Populaire tv-persoonlijkheid en actrice Martine Bijl overleden - https://nos.nl/l/2287436
aw
Populaire tv-persoonlijkheid en actrice Martine Bijl overleden - https://nos.nl/l/2287436
aw
Ik ben zo moe. Mijn oogleden vallen ook steeds dicht! Maak dus een goede indruk op werk vandaag.
Jeetje hier schrik ik van, wat erg!
Bij mij staat die instelling wel aan maar heb geen noordsignaal gehad
Dit was de eerste keer dat ik hem kreeg. Recht in mn gezicht
Je schrikt je de tyfus lijkt mij…
Ik voel me echt alsof ik overreden ben door een bus. Gisteravond koorts,
Nu niet meer getempt maar wel hoofdpijn en gewoon óveral pijn
Gelukkig is zoontje vandaag bij opa en oma, kan ik even ziek zijn
Jeetje, dat is heftig! Ik zal voor je duimen en heel veel sterkte
Ik duim voor jullie
Wat voor grafiek probeer je te maken? Ik ben niet echt goed in excel, maar misschien kan ik toch een beetje helpen haha
Ik haat één auteur (of artikel, pardon) uit de leeslijst voor mijn scriptie. Ik vraag me echt af onder welke omstandigheden hij zijn stuk geschreven heeft. Of hij het leuk vond om te doen, of hij toen een joggingpak droeg en of hij het met een zekere vorm van arrogantie of een ‘apart’ gevoel voor humor scheef. Hier is een foto van hem:
Jaaaaa, helemaal zin in EOTB!
Ik ben intens gelukkig oude neopets spelletjes aan het spelen
Gewoon thuis zijn om een heel zwaar pakket in ontvangst te nemen en dan buiten een briefje op je deur vinden dat je niet thuis bent en ze het dus bij de “buren” (lees: een kantoor twee straten verderop) hebben bezorgd.
Moest ik het met m’n zwangere buik nog zelf ophalen en 6 trappen op en af slepen. Heb een klacht ingediend. Echt zo irritant elke keer.
Hier ook wel eens gehad, was ik gewoon thuis, bellen ze niet eens aan… luie pakketbezorgers duwen gewoon een briefje door je brievenbus - zoek het maar uit
Ja en je wilt je pakketje gewoon en dan BEN je al thuis en dan leggen ze het alsnog ergens anders neer. In het ergste geval bij een buurman die nooit thuis is en dan zit je dus nog 3 dagen erop te wachten. Grrrr.
Liep net naar beneden om met m’n hond te knuffelen maar was vergeten dat hij een paar dagen in het pension zit :’(
Als he zoekt op nijmegen tips kom je er veel tegen haha. Er zijn in veel topics veel tips gegeven.
Ik loop al sinds vorige week te azen op een ze.eman joggingbroek en ze worden blijkbaar niet meer aangevuld ofzo😭