenk maar oké.

1 like

heb net echt een meeeeeeegabestelling gedaan bij nextdirect en kan 'm dinsdag al ophalen stond er? Dat is wel snel, zou wel ideaal zijn want ga vrijdag op vakantie dus wil nog wel nieuwe shit

1 like

Ik hou zelf niet zo van zonnen, maar in ‘mijn’ park liggen mensen best vaak in bikini! Ik kijk er zelf nooit raar van op en ik heb ook nooit het idee dat andere mensen dat doen. Misschien helpt dat :slight_smile:

1 like

Vanmiddag zweten op een babyborrel. Beter is er veel wijn.

Ik zie dat hier in het park wel veel, in bikini met een boekje. Anders ga je in de buurt van anderen in bikini liggen, die zullen er vast wel zijn met dit weer!

1 like

Klopt. Toen ik daar woonde was het ook echt een cultureshock. Dat gezuip daar is zo heftig. Echt meiden die als een soort neergeschoten hert naar de dichtsbijzijnde bushalte aan het strompelen zijn. En gasten die om je heen aan het matten en aan het kotsen waren. Ik weet niet het was wel echt een goed nachtleven altijd daar, maar aan de andere kant voelde ik me er ook heel vaak ongemakkelijk bij zoals jij zegt. Ze gaan gewoon net dat stukje te ver.

3 likes

Ik vond dit pas ongemakkelijk toen ik een keer in m’n eentje topless aan het zonnen was in het park en er een vriendin bij kwam zitten die een lange broek en driekwartmouwen aan had haha.

4 likes

Ik heb echt veel zin om een fietstocht te maken dalijk. Ben benieuwd hoe het buiten aanvoelt qua temperatuur.

2 likes

Ja het is echt niet normaal! De pub culture is idd heel anders haha. Een biertje bij de wetherspoons drinken met een paar kippenvleugeltjes is heeeel anders dan s’avonds stappen daar :joy: De kleding van die engelse meiden vond ik idd ook een beetje shocking. Ze moeten gewoon dragen wat ze willen hoor, maar ik was er gewoon totaal niet aan gewend haha dat zie je hier gewoon niet op dezelfde manier. Ook vind ik de jongens daar best wel… ja niet oversekst per se, maar ik werd daar echt iedere seconde bijna wel door een of andere sleezy jongen aangesproken haha, maar dat komt denk ik ook omdat ze zo lam zijn allemaal haha. Dat heb je in Nederland toch echt een stuk minder vind ik.

1 like

Net lekker de hele ochtend gefietst. Straks even lekker i de zon in de tuin werken. Livin the 60+ life.

11 likes