Jaaaa alleen jammer dat het een aflevering per week is. Kijk liever door
Ja soort van, doe een onderzoeksstage hier voor m’n studie!
Eigenlijk wil ik volgende week dus mijn thermosfles meenemen naar een festival, maar ik twijfel of ik die wel naar binnen krijg? Het is overigens niet van glas of iets. Bedoel dus op de camping overigens.
Ja, ik zou in dat geval voor de zekerheid regelmatig bijsmeren, en dan komt het wel goed! Ben geen dermatoloog, maar ik ben erg bleek en verbrand alsnog niet met factor 50 van een jaar oud als ik goed blijf smeren (tenzij ik in 30 graden op het strand ga bakken misschien maar dat doe ik niet).
Ah wat een fijne dag. Mijn balkonnetje weer mooi gemaakt dus daar zit ik nu even lekker te chillen in de zon. En zometeen komt mijn vriend (het voelt nog steeds zo gek dat ik hem zo kan noemen ) en daarna gaan we samen naar een feest van mijn familie en daar gaat hij voor het eerst mijn familie ontmoeten. Ik vind het spannennddddd.
Ik zou die gok bij een Nederlands festival niet durven te nemen :’)
ik ook!
Nou ja, ik ben 1 keer gecontroleerd toen ik de camping op ging, daarna nooit meer. Maar er staat alleen dat glas echt niet mag.
als je molecule 01 parfum hebt help me
Oke gisteren op een festival liep iemand een paar keer voorbij en zij rook zoooo lekker dat ik dacht fuck it ik vraag het gewoon dus ik vroeg aan een random persoon op een festival welke parfum draag je en toen zei ze molecule
En ik dacht omg de forum trend die ik zeg maar compleet heb gemist
Maar ik wil hem dus ook, en nu heb ik de zoekfunctie gebruikt en zie ik dat mensen hem ook via dat DIY kitje kopen. Is het veel werk om het in elkaar te flansen? 20€ vs 75€ is wel een verschil
Of is er iemand die in deze trend is getrapt maar niet zo’n fan is als ik en haar flesje verkoopt hit me up
En alle andere ervaringen met deze geur welkom ik was echt flabbergasted door die geur hahaha sorry klinkt overdreven maar echt
Haha wat leuk. Ik heb niks inhoudelijks toe te voegen maar vind het echt jammer dat mijn ervaring met dat spul niet zo positief was, want zo veel mensen zijn er net zo enthousiast over als jij. Ik had zo’n kleine tester besteld bij een webshop (iemand van die site kwam ook meeposten op egf toen haha was echt een mooie forumtrend), maar bij mij rook het eerst naar papier en toen werd het opeens zo’n vieze oudevrouwengeur voor de rest van de dag echt stom
Edit: misschien toch een inhoudelijke toevoeging: probeer eerst een tester want bij iedereen ruikt het anders
Oké fietsen is te warm. Alleen maar open vlakten hier ook…
Ik ga zo lekker buiten zitten met een goed boek in m’n loungezit en een koude Fanta lemon!
Ik heb molecule toen gekocht op bol.com en heb er letterlijk nooit een compliment over gehad, zelfs niet van mijn vriend
Het eerste wat mijn vriend zei toen ik molecule droeg: kan je een van je oude geurtjes weer dragen?
Ik ben vandaag in de tuin aan het relaxen in bikini.
Nou is mijn haar rood geverfd en heel droog dus zon is echt funest voor mijn haar.
Maar ik heb dus een hoedje, een gehaakte die je kan vouwen ( de rand)
Nu net dat hoedje opgezocht uit de kast, hele ding uit model
Dus nu zit ik semi-fabulous met een gaar hoedje in de tuin.
Zijn hier meiden bekend in de Toscane regio? Wat is leuker voor een dagje weg met hubby, Sienna of Florence? Zitten in een afgelegen villa met de familie en willen lekker een dagje weg
Ik probeerde net de voordeur open te doen met het knopje van mijn autosleutel. Dus ik ga nu maar lekker op de bank liggen en niks meer doen.
Ik had verwacht dat het hier graftakke warm zou worden zo hoog maar het is maar 22.5 graden en ik zit lekker comfortabel op de bank en ga pas rond zessen naar buiten want ik ga vanavond naar Alladin
Hey wat leuk, ik zit daar ook! Het uitgaan is echt vreselijk inderdaad, ik heb een keer gedanst in de Whetherspoons en dat was ook gelijk de laatste keer.