Ik ga zo lekker buiten zitten met een goed boek in m’n loungezit en een koude Fanta lemon!
Ik heb molecule toen gekocht op bol.com en heb er letterlijk nooit een compliment over gehad, zelfs niet van mijn vriend
Het eerste wat mijn vriend zei toen ik molecule droeg: kan je een van je oude geurtjes weer dragen?
Ik ben vandaag in de tuin aan het relaxen in bikini.
Nou is mijn haar rood geverfd en heel droog dus zon is echt funest voor mijn haar.
Maar ik heb dus een hoedje, een gehaakte die je kan vouwen ( de rand)
Nu net dat hoedje opgezocht uit de kast, hele ding uit model
Dus nu zit ik semi-fabulous met een gaar hoedje in de tuin.
Zijn hier meiden bekend in de Toscane regio? Wat is leuker voor een dagje weg met hubby, Sienna of Florence? Zitten in een afgelegen villa met de familie en willen lekker een dagje weg
Ik probeerde net de voordeur open te doen met het knopje van mijn autosleutel. Dus ik ga nu maar lekker op de bank liggen en niks meer doen.
Ik had verwacht dat het hier graftakke warm zou worden zo hoog maar het is maar 22.5 graden en ik zit lekker comfortabel op de bank en ga pas rond zessen naar buiten want ik ga vanavond naar Alladin
Hey wat leuk, ik zit daar ook! Het uitgaan is echt vreselijk inderdaad, ik heb een keer gedanst in de Whetherspoons en dat was ook gelijk de laatste keer.
Ik ben mezelf lekker de hele dag thuis aan het opsluiten!
Ik kom er nu ook achter dat het in mijn huis (waar ik pas na afgelopen zomer ben gaan wonen) heel koel blijft Sowieso ben ik heel erg blij met mijn huisje, maar nu nog meer! In mijn vorige huis kon het echt bloedheet worden.
Siena! Florence is eigenlijk wel echt te groot en druk voor enkel een dagje, zou er zelf een heel opgejaagd gevoel van krijgen. Siena is een stuk kleiner en ook wel rustiger meestal, en minstens even mooi!
Agree!
Yessss ga het liefst elk jaar naar Toscane. Sienna is fijner, rustiger en mooier maar vind het toch altijd wel heel fijn om door Florence te lopen. Luca is ook wel erg leuk voor een middagje!
Omg vanavond weer BBQ-n. Twee avonden op rij.
Wat is het leukste qua terrasjes/winkelen etc? Wij zijn ernstige toeristen haha
Winkelen Florence! Sienna heeft ook wel, maar wel minder. Terrasjes bij allebei prima hoor
Echt? Chill, ik wil straks gaan terrassen met mn broertje maar ik was bang dat alles super druk zou zijn
Hahaha ergens snap ik hem wel (al is het niet terecht dat hij pislink wordt). Als mijn vriend bijvoorbeeld aan het schoonmaken of koken is, dan voel ik mij verplicht om ook iets te doen, terwijl dat niet van mij gevraagd word.
Ja dit heb ik ook wel. Al word ik dan eerder boos op mezelf, omdat hij dat andersom echt niet heeft en ik het dus ook niet zo zou moeten voelen
Waarschijnlijk een beetje oververhit . Nee dat is wel overdreven inderdaad hahah.
@Puzzelmeiske ja, ik word ook niet boos op mijn vriend dan. Maar ik bedoelde meer dat ik het gevoel van je dan verplicht voelen wel herken.