Wat je even kwijt wilt #22

Hoe kon ik deze vergeten, dit is de ergste.

In ander nieuws, ik moet vandaag thuiswerken en er is een stroomstoring
Dit betekent dat ik a. Op mijn vrije vrijdag uren in moet halen en b. Dat ik niet eens lekkere lunch kan maken want ik kook elektrisch. Heb net in het donker gedouched dat was al spannend zat

2 likes

Is dit dan het moment op jou een HATSEFLATS kaartje te sturen?

3 likes

Ik ging ff googlen want ik kijk geen formule een dus ik dacht dat olav mol de broer was van moffel.

Maar wat ik dus zie is een paar hard rijdende autotjes en ik hoor een leipo hele rare dingen roepen hagaha.

5 likes

Ook ik voeg me bij de groep die slecht geslapen heeft.

Oorzaken: mijn rijke fantasie en gevoelsleven, ongesteldheid/hormonen, de stortbui, bliksem en de hitte.

Maar misschien hing er nog meer in de lucht? Als het een ding was vannacht?

Vind de nacht van zondag op maandag sowieso altijd het zwaarst, weer ff schakelen.

1 like

Hatseflats daar gaat mn vrije dag, laat maar komen die kaart

2 likes

Als veenbes kom je gewoon nog fris en fruitig voor de dag :wink:

1 like

Ben ff iets fotosoepen brb

1 like

Hier heeft kind van schoonmoeder een tamboerijntje en sambaballen gekregen met sinterklaas. Het mooiste is natuurlijk om met een sambabal keihard op het tamboerijntje te rammen. Bedankt he :+1:t2:

10 likes

Zit je rustig te foto soepen gaat je mobiel af voor dat nood signaal.

Any how @Krabsalade ahja ik zie het hij lijkt idd op moffel.

Samenvatting

14 likes

Haha ik dacht het is een brandalarm en we moeten allemaal het gebouw verlaten. Maar nee, scheelt weer een hoop trappen

1 like

Ja moffel en piertje.

Yep! Ben ik stiekem heel blij mee :see_no_evil:

Kreeg vanochtend een telefoontje dat mijn moeder aan het zuurstof op de IC ligt :pensive:. Ik mag er nu niet heen want ze wordt met een roesje in slaap gehouden.

Pfff ik hoop zo dat ik eind van de dag naar haar toe mag. Ook al is ze nog heel vermoeid, gewoon even aan haar zijde zitten om te laten weten dat ik er voor haar ben.

Duim voor me en mn moeder :crossed_fingers:

4 likes

Wat eten jullie met dit warme weer? Op zich heb ik wel gewoon zin in hetzelfde soort eten als wat ik normaal eet, maar ik ben bang dat de temperatuur hier in huis weer meteen twee graden stijgt als ik straks weer ga koken…

Ah jemig wat naar, heel veel sterkte voor jullie, ik duim voor jullie. :heart:

Er zit iets vast tussen het spalkje achter mijn tanden en ik krijg het niet weg. Zo irritant. Heb van alles geprobeerd, lamme tong en het zit er nog steeds. Ga weg

Op websites die zich meer richten op hoopdance kun je wel normale hoepels in volwassen maten kopen! Ik heb de meeste van dehoepelwinkel.nl. Wel opletten dat je een hdpe koopt (25mm) en geen polypro, die zijn heel licht en echt om mee te dansen. Qua diameter kan je dan het beste meten van de vloer tot je navel.

2 likes

oh fuck :frowning: . Heel veel sterkte!

1 like

Jezus dat is schrikken… ik ga duimen, hoop dat het goed komt. Rustig aan vandaag hoor, je hoeft in zo’n situatie niet te functioneren. :heart:

Ik duim voor jullie, heel veel sterkte :heart::heart: