Hahaha, ik lag op mijn rug
5:30 is een onmenselijke tijd om op te staan
Ik kijk zo uit naar mijn dutje als ik terug ben van tentamen, heb denk ik 4 uur geslapen? Moet echt een keer het wondermiddel vinden waardoor ik de nacht voor tentamens/grote gebeurtenissen gewoon in slaap kan vallen
Hier ook maar 4 uurtjes slaap in totaal
Hier nog een slecht geslapen!
Storiesig. Ja is anoniem want je hoeft je niet in te loggen
Melatonine weleens geprobeerd? Kun je kopen bij de Kruidvat of Etos. Volgens mij hebben ze bij De Tuinen nog sterkere varianten.
Collega is terug van vakantie. Die vent lult echt onzin e.d. slappe verhalen na 2 weken.
Ben aan het ontbijten met mijn voordeur en raam open. Het is nog steeds warm in huis
Zo iedereen heeft slecht geslapen zo te zien.
Het was ook niet normaal warm.
Misschien is een keer een hogere dosis testen niet zo’n slecht idee. Meestal blijf ik met de dosering die ik nu heb nog op dat randje van in slaap vallen hangen.
Ik had gister een match met een hele leuke jongen die naar mijn mening heel jong is (hij is 20 en ik ga langzaamaan richting de 30) maar hij heeft me gister zowat de hele dag aanbeden en ik kan hier best aan wennen HAHAHA
Ik heb sinds gisteren ineens een pijnlijke bobbel/sliert(?) in m’n linkerborst, het is ook helemaal dik. Denk gewoon een verstopt melkkanaaltje maar ben echt bang dat m’n borst er ineens afvalt ofzo😂
De muggen hebben me alweer gevonden hoor Mijn benen en rug zitten onder en mijn vriend die naast me ligt is gewoon niet gestoken. Ik heb geen zin om me iedere avond in te smeren met anti-muggenmelk dus als iemand anders een goede tip heeft? Werken die citroengeraniums echt?
Ik ook pas sinds gisteren, voor het eerst dit jaar. Wat een ellende
Ik heb al een jaar geen nachtdiensten meer gedraaid, had het niet verwacht maar het heeft me goed gedaan.
Ahhh
Sterkte!
Ugh ook slecht geslapen door de hitte. En onze brandmelder besloot vannacht om de paar minuten te gaan piepen omdat de batterij op is
Vandaag een ‘taakdag’ op stage, mag je alle achterstallige administratie wegwerken. Super fijn en heel praktisch. alleen is de dag zo echt gigantisch lang. van 8 tot 4 alleen maar achter een computer… ik kan dit niet aaan. Geef mij ook maar even een paar uur kinderen, kan ik ook mooi nog wat dingen observeren en gelijk rapporteren.
(voor de rest is het echt wel chill zon dag hoor! iets meer kletsen en iets meer niet nuttig bezig zijn)
En vandaag weer lekker een normaal broekie aan