Wat je even kwijt wilt #22

Mijn buurvrouw is haar kunstgras aan het stofzuigen

24 likes

Is jouw buurvrouw Rob Geus?

5 likes

@Taken blijkbaar!
@Chesirecat En ik ben al blij als mijn onkruid niet te hoog staat :sweat_smile:

o jee het begint te onweren en mijn was staat net aan
mijn moeder zei vroeger altijd dat dat gevaarlijk is :upside_down_face:

Ik wil graag lenzen (heb nu een bril) en wil morgen naar de opticien gaan, maar ik vind het een beetje spannend?!

Ik lig in bed in heb het HOEREN heet. Ben ook een beetje verbrand dus dat helpt niet mee met de hitte

Mijn schoonmoeder stofzuiger haar tuin ook

1 like

Welke hebben jullie gekocht?

Hebt is altijd minder erg dan je vantevoren denkt! En nog een pro-tip die ik eens geleerd heb: altijd bij het nieuwste mailtje beginnen en terugwerken. Als het probleem dan al opgelost is hoef je dus die oude mails niet meer allemaal door te spitten of je op te winden :smiley: works like a charm!

2 likes

Herkenbaar, ik vond het ook nooit leuk, terwijl ik zelf ook veel ingevallen heb. Succes morgen!

1 like

I feel you, 37 winterjurken and counting
Heel deel ervan kan bij alle seizoenen, m’n alleenvoordezomerjurken wel veel minder. Denk 11?
(in my defence ik draag alleen maar jurken)

1 like

Lenzen zijn in het begin ook eng, maar ik vind het zoveel fijner. Duurde hier wel een tijdje voor ik ze in kon krijgen.

Love it!!

Ik heb ook nog 12 rokken en weet ik het hoeveel broeken. Ik heb een verslaving.

Maar goed. Ik heb een dak boven mn hoofd, iedere maand genoeg te eten, ik werk fulltime en ach. mijn leven :+1:

1 like

En @Axolotl dit was heel grappig:

65 likes

Haha ja ik word ook gewoon heel blij van m’n jurken.
Heb van @Maanzaad laatst heel veel jurken gekregen en voel me dan net een prinses als ik zo’n mooie jurk aan heb!

3 likes

Deze Vrij duur wel, maar wij hebben een hele grote woonkamer, dus anders heeft het nog geen zin. Woensdag krijgen we 'm binnen, dus ik kan daarna laten weten of het bevalt!

Zo’n leuke dag gehad met mn vriendinnen!
Echt lieve meiden :heart_eyes:

En ook met mn zusje de dagen ervoor. :heart:

Had een nieuw jurkje aan, waarin ik me best onzeker voelde, maar zij zeiden allemaal dat het niet hoefde. :smile:

Nu ben ik helemaal kapot. Mijn grenzen he, die zijn er om over te gaan, niet om naar te luisteren. Lig met tranen in mn ogen in bed van de vermoeidheid, maar het was het waard. Tijden geleden dat ik zo’n leuk weekend had :heart_eyes:

22 likes

Oja, snap ik inderdaad. Ik heb maar 18 m2, dus hoogstwaarschijnlijk kan ik wel voor een goedkopere gaan :joy:

1 like

Ah goed om te horen! Ik hoop dat ik de stap durf te zetten morgen hahah. Vooral door dat steeds wisselen tussen normale bril en zonnebril wil het graag. Maar ook wordt die bril continu vies, echt frustrerend.

Ah zo tof! Ik heb ook nog een aantal “out of my comfortzone jurken”. Die ik niet naar werk durf te dragen, maar daar voel me wel mooi in dus als t weer zo warm is haha.

Jurken zijn ook zo fijn he

2 likes