Wat je even kwijt wilt #22

M’n bovenbuurvrouw is al zo’n lange tijd aan het stampen, ik snap echt niet wat er gebeurt. Ik zat om 8.30 al op de bank vanmorgen en toen was het ook, toen ik om 13 uur de deur uit ging nog steeds. Nu ben ik weer thuis, en weer/nog steeds? Maar echt tot t level dat ik t gevoel heb alsof er wat door m’n plafond heen komt zo, snap echt niet wat ze aan t doen is. Alsof er de hele dag iemand door t huis aan t rennen is maar wie doet dat? Laat staan met dit weer🤔

1 like

Ik heb mijn telefoon pas sinds januarie en hij heeft al 6x een software update gehad word er leip van.

Ik ben zo beinvloedbaar. Vandaag las ik hier over packing cubes en net een set besteld. :joy:

1 like

Haha, ik ga van het weekend naar een festival en in september naar Londen :stuck_out_tongue:

Morgen werken van 7 tot 17, huilie :cry:

Ja, ik ben ook benieuwd :slight_smile: Ook of het echt ruimte bespaart in mijn tas. Zou fijn zijn. 2 jaar geleden vond ik een backpack onhandig, werd net een grabbelton haha.

1 like

Ik ga morgen weer werken na (opnieuw) 2 weken niet hebben kunnen werken en ik ben best een beetje zenuwachtig. Heb ook 2 weken geen mail gekeken en ben echt bang dat als ik morgen kijk er gigantisch veel werk ligt te wachten.

1 like

Wij zijn vorig jaar in die regio geweest. Wij vinden Florence voor een dagje prima te doen (als je niet de musea wil bezoeken). Siena is kleiner maar ook prima te doen

De tip die ik kreeg destijds was niet direct je mail te openen, maar eerst ‘gewoon’ werken om er in te komen. Ligt natuurlijk wel aan wat voor werk je doet, of dat kan. Wat een collega toen voor mij gedaan heeft, is mijn mailbox nagelopen en dingen die niet meer relevant waren in een apart mapje gezet. Die kon ik dan later altijd nog terug kijken. Verder had ze mapjes gemaakt met mails die ik moest beantwoorden/wat mee moest doen en mails die ik moest lezen.
Heel veel succes in ieder geval! :four_leaf_clover:

Sorry voor dit ongevraagde advies trouwens :see_no_evil: als je het vervelend vindt kan ik het weghalen hoor.

4 likes

Update: meerdere buurtbewoners hadden de politie en ook de dierenambulance gebeld. Hij bleek een chip te hebben dus eigenaren gebeld (hij was van hun zoon?) en die halen ‘m op bij het politiebureau straks. Eind goed al goed!

11 likes

Wij hebben een soort uitloopmatje voor de kattenbak liggen. Hier blijft de meeste kattengrid van de pootjes in liggen

1 like

Aaah nee dankjewel juist, hier heb ik echt wat aan. Ik denk dat ik eerst gewoon echt aan het werk ga en dan aan het eind van de dag m’n mailbox open zoals jij zegt!

1 like

Normaal heb ik echt een pesthekel aan weer boven de 27 graden maar ik vond vandaag echt super lekker. Het waaide waardoor het niet zo warm was, ik had lekker een kort broekie aan. Jammer dat t morgen weer weg is.

1 like

omg ben net terug van een heeeeel lang heerlijk weekend vol gezelligheid met vrienden en vriendinnen :partying_face:! Met als mijlpaal Gisteren naar een foodstock festival geweest en verschillende gerechtjes gehad van de kraampjes, voor mij echt een groot iets om zomaar overal te eten zoals jullie weten dus ben er nog steeds trots op :clap:t3:
Nu uitgeteld bij mij thuis op de bank geploft met helemaal iemand bij me, óók heerlijk. Doei

Het enige vervelende: die fucking hitte :face_vomiting:

40 likes

Whut? Waar woon jij?

Nee :anguished: wij wonen bij Alkmaar… maar we zijn aan t bbq-en :sweat:
Please geen regen hier :triumph:

Het zwembadje van de action was gelukt, heerlijk de hele middag op het balkon erin gezeten met dochtertje en vriend. Zo’n chille dag, ben supervrolijk. Nu fajitas eten met veel guacamole en Jane the virgin kijken.

8 likes

Omg please laat het hier (omgeving Amsterdam) regenen, die pollen moeten wegspoelen
Volgens de radar gaat het over een halfuur echt net wel of net niet regenen :unamused:

Het is hier binnen warmer dan buiten en ik zit er echt aan te denken om een airco te kopen. Denk dat ik anders jankend de zomer door moet komen. Alleen nu moet ik me verdiepen in airco’s en de kosten :persevere:

1 like

Ik ben op best kept secret en was net bij kate tempest en moet nu een uur bij komen omdat t zo fantastisch en intens was :heart:

8 likes