Wat je even kwijt wilt #22

Kan best :stuck_out_tongue_winking_eye: Een vriendin van me wordt 33 over een paar maanden en haar vriend is 23/24

Ik voeg me ook bij de slechte slapers, maar da’s al bijna een jaar zo nu

1 like

Hier ook slecht geslapen. Uurtje of 4 max. Ik ben wel vrij en twijfel of ik in bed blijf liggen of er maar uit ga. Volgens mij ga ik me echt niet fitter voelen als ik weer in slaap val.

2 likes

Dat wil vriend niet :sweat: maarja hij heeft er ook geen last van. Ik wil ook het liefst niet boren in het plafond eigenlijk maar zag dat je ook een soort tent hebt voor over je bed, lekker kamperen in de slaapkamer haha!

Ik ga even m’n KLM miles aanslingeren! Waar zit je?

Ja hoor dit wel van veel mensen hoor, tenzij ze echt hier als eerstejaars bachelor naartoe zijn gekomen, maar dan zit je natuurlijk met allemaal mensen die net aankomen in hetzelfde schuitje.

Ik ga je ongetwijfeld een keer een berichtje sturen! (en ondertussen m’n ogen open houden of ik je een keer zie lopen want zo groot is het hier niet maar ik heb geen idee hoe je er uit ziet dus denk niet dat dat wat wordt haha).

1 like

Ik heb wel goed geslapen, alleen ik moet morgen weer werken na een week vrij en heb best lang en realistisch over werk gedroomd :disappointed: ik heb vandaag nog gewoon vrij, nog één dag rust alsjeblieft!!!

1 like

Wat hebben veel mensen slecht geslapen! Ik ook, was om half 4 nog wakker, lukte gewoon niet in slaap te komen. Was ook wel warm op de slaapkamer. Hoef gelukkig niet te werken vandaag dus kon blijven liggen tot 8.15.

1 like

Ik heb ook slecht geslapen, maar ik slaap alweer 2 weken heel erg slecht.
Ik zou graag een keer 's ochtends wakker worden zonder me gebulldozerd te voelen.

1 like

Ik vergeet soms dat ik mezelf zo vermoeiend vind, maar sjesus, ik word gek van mezelf.

1 like

Jeej 3 muggenbulten… vroegaj werd ik nooit geprikt ineens vinden ze me lekker

Het gaatje in het plafond is het echt 100% waard. Geen gezoem meer dat je de hele nacht wakker houdt en ook geen jeuk meer.

1 like

Grrrr m’n internet doet t weer niet. Laatst had ik al dat m’n laptop ineens zei dat het ip adres niet goed was. Toen heb ik hem veranderd naar statisch en zelf een ip adres ingevoerd. Dat werkte toen. Maar vanmorgen deed wifi op m’n telefoon het ook ineens niet, ook probleem met ip. Dus veranderd maar nu maakt ie verbinding zonder internet en op m’n laptop zegt ie ook weer dat het ip adres niet klopt. Heb het op m’n laptop teruggezet naar dchp (ofzo, dat dynamische gedoe) en dat werkt ook niet :disappointed_relieved:

En m’n huisgenoot noemde me net een domme hoer en een kk hoer dus dat is een lekker begin van de dag.

Shit :frowning_face: sterkte!

1 like

Ik heb er via bol.com een besteld die je uit elkaar kunt halen en die is zonder bulten of verzwaringen. Had een beetje research gedaan en die bulten zijn alleen maar pijnlijk en voegen niks toe en die verzwaring maakt het niet zwaarder maar eigenlijk juist makkelijker omdat je meer momentum hebt zegmaar. Probeer maar eens met zo’n lichte kinderhoepel te hoepelen haha dat is veel moeilijker. Ik doe het ook niet zo vaak moet ik zeggen haha maar het scheelt wel dat het geen pijn doet omdat die hoepel geen bulten heeft, dus dan zie je er misschien minder tegenop om te doen. Als je een muziekje opzet is het echt wel leuk hoor! Haha sorry voor dit hele opstel.

1 like

Hm en zodra meneer de deur uitloopt doet het internet het weer op mijn laptop + telefoon :face_with_monocle:

Ik zag gister een kaart met “hatseflats” erop… wanneer geef je zon kaart

5 likes

Als max verstappen een race wint aangezien het olav mol zn favo woord is

8 likes

Als je bent bevallen?

19 likes

Mocht het zijn dat je bank ook niet precies weet wat het is, dan kan jij het bedrag altijd terugboeken. Het is dan aan de incassant om aan te tonen dat zij gemachtigd zijn om van jouw rekening te incasseren. Dan weet je ook direct waar het van is.

Edit wat @Krabsalade zegt haha.

2 likes

Nee want zodra die man zn mond opentrekt wil ik huilen :sob:

Andere klassiekers die hier ironisch in huis gebruikt worden: hoppeta hoppetee (dat is nummer 2) en holy shit!!!

1 like