Hè shit, de hooikoorts heeft me toch weer voor het eerst te pakken vandaag. Het stroomt letterlijk m’n neus uit, knallende koppijn en ogen beginnen nu te jeuken. Ben de hele dag in woonplaats van vriend geweest en daar heb ik er altijd veel meer last van dan thuis
Cool dat je dat gedaan hebt!
Ik kom net thuis van een dagje sauna in m’n eentje en het was zoooo heerlijk. Vond het in de auto nog wel even spannend want ik ga normaal nooit naar de sauna en ik was nu alleen en dan ook nog naakt, maar eenmaal binnen heb ik er helemaal niet meer bij stilgestaan. Was eigenlijk heel erg rustig en heb lekker naakt in de zon gelegen en gezwommen. Echt een top dag, ben helemaal zen.
Dat lijkt me ook echt heerlijk!
Ik heb echt een goeie dag! Vanochtend buiten ontbeten, m’n scriptie afgemaakt en een opdracht voor en ander vak gedaan, de hele middag lekker buiten geweest, en net zonder problemen m’n nieuwe digitale tv-ontvanger aangesloten
Bruiloft was super mooi en super leuk. Begon alleen al bijna meteen tijdens mijn speech te huilen haha, die mensen van de locatie snel op zoek naar water.
Gisteren nog hele dag brak van geweest haha
Ik zit echt zo slecht in m’n vel sinds 1,5 week en ik weet me echt geen raad gewoon. Niks helpt om blij te worden. Ik hoop dat het komt door de pil waar ik weer mee ben begonnen, maar ik weet niet of dat na een maand al effect heeft op je humeur? Anders stop ik er meteen weer mee.
Ik ben aan het bijlezen, dus misschien heb je het antwoord al. Maar als je op de blog van Serena Beautylab zoekt naar molecule kom je volgens mij bij die diy uit + stappenplan! Volgens mij heette die webshop iets met hekserij. Ik had het zelf ook gedaan, en was zeker enthousiast!
Toen ik er mee stopte voelde ik al heel snel positief effect qua neerslagtigheid enzo en dat heb ik van meer mensen gehoord dus misschien kan het ook wel dat je al snel klachten krijgt als je net bent begonnen?
Ik vind het stom dat de Mouth of Sauron alleen in de extended versie van Lord of the Rings zit. Want hij is echt me favo
Buiten was het veel te warm. Ik ben dus lekker in mijn donkere slaapkamer gaan liggen en heb heerlijk geslapen. Krijg ik vanavond wellicht spijt van maar dat zien we dan wel weer.
Oeps we hadden ons verkeken op de datum van een verjaardags feest van mn oom. het was vandaag ipv juli. Vind het echt heeeel erg jammer dat ik nu nuet daar in die hitte in een tuin vol onzin lullende mensen sta zeg heeel jammer.
Ik spoor niet, ben een kerstfilm aan het kijken nu
Zo vroeg koken was niet zo’n goed idee. Ik lig nu met een volle buik zwetend op de bank
Extended versie is de enige versie.
Niet volgens Netflix
Je hebt een Italiaan aan de haak geslagen. Dus ik denk dat je een prima achterkant hebt!
Ja ik zit wel bij de universiteit, maar niet bij een college dus ik krijg maar een soort zijdelings beeld van het studentenleven mee denk ik. 90% van de mensen waar ik mee om ga zijn wel graduate students en ik sport ook met studenten. Maar wel te weinig om echt iets over het studentenleven mee krijg, ik denk dat ik blij ben dat ik hier niet mijn bachelor gedaan heb want ik had de onderlinge prestatiedruk en de hierarchie binnen de universiteit (wat ikv an sommige mensen dan hoor) denk ik niet zo goed aangekund haha. Zit jij ook aan de universiteit?
Ik heb vandaag echt gewoon nog niets gedaan joh. Oké, ik heb mijn festivaltas opnieuw ingepakt, maar dat was het (en die is echt kleiner geworden dan 2 jaar geleden ofzo). Hopelijk vanavond als het weer koel is nog een hoop doen.
Een dakloze heeft een hond vastgebonden bij de supermarkt en is zelf al meer dan 20 min weg. Heb ‘m net een bakje water gebracht wat binnen 3 sec op was.
Net maar de politie gebeld want dit is toch gewoon verwaarlozing in dit warme weer