Ja als hier iemand zit van wie ik hem voor een normale prijs kan overnemen heel graag!
ik ben op zoek naar een plaatje dat iemand hier vorige week(?) plaatste van ‘de kop van de kat is jarig en’ en dan zie je een man dansen
ik heb al een poging gedaan maar weet niet precies met welke zoekwoorden ik moet zoeken and i need it
Ik weet welk plaatje je bedoeld maar ik snap het plaatje dus niet? Ik voel me daar al de hele tijd dom over
Same, en iedereen vindt het dan zo geweldig.
De pootjes vieren feest toch
Ik was vandaag naar een grote kringloopwinkel gegaan met mijn vriend maar we werden er beiden best verdrietig van. Wij denken “oh grappig, even spulletjes kijken”. Maar er liepen ook zoveel mensen rond die niets anders kunnen betalen. Vooral bij het speelgoed kreeg ik een naar gevoel. Je wil het als ouder zo goed doen voor je kind en dan is het zo sneu als het enige wat je kan betalen uit zo’n bak komt met afgedankt speelgoed. Er hingen ook allemaal van die opa overhemden. Ik zie dan helemaal voor me hoe een oma dozen vol shirts komt brengen omdat haar man is overleden. waarom ben ik zo.
Herken dit gevoel heel erg! Ik kom daar dan om leuk fasjonnn vintage te shoppen en elke keer als ik hele gezinnen zie met kinderen die kleding en schoenen passen en huisartikelen, breekt mijn hart
Ben daar zo gevoelig voor
Krijg er dan een naar gevoel van over mezelf
Ja precies. Ik voel me dan echt een soort van schuldig over hoe we leven en wat ik koop. Terwijl we echt niet met geld smijten, verre van. Maar soms besef ik me opeens hoe rijk we eigenlijk zijn met alles wat we wel hebben.
Ik ben ervan overtuigd dat de duivel werkt voor Office en dat die met de code heeft zitten fucken. Ik heb ook altijd ruzie met Word.
Iemand hier postte laatst iets over pizza salami met pesto en mozarella en nu heb ik hem gekocht ben benieuwd
Ik heb mezelf na het schrijven van m’n bachelorscriptie voorgenomen nooit meer iets groots met tabellen/figuren in Word te doen en mezelf LaTeX aangeleerd. Was er echt helemaal klaar mee.
Vanmorgen gaan sporten, trots.
Aaaaah ik wil ook, mijn account is geblokkeerd omdat ik te lang niet gespeeld heb t was zo leuk
wat ga ik eten
- vega pasta carbonara
- gegrilde aubergine met couscous
- iets anders (vega), laat weten dan pls
0 stemmers
Citroen-aubergine risotto!!!
Ooooeh maak wel vaak citroen courgette maar dit klinkt ook goed
Ohhh ik heb al ingrediënten in huis voor vega korma maar nu heb ik zo’n zin in vega pasta carbonara.
Ik heb anderhalve week geleden sollicitatie gehad bij mijn stage, ik zou daar vorige week van horen. Niet gebeurd, dus ik heb vanmiddag gebeld, ik zou teruggebeld worden, want de leidinggevende was in bespreking. Dat was echter twee uur geleden. Ik wil het gewoon weten dit is zo frustrerend.