Wat je even kwijt wilt #22

Ik ben aan het wachten tot de action open gaat zodat ik een zwembadje kan halen voor op het balkon :sunglasses: Hoop wel echt dat ze ze nog hebben. Ook weer een beetje dom dat ik dat nu pas bedenk maar oké.

1 like

heb net echt een meeeeeeegabestelling gedaan bij nextdirect en kan 'm dinsdag al ophalen stond er? Dat is wel snel, zou wel ideaal zijn want ga vrijdag op vakantie dus wil nog wel nieuwe shit

1 like

Ik hou zelf niet zo van zonnen, maar in ‘mijn’ park liggen mensen best vaak in bikini! Ik kijk er zelf nooit raar van op en ik heb ook nooit het idee dat andere mensen dat doen. Misschien helpt dat :slight_smile:

1 like

Vanmiddag zweten op een babyborrel. Beter is er veel wijn.

Ik zie dat hier in het park wel veel, in bikini met een boekje. Anders ga je in de buurt van anderen in bikini liggen, die zullen er vast wel zijn met dit weer!

1 like

Klopt. Toen ik daar woonde was het ook echt een cultureshock. Dat gezuip daar is zo heftig. Echt meiden die als een soort neergeschoten hert naar de dichtsbijzijnde bushalte aan het strompelen zijn. En gasten die om je heen aan het matten en aan het kotsen waren. Ik weet niet het was wel echt een goed nachtleven altijd daar, maar aan de andere kant voelde ik me er ook heel vaak ongemakkelijk bij zoals jij zegt. Ze gaan gewoon net dat stukje te ver.

3 likes

Ik vond dit pas ongemakkelijk toen ik een keer in m’n eentje topless aan het zonnen was in het park en er een vriendin bij kwam zitten die een lange broek en driekwartmouwen aan had haha.

4 likes

Ik heb echt veel zin om een fietstocht te maken dalijk. Ben benieuwd hoe het buiten aanvoelt qua temperatuur.

2 likes

Ja het is echt niet normaal! De pub culture is idd heel anders haha. Een biertje bij de wetherspoons drinken met een paar kippenvleugeltjes is heeeel anders dan s’avonds stappen daar :joy: De kleding van die engelse meiden vond ik idd ook een beetje shocking. Ze moeten gewoon dragen wat ze willen hoor, maar ik was er gewoon totaal niet aan gewend haha dat zie je hier gewoon niet op dezelfde manier. Ook vind ik de jongens daar best wel… ja niet oversekst per se, maar ik werd daar echt iedere seconde bijna wel door een of andere sleezy jongen aangesproken haha, maar dat komt denk ik ook omdat ze zo lam zijn allemaal haha. Dat heb je in Nederland toch echt een stuk minder vind ik.

1 like

Net lekker de hele ochtend gefietst. Straks even lekker i de zon in de tuin werken. Livin the 60+ life.

11 likes

Haha hier is het JUIST ook wetherspoons waar ik echt de meest verschrikkelijke taferelen zie elke keer als het laat wordt.
Moet zeggen dat ik het nachtleven hier niet heel leuk vind, ik woon natuurlijk ook in een vrij kleine stad, en als ik uit ga dan ga ik vaak echt vooral om te dansen en voor de muziek, maar hier is echt alleen maar shitmuziek haha.

1 like

Gisteren was er ook weer lekker een gebeurtenis om mijn fobie te fuelen. Er waren wat klanten, en ineens hoor ik gepiep en gesis en zie ik die klanten keihard schreeuwend wegrennen terwijl ze roepen:’ OMG EEN MUIS OF RAT!’. Dus ik kijk een beetje dat hoekje in en ik zie niks, dus we lieten het maar gaan. Gooit mijn collega iets in de prullenbak, zegt ie:’ Omg dat beest zit in de prullenbak!’. Dus een andere collega gaat kijken, hoor je dat beest sissen en blere joh in die prullenbak, hard!’. Dus wij roepen onze andere collega erbij die altijd al dat soort kutklusjes moet opknappen :joy: De bijnaam die ik aan hem geef is dan ook :’ De rattenvanger van Vlaardingen’, (daar woonde hij vroeger haha), en toen pakte hij die prullenbak op, zo je hoorde dat beest sissen jonge, blijkbaar had ie zijn pootjes ook helemaal uitgestrekt en was ie helemaal klaar om aan te vallen. Zegt mijn zus nog:’ Moet jij hem ook zien?’ Mijn reactie was als volgt:

5 likes

Hahaha ja whetherspoons s’ avond is wel echt heeeel anders dan whetherspoons s’ nachts idd :joy: Mag ik vragen waar je zit? Ben ik best wel benieuwd naar, misschien ken ik het haha. De ergste taferelen die ik heb gezien speelden zich voor mij altijd af in Pryzm, hippodrome of Odeon haha. Ik heb wel echt de meest bizarre avonden in Engeland/uk gehad. Van alle plekken waar ik ben geweest was het nachtleven in Wales echt het leukst, die mensen zijn zo gestoord gewoon haha.

Ik zit in Cambridge!

2 likes

Ik heb met dit weer altijd enorme chocola en zuurkool cravings…

Cool! Studeer je daar? Schijnt wel leuk te zijn daar! Ben er zelf niet geweest helaas

Ik zit lekker in de tuin een poging tot studeren te doen en ik ben zo blij met m’n Chilly’s fles waarin mijn water gewoon lekker koud blijft ook al staat hij de hele tijd in de zon.
Dit zou zo een gesponsorde post op instagram kunnen zijn #infuencer

1 like

Ik ben dit dus ook aan het doen nu. Ben bij aflevering 3 van seizoen 8 nu :scream: moet van mezelf straks even naar buiten maar ik ga vandaag wel heel het seizoen afkijken. Vanaf morgen eindelijk weer een leven.

Beginnen met Chernobyl! :grin:

2 likes