Wat je even kwijt wilt #22

Ik ben mezelf lekker de hele dag thuis aan het opsluiten!

Ik kom er nu ook achter dat het in mijn huis (waar ik pas na afgelopen zomer ben gaan wonen) heel koel blijft :blush: Sowieso ben ik heel erg blij met mijn huisje, maar nu nog meer! In mijn vorige huis kon het echt bloedheet worden.

8 likes

Siena! Florence is eigenlijk wel echt te groot en druk voor enkel een dagje, zou er zelf een heel opgejaagd gevoel van krijgen. Siena is een stuk kleiner en ook wel rustiger meestal, en minstens even mooi!

3 likes

Agree!

1 like

Yessss ga het liefst elk jaar naar Toscane. Sienna is fijner, rustiger en mooier maar vind het toch altijd wel heel fijn om door Florence te lopen. Luca is ook wel erg leuk voor een middagje!

Omg vanavond weer BBQ-n. Twee avonden op rij. :drooling_face::heart:

3 likes

Wat is het leukste qua terrasjes/winkelen etc? Wij zijn ernstige toeristen haha

Winkelen Florence! Sienna heeft ook wel, maar wel minder. Terrasjes bij allebei prima hoor

1 like

Ik krijg altijd wel complimenten in tegenstelling tot mensen hierboven. Heb het trouwens nooit zelf gemaakt. Gewoon gekocht. Misschien eerst een tester fixen om te proberen?

Wat is dit trouwens? Mijn vriend wordt net echt pislink omdat ik aan het schoonmaken ben zonder met hem te overleggen. Whut? Want hij gaat niet op de bank zitten als ik aan het schoonmaken ben. Dus nu dwing ik hem om ook iets te doen terwijl ik hem serieus nergens om gevraagd heb. Snappen jullie het nog :joy:

12 likes

Echt? Chill, ik wil straks gaan terrassen met mn broertje maar ik was bang dat alles super druk zou zijn

Hahaha ergens snap ik hem wel (al is het niet terecht dat hij pislink wordt). Als mijn vriend bijvoorbeeld aan het schoonmaken of koken is, dan voel ik mij verplicht om ook iets te doen, terwijl dat niet van mij gevraagd word.

1 like

Maar hij stond echt met zijn armen over elkaar als een zesjarige te mokken in de keuken. Dat had ik alleen beter niet hardop kunnen zeggen want toen werd het nog erger haha.

6 likes

Ja dit heb ik ook wel. Al word ik dan eerder boos op mezelf, omdat hij dat andersom echt niet heeft en ik het dus ook niet zo zou moeten voelen

Waarschijnlijk een beetje oververhit :sweat_smile:. Nee dat is wel overdreven inderdaad hahah.

@Puzzelmeiske ja, ik word ook niet boos op mijn vriend dan. Maar ik bedoelde meer dat ik het gevoel van je dan verplicht voelen wel herken.

Ik heb een heel chill setje van human nature van de ANWB winkel!

1 like

Ik snap inmiddels niet meer hoe mensen hun huis schoon kunnen houden met een huisdier. Ik begin echt knettertje gek te worden van het feit dat mijn kat zo uit haart. Ik heb net stof gezogen en ik weet nu al dat ik over een uur weer plukken haar en losse haren ga vinden. :unamused::tired_face: En mijn mat op de gang is gewoon een kat geworden en dat krijg ik er nog amper af (ook niet met zo’n kleefroller).

1 like

Zo ziet het er bij ons ook uit! Hij altijd op en top, lekker bruin, geen zweet en goede outfit. En dan kom ik er achteraan gezwabberd doorweekt van het zweet, lijkbleek en in een mislukte kleding combinatie.

5 likes

Ik hou zoveel van dit weer. Het lekkerste vind ik nog de kleding. Ik ging net eventjes de deur uit en als het koud is dan moet je altijd weer een hemd aan, shirt aan, vest aan, jas aan, sokken aan etc etc. Nu: BH aan, jurkje aan, KLAAR.

3 likes

We gaan vanavond bbq-en en mijn vriend heeft geen zin in andere mensen dus we doen het met z’n tweeën maar dat is zoveel minder leuk en ik heb vet lekkere dingen gemaakt :cry: (

1 like

Oh echt joh, wat leuk!
Ja ik heb een paar (of een paar… eigenlijk is het er maar één geloof ik) collega’s die gewoon ALTIJD naar spoons willen maar inmiddels heb ik m’n lesje geleerd en ga ik nooit meer mee, echt elk uur wat ik daar besteed in plaats van ergens anders of slapend voor mijn part is gewoon eeuwig zonde.

1 like