Wat je even kwijt wilt #22

@Khoshekh & @HvO thanks voor de tips. :heart:

1 like

Ik ben een keer uit een spoons gezet. Echt hardcore tokkie life.

2 likes

Ik heb een korte broek aan. Voor t eerst in honderd jaar. Een delicate balans tussen zero fucks en ahhh iedereen ziet m’n witte, lelijke, dikke benen.

Maar ik heb altijd lange dingen aan en ik wil niet meeeeerrrrrr

10 likes

Ik vond het echt een mega cultuurshock… Voelde me er echt niet op mijn gemak :’) Hoe vind je het studentenleven daar? Of zit je niet bij de universiteit?

Trots op jou!

1 like

Ik moet zooo nodig plassen maar ik heb geen zin om mijn jumpsuit uit te doen. :grimacing:

1 like

Florance! Veel indrukwekkender en meer te zien.
Heeft ook een hele mooie wandeltuin.

Ik zit op de bank met de Eeltsokken aan, kan niet wachten tot het vellenfeest begint

2 likes

Help ik ben aan het hoepelen in het park, en er is een ander meisje ook aan het hoepelen. Ik ken niemand die ook hoepelt in m’n stad dus ik wil haar eigenlijk aanspreken maar ze is net gestopt en zit nu bij andere mensen en ik durf niet :sob:

Ik zit net 2 uurtjes in de bieb aan school te werken en heb nu al geen motivatie meer. Is echt iedere keer zo. Ik houd het maximaal 3 uur vol. Dat wordt nog wat als ik in september ga beginnen aan mijn scriptie.

Jep! Hij 4x in de week sporten, ik 4x in de week snaaien.

1 like

Ik dacht dat het een goed idee was om voor het eerst in maanden een stopweek te houden en nu verga ik van de krampen in deze hitte. Note to self: voorlopig maar weer doorslikken.

Hup! Ze vind het vast heel leuk! Hoepelaars zijn leuke mensen :grinning:

Oké, als ze weer begint ga ik er naartoe! Thanks voor de aanmoediging :blush:

2 likes

Dit heb ik ook heel erg (niet met de haren dan) maar die kut kattenbak korrels :weary: en dan heeft er een gekakt, ruim ik de poep op en veeg de korrels op de vloer op. 5 minuten later gaat de ander dan ook maar even. Kan ik weer beginnen

1 like

Nee de nederlandse. Originele moet ik nog kijken. Wat ik wel leuk vind zijn alle engelse comments van mensen van verschillende landen. De Nederlandse versie schijnt een van de beste te zijn.

1 like

Ik ben hier ook wel benieuwd naar. Nog nooit van gehoord, maar ben benieuwd of het echt wat scheelt.

Absoluut Siena! Prachtige stad. Vooral voor een dagtripje, je kunt je daar goed een hele dag vermaken. Florence is erg druk en kan vrij overwhelming zijn in mijn ervaring.

Dit is ook erg herkenbaar haha. :joy::cry: Leuk katten. :heart:

Update: I did it! Ze was superlief en woont hier sinds kort in de buurt, en we hebben nummers uitgewisseld zodat we samen kunnen gaan hoepelen!

100 likes