Wat je even kwijt wilt #22

Ik heb mijn lenzen alweer meer dan 10 jaar en draag ze vrijwel altijd (toevallig nu even niet, haha). Ik probeer wel elke maand keurig nieuwe in te doen en dat soort dingen. In het begin is het heel raar om je oog aan te raken, maar nu doe ik het gewoon zonder spiegel.

1 like

@FrozenFlame bij sommige opticiens kun je gratis lenzen proberen (bv s.pecsavers).
(Zachte) lenzen zijn wat mij betreft echt een topuitvinding. Inderdaad nooit meer vieze glazen, afdrukken op je gezicht en dergelijke.

Ja bij die opticien wilde ik gaan inderdaad. Bedankt voor de tip! :grin:
Ah nee en ook geen opgehoopte make-up op mijn neus. :+1:

1 like

Tweestrijd tussen raam open zodat mijn slaapkamer iets koeler kan worden (slaap op zolder) maar wel last van een kermisborrel, of rustig kunnen slapen maar wel bloedheet

1 like

De vraag is of je rustig kan slapen als het bloedheet is? Ik niet namelijk haha

1 like

Daar zit wat in ja haha, ik bedoelde slapen zonder geluidsoverlast :yum:

1 like

Hahahaha🤣

haha een vriendin en ik zaten in de trein dinsdag Dillema’s op te noemen en te beantwoorden met elkaar en een ouder echtpaar zat naast ons en luisterden mee en gaven op een gegeven moment ook antwoord en toen deden ze plotseling mee met ons spelletje,
ik geniet van zulke dingen

56 likes

Ik wilde net gaan reageren, maar de muziek is helemaal weg :+1::+1::tada: raam kan gelukkig open blijven dus

3 likes

Mogen wij het ook weten? :grimacing:

Wat is die site waar je anoniem iemands insta story kan bekijken en heeft iemand bevestiging dat dit echt 100% werkt en je echt anoniem bent? :stuck_out_tongue:

:heart_eyes: Yes, belastinggeld binnen. Ben nu even heel trots op mijn saldo op mijn spaarrekeningen, haha.

En ik heb ineens rare vliegjes binnen. Ga naar buiten, jongens. Hier binnen gaan jullie dood, want ik moet geen vliegspul binnen.

1 like

Ja hoor… Sjenkie ligt klaarwakker in bed.

Had vanmiddag toch niet zo lang moeten slapen

Goed zo! Ben trots op je. Ik voelde me vandaag precies hetzelfde eigenlijk. Super awkward en kut met het gevoel dat iedereen me judget, maar ergens had ik ook zoiets van fuck it dan judgen ze mijn dikke pasty benen maar, who cares. Ik heb het warm, en misschien nog wel extra warm omdat ik dik ben, dus fuck it :joy:

3 likes

Same here :raising_hand_woman:t3:

Daarnaast is het ook veel te heet op mijn slaapkamer…

Gewoon niet kunnen slapen, omdat ik helemaal knetter gek word van de jeuk. Ik heb niet overdreven 20 muggenbulten over mijn gehele lichaam.

Hier ook echt… heb nog getwijfeld of ik mijn balkondeur open laat staan maar dat doe ik toch maar niet. Vind ik toch altijd wat risky om die niet te sluiten.

Ik heb echt zo’n truckers arm van het autorijden vandaag haha.

1 like

Zoiets? :joy:

4 likes

Wat tof, Kate Tempest lijkt me zo vet live!