Wat je even kwijt wilt #22

Haha hier is het JUIST ook wetherspoons waar ik echt de meest verschrikkelijke taferelen zie elke keer als het laat wordt.
Moet zeggen dat ik het nachtleven hier niet heel leuk vind, ik woon natuurlijk ook in een vrij kleine stad, en als ik uit ga dan ga ik vaak echt vooral om te dansen en voor de muziek, maar hier is echt alleen maar shitmuziek haha.

1 like

Gisteren was er ook weer lekker een gebeurtenis om mijn fobie te fuelen. Er waren wat klanten, en ineens hoor ik gepiep en gesis en zie ik die klanten keihard schreeuwend wegrennen terwijl ze roepen:’ OMG EEN MUIS OF RAT!’. Dus ik kijk een beetje dat hoekje in en ik zie niks, dus we lieten het maar gaan. Gooit mijn collega iets in de prullenbak, zegt ie:’ Omg dat beest zit in de prullenbak!’. Dus een andere collega gaat kijken, hoor je dat beest sissen en blere joh in die prullenbak, hard!’. Dus wij roepen onze andere collega erbij die altijd al dat soort kutklusjes moet opknappen :joy: De bijnaam die ik aan hem geef is dan ook :’ De rattenvanger van Vlaardingen’, (daar woonde hij vroeger haha), en toen pakte hij die prullenbak op, zo je hoorde dat beest sissen jonge, blijkbaar had ie zijn pootjes ook helemaal uitgestrekt en was ie helemaal klaar om aan te vallen. Zegt mijn zus nog:’ Moet jij hem ook zien?’ Mijn reactie was als volgt:

5 likes

Hahaha ja whetherspoons s’ avond is wel echt heeeel anders dan whetherspoons s’ nachts idd :joy: Mag ik vragen waar je zit? Ben ik best wel benieuwd naar, misschien ken ik het haha. De ergste taferelen die ik heb gezien speelden zich voor mij altijd af in Pryzm, hippodrome of Odeon haha. Ik heb wel echt de meest bizarre avonden in Engeland/uk gehad. Van alle plekken waar ik ben geweest was het nachtleven in Wales echt het leukst, die mensen zijn zo gestoord gewoon haha.

Ik zit in Cambridge!

2 likes

Ik heb met dit weer altijd enorme chocola en zuurkool cravings…

Cool! Studeer je daar? Schijnt wel leuk te zijn daar! Ben er zelf niet geweest helaas

Ik zit lekker in de tuin een poging tot studeren te doen en ik ben zo blij met m’n Chilly’s fles waarin mijn water gewoon lekker koud blijft ook al staat hij de hele tijd in de zon.
Dit zou zo een gesponsorde post op instagram kunnen zijn #infuencer

1 like

Ik ben dit dus ook aan het doen nu. Ben bij aflevering 3 van seizoen 8 nu :scream: moet van mezelf straks even naar buiten maar ik ga vandaag wel heel het seizoen afkijken. Vanaf morgen eindelijk weer een leven.

Beginnen met Chernobyl! :grin:

2 likes

Jaaaa :revolving_hearts: alleen jammer dat het een aflevering per week is. Kijk liever door

Ja soort van, doe een onderzoeksstage hier voor m’n studie!

1 like

Eigenlijk wil ik volgende week dus mijn thermosfles meenemen naar een festival, maar ik twijfel of ik die wel naar binnen krijg? Het is overigens niet van glas of iets. Bedoel dus op de camping overigens.

Ja, ik zou in dat geval voor de zekerheid regelmatig bijsmeren, en dan komt het wel goed! :smiley: Ben geen dermatoloog, maar ik ben erg bleek en verbrand alsnog niet met factor 50 van een jaar oud als ik goed blijf smeren (tenzij ik in 30 graden op het strand ga bakken misschien maar dat doe ik niet).

1 like

Ah wat een fijne dag. Mijn balkonnetje weer mooi gemaakt dus daar zit ik nu even lekker te chillen in de zon. En zometeen komt mijn vriend (het voelt nog steeds zo gek dat ik hem zo kan noemen :heart_eyes:) en daarna gaan we samen naar een feest van mijn familie en daar gaat hij voor het eerst mijn familie ontmoeten. Ik vind het spannennddddd.

14 likes

Ik zou die gok bij een Nederlands festival niet durven te nemen :’)

ik ook!

1 like

:stuck_out_tongue: Nou ja, ik ben 1 keer gecontroleerd toen ik de camping op ging, daarna nooit meer. Maar er staat alleen dat glas echt niet mag.

als je molecule 01 parfum hebt help me :two_hearts:

Oke gisteren op een festival liep iemand een paar keer voorbij en zij rook zoooo lekker dat ik dacht fuck it ik vraag het gewoon dus ik vroeg aan een random persoon op een festival welke parfum draag je en toen zei ze molecule
En ik dacht omg de forum trend die ik zeg maar compleet heb gemist

Maar ik wil hem dus ook, en nu heb ik de zoekfunctie gebruikt en zie ik dat mensen hem ook via dat DIY kitje kopen. Is het veel werk om het in elkaar te flansen? 20€ vs 75€ is wel een verschil
Of is er iemand die in deze trend is getrapt maar niet zo’n fan is als ik en haar flesje verkoopt hit me up

En alle andere ervaringen met deze geur welkom ik was echt flabbergasted door die geur hahaha sorry klinkt overdreven maar echt

1 like

Haha wat leuk. Ik heb niks inhoudelijks toe te voegen maar vind het echt jammer dat mijn ervaring met dat spul niet zo positief was, want zo veel mensen zijn er net zo enthousiast over als jij. Ik had zo’n kleine tester besteld bij een webshop (iemand van die site kwam ook meeposten op egf toen haha was echt een mooie forumtrend), maar bij mij rook het eerst naar papier en toen werd het opeens zo’n vieze oudevrouwengeur voor de rest van de dag :frowning: echt stom

Edit: misschien toch een inhoudelijke toevoeging: probeer eerst een tester want bij iedereen ruikt het anders

2 likes

Oké fietsen is te warm. Alleen maar open vlakten hier ook…