Wat je even kwijt wilt #22

Wat is een leuke quote of afbeelding om mee te geven aan studenten die naar het buitenland gaan? En dan bedoel ik niet die "those who don’t travel only read one page"geneuzel.

Ja ik snap het wel als het niet je ding is, het gaat ook traag en je vraagt je vaak af “waarom”. Maar ik vind dit soort tv echt genieten.

1 like

Mijn schoonzus is zwanger en ik wist dat we allebei een jongensnaam als favoriet hebben mochten we een zoontje krijgen. Maar nu krijgt ze een meisje en het eerste wat ik dacht is: oh gelukkig, hebben wij onze naam nog haha. En ik ben niet eens zwanger en zul je zien dat ik later alleen maar dochters krijg maar toch.

12 likes

Ik haat wachten voor een tentamen omdat je altijd wat mensen paniekerig hoort vragen over bepaalde leerpunten en ik dan weer in de stress zit omdat ik dat punt dan spontaan vergeten ben :weary:

2 likes

Bluh ik haat onzeker zijn :upside_down_face:

g1430754320681022483

Ik vond Dany in het begin (weet niet precies waar je bent) ook niet mijn favoriete personage, maar vind haar in latere seizoenen leuker worden!

6 likes

Oke misschien zijn deze ook wel nog te zoetsappig, maar dat zijn quotes zo snel vind ik haha:

“A journey is best measured in friends, not in miles”
“No one looks back on their life and remembers the nights they had plenty of sleep”
"Erasmus / exchange will last a few months, but you will miss it forever’
“Since life is short and the world is wide, the sooner you start exploring it, the better”

via welke site kijk jij het?
misschien moet ik ook maar weer eens een poging wagen nl. :biggrin:

Het regende vanochtend nogal hard en ik moest een eindje lopen. Daar was ik gelukkig op voorbereid met een paraplu en een regenjas. Alleen bleken mijn waterproof laarzen inmiddels niet zo waterproof meer. Dus ik heb vandaag, tot grote verwarring van veel leerlingen, op mijn sokken gewerkt. Ga ik vaker doen.

11 likes

Mijn moeder had vandaag een rot dag en een (voor haar) moeilijke keuze gemaakt. Nu neem ik haar lekker mee uit eten om te laten weten dat ik alsnog ontzettend trots op haar ben.

37 likes

Aw wat lief je berichtje, dankje.
Ging helaas echt slecht, maar het is dan ook wel een vak met laag slaagpercentage… Hoop dat de herkansing me wel lukt.

1 like

Ik ga een paar dagen naar t buitenland en normaal ben ik heel gestructureerd en heb ik alles op tijd klaar. Nu niet. Moet nog uitzoeken wat er wel/niet in de handbagage mag

Ah super lief zeg!

Tofu is wel gewoon een beetje sponzig ja.
In blokjes snijden en goed bakken maakt de buitenkant wel knapperig.
Je kunt de stukjes ook in de oven bakken zonder olie daar worden ze heel knapperig van.
Ik gooi ze daarna dan in een curry ofzo.

Maar ik houd wel van sponzig :joy:

1 like

Ik heb een verzwaarde hoepel gekocht want ik las dat hoelahoepen goed was tegen rugpijn. Maar nou blijk ik niet te kunnen hoelahoepen? Ik heb serieus altijd gedacht dat ik dat wel kon.

3 likes

Ik voel me niet fijn.

Morgen maar een halve dag studiedag (vergaderen enzo, zonder kinderen dus rustig) en dan lang weekend. Maar eerst weeeer een ziekenhuis onderzoek 's middags :frowning:

Wil niet meer.

Ah wat lief :heart:

De meeste mensen zien Dany en Jon idd als de hoofdpersonen, ik vond ze ook allebei niet zo boeiend. Maar er zijn nog veel meer hoofdpersonen die wél leuk of tenminste interessant zijn, itt tot die twee, dus vond de serie daar niet minder leuk door.

2 likes

Wat rot dat je weer langs moet. Maar daarna heb je wel lekker een lang weekend en wordt het lekker weer, hopelijk kan je dan lekker je gedachten verzetten!

1 like

Morgen komt mijn begeleidster voor het eerst langs, ben heel benieuwd of het klikt tussen ons. Zou wel echt heel chill zijn namelijk haha

1 like