Wat je even kwijt wilt #22

Zo heerlijk, regen

1 like

Het hagelt!!!

1 like

Hier straks volgens de Buienradar.

stuur die regen alsjeblieft richting utrecht!!

Ohh ik wil ook regen! Ben deze hitte nu al zat.

Mijn vriend deed het afgelopen uur heel irritant tegen me terwijl ik aan het leren was en tegen hem zei dat ie moest kappen. Hij staat nu onder de douche en ik heb expres de warme kraan even opengedraaid :slightly_smiling_face:

44 likes

Super goed dat je actie ondernomen hebt en dat je dat beestje wat water hebt gegeven. :heart:

Ja, ik doe mijn PhD hier. Wat jij zegt over die bachelor heb ik ook, er lijkt zoveel competitiedrang onder de studenten. De stress in het college is echt voelbaar in deze tijd van het jaar! Over het algemeen vind ik de cultuur ook echt anders dan op een Nederlandse universiteit. Veel meer humble bragging :stuck_out_tongue: Soms vind ik het hier geweldig en soms vind ik het ook stom.

Het werd hier ineens ook heel donker en ik hoor in de verte onweer. Nog even wachten op de regen, maar heb er zin in. Eindelijk verkoeling.

3 likes

Wij hebben vandaag ook maar een airco gekocht, ik trek het echt niet hier in huis als het weer zo warm wordt

1 like

Haha ik heb echt heeeeel erg hetzelfde, ik ga echt heen en weer tussen of ik dit nou een fijne plek vind waar ik me goed op m’n studie kan focussen en het verder gewoon prima is, tot “wat doe ik in deze conformistische en toch wel elitaire omgeving”. Wat dan vervolgens gepaard gaat met gigantische twijfel of ik me hier voor een PhD moet gaan aanmelden of niet. Ben heel blij dat er op de afdeling waar ik zit tussen de groepen/grads echt weinig competitie is want ik trek dat slecht, maar hoor ook wel veel andere verhalen van andere afdelingen.

Vond de stad in het begin ook zoooo lastig, het was echt moeilijk om contact te maken met mensen of andere studenten als je niet bij een college zit.

Was er best gespannen voor maar vandaag zo’n fijne dag gehad met mijn familie :heart:

1 like

Ik wil nu het liefst mijn bed induiken. Maar ik moet eigenlijk nog douchen omdat ik stink en plak. The struggles…

Ik heb echt zin in onweer lof dat

4 likes

Shoplog

7 likes

Soms vind ik alles wat ik schrijf echt geweldig. En vandaag vind ik het superkut.

Oh dat snap ik heeel erg, ik ben hier soort van “per toeval” terechtgekomen (wil daar hier niet veel meer over zeggen) maar die twijfel kan ik me heel goed voorstellen! Binnen mijn groep/afdeling merk ik gelukkig geen competitie tussen grads, onze projecten zijn allemaal heel individueel en anders. Dat over contact maken snap ik ook goed. Ik zit dan wel bij een college maar ondanks dat ze veel sociale activiteiten organiseren vond/vind het evengoed lastig om vrienden te maken, ik voel me niet altijd thuis in deze “bubbel”.

Als je eens je PhD twijfels wil bespreken, mijn PB staat open!

1 like

Ik lig naakt op mijn vloerkleed in de woonkamer

31 likes

Onweer hier in Tilburg! Heerlijk, nu kan ik ontspannen werken wat vanmiddag niet lukte met de hitte :muscle:t2:

Ik kan me ‘s avonds zo druk maken om werk de volgende dag. Terwijl ik kan er toch niks aan doen en 9 van de 10 keer gaat het gewoon prima. Maar morgen werk ik weer met inval en zie er dan echt tegen op

2 likes